Date: 2011-07-18 | Time: 21:12:42

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
8

My Favorite Girl 79

- okej aha nu ska du sätta den på 3:an.. sen 4:an .. BRA JOBBAT!

- JAA jag klarade de!! =D sa jag och klappade hädarna och hoppade upp och ner på sättet !

han tittade på mig snabbt och sen snabbt på vägen och skratta

- du e så söt gumman! sa han och jag bara log..

 

 

Justin

 

Jag gick och satte mig i soffan och la benen uppe på sofbordet.. Selena stängde dörren och satte sig bredvid mig.. de kanske inte va den bästa idén att släppa in henne men.. hon känner mig och vi har ju faktiskt varit ihop och hon kanske kunde ge mig lite tips..

 

- men du Justin.. dom kanske inte e tillsammans.. dom kanske bara.. hänge me varan.. sa Selena och satt vänt mot mig..

- ne.. jag va hos honom idag och då log dom och strulade i hans pool.. såg ut som om han skulle äta upp henne.. sa jag och tittade på tv:n som inte ens va på..

- aha.. de va ju värre.. men du! du förtjänar någon mycket bättre än henne!! tänk på att hon inte va känd och visste inte hur man skulle bete sig inför alla paparazzis.. och hon kanske utnyttjade dig! sa hon och nu vet jag inte om hon försökte muntra upp mig eller bara göra mig mer ledsen! :-S

- ne.. Bell skulle inte utnyttja mig! de e jag säker på..

- du vet.. en tjej kan fake'a saker.. t.ex. hur man känner för någon.. för att få pengar..och en del kan va riktigt bra på de.. sa Selena..

jag tittade på Selena konstigt..

- va ?! sa jag till Selena.. jag fattade va hon sa men va fan!

- amen okej.. hon rättade tills sig i soffan och fortsatte..- om vi säger såhär.. gemnför  ditt förhållande me Bell och med.. hm.. mig säger vi.. du och Bell.. träffades på en.. fotbolls plan..

- En flygplats!! sa jag och kollade konstigt på henne !

- jaja flygplats då! men de har inget med saken att göra.. Biebs.. de jag vill säga e att hon kom från ingenstans och har inte lika mycket pengar som du och så såg hon dig.. en hett kille och så tog hon chansen för att få ett bättre liv! .. men.. du och jag.. båda vi hade ju pengar så ingen kunde ju utnyttja någon… ! de vi hade va ju.. kärlek.. äkta.. sa hon och log.. jag log lite tillbaka…

 

jag lyssnade på den skiten hon sa… men hon kanske hade rätt.. i vissa saker.. jag kanske inte ska dejta ett fan.. jag kanske ska hålla mig till dom som har lika mycket pengar som mig så jag inte blir utnyttjade och får mitt hjärta krossat..

 

-mm sa jag och tittade ner..

- åå gubben! jag bryr mig ju bara om dig.. jag vill ju inte att någon ska gör dig illa.. sa hon och kramade mig.. - jag  hjälper dig ta dig igenom dig de här… jag lovar..

jag kramade henne tillbaka.. jag fattade inget, visste inget, jag kände mig tom..

- är du hungrig.. frågade Selena..

- aa lite… sa jag och kollade på henne..

- vi beställer en pizza.. sa hon och log jag log lite tillbaka..

 

ibland tyckte jag inte om Selena men.. hon va en bra vän trotts allt.. vi beställde en stor Hawaii pizza med extra ost! de skulle bli gott.. ! pizzabudet kom och så satte oss vi matbordet och började äta.. de va lite stelt i början.. men sen började vi prata gamla minnen och de blev lite mer avslappnat.. vi skrattade och hade kul faktiskt!

 

- HAHA ! kommer du fortfarande ihåg de!.. skrattade Selena.

- Haha! aa sa jag och tog en till pizza bit.

- Men gud de va ju hur länge sen som helst! sa hon

- aa

- de va en bra tid.. sa hon tittade försiktigt på mig men jag fick en lite mer allvarligare minn.. när hon sa att ''de va en bra tid'' så började jag tänka på varför de tog slut mellan oss.. han log med någon annan..

- ja och sen gick do och hade sex med någon annan sa jag och stirrade henne i ögonen med en blick som jag inte hade ofta..

hon tittade ner…

- Justin… du skulle bara veta hur mycket jag ångrar de..! sa hon och kollade upp på mig igen.. hon satt med armarna på bordet och jag satt med armen över ryggstödet och en hand på cola burken som stod på bordet.. Jag bara kollade på henne

- Justin… jag har faktiskt förändrats.. sa hon kollade mig djupt in i ögonen..

jag va tvungen att räta på mig lite i stolen för att inte hon skulle sluka mig med hennes blick.. de såg ut som hon verkligen ångrade sig..

 

- mm .. sa jag och kollade på cola burken och flyttade den lite.. jag såg hur hennes ögon blev tårfyllda..

- snälla Justin  kan vi inte glömma de.. ? frågade hon och hon fick en ledsen minn..

- jag kommer inte kunna glömma de, men jag kan gå vidare.. sa jag och tittade på henne - men då får du lova att inte gråta.. sa jag och log, hon skrattade till av lättande

- Jag lovar.. sa hon la huvudet på sned och log..

 

vi fortsatte prata minnen och bytte lite Kändis skvaller..  vi hade faktiskt kul, vi skrattade och bestämde oss för att kolla på film.. de blev ''SAW'' Selena hade inte sätt och vill de så de va helt okej för mig.

jag satte på filmen och Selena gick och poppade popcorn.. vi satte oss i soffan, vi satte på filmen och de dröjde inte länge innan Selena blev rädd och hoppade till och tog min arm och la den runt henne.. de va en konstig känsla.. den va inte bra och den va inte dålig.. den va… konstig men bra! hon kröp närmare och närmare mig.. tillslut va filmen slut och klockan va rätt mycket och de va mörkt ute.. Selena va hur rädd som helst.. jag bara skrattade åt henne..

 

- får jag låna toaletten ? frågade hon och de såg ut som hon va vettskrämd..

- visst sa jag och pekade mot toaletten.. hon gick dit och stängde dörren.. jag smög mig och ställde mig på sidan av toaletten, jag hörde hur hon tvättade händerna och öppnade dörren.. nu hamnade jag bakom dörren..

- Justin… vart e du?.. hörde jag Selena säga osäkert …

- BÖÖÖÖÖÖÖHHH! skrek jag och hoppade fram bakom dörren

- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH! skrek hon, jag har aldrig sätt henne så rädd!

- HAHAHAHAH började jag skratta!

- ne fy fan.. de där va inte kul!

- joo de va de.. sa jag och förökte sluta skratta..

 

jag såg hur hon hade fått tårar i ögonen.. - ne men hördu ! gråt inte!, de va ju bara jag! sa jag och gav henne en kram.. Hon kramade tillbaka och jag hörde hur hon snyftade.. men seriöst kunde jag inte slut skratta men jag höll de inom mig… jag släppte henne och hon gick mot fönstret och kollade ut..

 

- fy va mörkt de e…

- japp sa jag och tog bort popcorn skålen från bordet och bärde den till köks delen

- kan jag få sova här.. sa hon och kollade osäkert på mig..

- mm visst.. sa jag och log.

 

egentligen tyckte jag de gick lite för  fort fram.. jag menar vi har precis blivit '' vänner'' igen och så ska hon sova över! aja.. hon va en vän och hon va rädd så jag va ju tvungen att säga ja

hon fick låna en tröja och så gjorde vi i ordning oss.. Jag tog en kudde och ett täcke och la i soffan..

 

- Men ska du sova i soffan? frågade Selena när hon kom ut från badrummet efter att han bostat tänderna..

- Japp sa jag och puffade till kudden

- men… men jag vill inte sova här själv.. tänk om den där SAW gubben kommer och tar mig!

- okejdå sa jag och tog mina grejer tillbaka till sängen sen kröp vi ner och sa god natt..

 

jag somnade rätt fort tror jag men jag vaknade av att Selena pratade me nån..

 

-Ja, nejnej de andra hotellet.. vet inte 9 kanske..  ajaj hejdå!

jag tittade yrvaket runt och fick syn på Selena stå vid badrums dörren..

- vem pratar du me Selena?… frågade jag trött..

- de va min manager som undrade vart jag va bara.. sa hon och kröp ner..

- ok.. fick jag fram och somnade om

 

Jag vaknade igen klockan 10 av att de sken in sol rak i mitt ansikte! jag vände mig om för att väcka Selena.. men när jag vände mig om så va hon inte där! istället hittade jag 2 post-it lappar på hennes kudde.. Jag läste dom och log.. sen gick jag upp och ställde mig och tittade ut genom fönstret.. då började jag tänka på Bell… de va blandade känslor.. Jag saknade henne samtidigt som jag inte ville se henne igen..

 

Bell

 

 

Nästa dag

 

jag vaknade och kände Christians arm runt mig.. klockan va nästa 12!  men Christian sov fortfarande.. jag ville inte väcka honom så jag smög ner och gick ner och tog en macka och satte på tv:n, jag satte på MTV och dom hade repris på '' The Diary Of Justin Bieber '' jag tittade på de lite.. ibland kom jag på mig själv när jag skrattade åt nått han gjorde och tänkte för mig själv typiskt Justin.. Jag fick flashback från igår.. jag ville inte att de skulle va så.. jag ville inte att de skulle va så mellan mig och Justin…

 

Jag tog min mobil..  tog fram Justin i min telefonbok.. jag tvekade och trök bort de och ta ifrån mig mobilen på bordet.. jag sneglade på mobilen hela tiden.. tillslut bestämde jag mig! jag ställde mig upp, gick tillbaka till Christians rum och tog ett par jeans shorts, ett randigt linne, ett par blommiga örhängen och en väska.. jag gick in till badrummet och låste.. så tyst som möjligt bytte jag om och borstade tänderna, jag tog på mig mascara och smög ut.. han sov fortfarande.. jag gick ner för trappan tog en husnyckel som låg i skålen och bilnyckeln till Christians bil.. jag sprang in i vardagsrummet och hämtade min mobil och sen gick jag ut och låste.. jag satte mig i bilen och började köra till Justins hotell..

 

mitt hjärta dunkade … jag svängde in och parkerade bilen.. de kände som om de va evigheter sen jag va här fast de va bara 2 dagar sen.. jag gick och trök upp hissen.. jag hade mobilen i ena handen och slog den mot den andra… jag  gick in i hissen och åkte upp nu slog jag mobilen ännu mer på handen.. jag tror jag aldrig varit så nervös när jag skulle träffa honom! ja gick mot hans hotell dörr.. okej, då va jag framme! jag andades djupt!.. tänk därinne sitter han och vet inte att jag står här och hyperväntelerar! mitt hjärta gick i 110! jag höjde handen.. tvekade men knackade tillslut.. jag bakade 2 steg.. jag hörde steg innefrån som kom närmare och närmare och så öppnades dörren…

 


Kommentera! jag kommer ju åka bort och jag tycker de SUGER att jag inte kommer ha internet! men jag kommer tillbaka 27 Juli ! och fortsätt kommentera! och tack till alla er som kommenterar! ni vet inte hur glada ni gör mig! Kram ! och hade bra! :-D /Mii


Comments
Written by: m

snälla skriv ett till innan du åker! kan ju inte låta det va så här spännande innan du åker kommer ju dö av nyfikenhet :(

2011-07-18 @ 21:29:41 -



Written by: Johanna :D.

mera, snälla?!?!?!?!! :D <3.

den är as bra :D.

2011-07-18 @ 23:06:56 -



Written by: saga

Meer:D

2011-07-19 @ 00:19:33 - URL: http://justinbiebstories.blogg.se/



Written by: Johanna

Meer snälla mer jag älskar den !

2011-07-19 @ 00:28:40 -



Written by: Melina

OMG! Den är så sjukt bra!

Snälla en del till snart! :) <3

2011-07-19 @ 09:59:09 -



Written by: L

Superbra!:)

2011-07-23 @ 02:43:31 -



Written by: Malin

OMG MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!! :D

2011-07-23 @ 18:25:54 -



Written by: mia

super bra!

2011-07-27 @ 16:51:51 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback