Date: 2011-07-30 | Time: 18:09:42

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
9

My Favorite Girl 83

Jag gick ut ur Christians rum och stängde dörren och gled ner för väggen..  och började stor böla.. tur att inte Christian inte va hemma..


om de bara inte gjorde så ont..



 

 

Justin

 

jag gick mot min bil.. jag såg att paparazzis gick mot mig.. fan inte nu.. när jag äter, är på stranden, när jag shoppar visst, men för fan inte nu..

 

- JUSTIN!

- VARFÖR ÅKER BELL I EN ANNAN BIL?!?

- HEJ SELENA!

- ÄR SELENA NYA TJEJEN?!

- BIEBS! VARFÖR E DU LEDSEN ?!

 

Jag svarde inte på nått dom sa utan satte mig bara i bilen och körde iväg.

- gubben.. sa Selena och kollade på mig, - jo jag tänkte… kan du inte titta på mig när jag pratar med dig… sa hon ledsamt

- Men Selena , jag kör bil!

- aa okej jo men illa fall jag tänkte… sa hon och fortsatte men jag hörde inget av vad hon sa. de ända jag tänkte på att allt va .. över? över.. men de kanske va som Scooter sa.. '' de e bäst såhär. '' undrar hur hon känner sig nu, hon kanske sitter med Christian och strular.. '' sluta nu Justin! sluta tänka på dom! du har en tjej bredvid dig tänk på henne istället. skärp dig, de e över. FATTA! '' tänkte jag för mig själv.

 

- … så.. de låter väll bra? sa hon log stort.

- va sa du gumman.. säg de igen. sa jag och kollade på henne.

- jo jag tänkte att efter att vi har spelat in den där filmen så kanske vi kunde stanna där ett tag, bara du och jag och ta de lugnt.. och komma varandra lite närmare kanske sa och flyttade sig närmare mig i bilen och tittade flitigt på mig

- mm sa jag och vände huvudet snabbt mot vägen igen , jag såg i ögon vrån att hon flyttade snabbt tillbaka till hennes plats och tittade framåt och sen på mig igen

- du älskar henne fortfarande va? sa hon surt.

- Selena inte nu. sa jag och tittade ut genom mitt fönster bredvid mig

- jo de gör du visst! sa hon och satte sig vänt mot mig. - tror du inte jag såg när ni kysstes eller!!!

- Selena, lägg av! du fattar inte hur jobbigt de här är! hon har varit i mitt liv länge okej!! hon betydde allt för mig, de e inget man bara kan glömma sådär!! halv skrek jag , jag såg att hon kollade halv besviket på mig och vände sig om igen.

 

De blev tyst i bilen, jag sneglade mot Selena ibland och hon såg ledsen ut.. jag såg att bensinen började ta slut så jag åkte in på en bensin mack..

- Jag måste tanka.. kommer snart sa jag och klev ur bilen

- mhm mumlade hon fram när jag skulle stänga dörren.

 

jag tankade och gick in till ''mack-affären'' för att betala, men jag tänkte gå in på twitter också men jag hade inte min mobil på mig.. jag måste ha glömt den i bilen.

 

Bell

 

jag kunde inte sluta gråta… jag satt kvar på samma ställe, jag skiter i om Caitlin eller Christian skulle komma nu för de här va verkligen jobbigt.. vi hade gått igen så mycket tillsammans och han va okej med att bara kasta bort de såhär?! bara gå vidare! om han skulle gå vidare så skulle jag också de.. men jag började gråta igen och igen och igen… att de aldrig fanns ett slut på dom här tårarna!!

 

*RingRing*

 

jag hörde hur min mobil ringed genom dörren.. Jag öppnade dörren och kröp så fort jag kunde till sängen där jag hade min väska.. jag slängde mig över väskan när jag kom fram och drog upp mobilen..

de stod Justin på den.. Jag slutade andas.. tänk om han ringer och vill säga att de va fel beslut vi gjorde! min förhoppningar blev höga och jag svarade fort

 

Telefon:


- Hallå! svarade jag lite glatt och slutade gråta

- okej lyssna nu på mig, ni har gjort slut nu så häll dig borta från Justin. Han e min och har alltid varit! så ge upp! de där va den sista gången du kysste Justin! så glöm honom, gå till Christian eller va han nu heter istället och håll dig borta! fattar du de!

sen la hon på..

Jag la mobilen på golvet.. jag vet vem de va. de va Selena.. vem annars? hon lät riktigt sur och upprörd.

 

Men va taskigt hon va!! vilken jävla… aa! tårarna kom forsandes när jag blev besviken på vem de va som ringde och va hon sa.. de va exakt tvärt som jag hade hoppats på… ville Justin att hon skulle säga de? hur fick hon tag på hans mobil.. ? vad skulle hända nu?  va ska jag göra nu?… jag ställde mig upp och precis då ringde mobilen. igen.

 

*RingRing*

 

ne.. jag tänker inte svara om de e Selena.. Jag kollade på displayen och de stod ''Christian''

jag svarade, hon kunde ju inte ha fått tag på hans mobil också.

 

Telefone:

- Hallå… svarade jag

- Hej gumman.. hörde jag hur Christian sa.. han lät ledsen

- va har hänt gubben..? du låter så ledsen.. sa jag med mjuk röst

- jag va och träffa dom där snubbarna… sa han ledsamt

- okej.. gick de inge bra..?

- joda.. jag ska spela in en låt… sa han men han lät fortfarande ledsen..

- Men gud va kul!! grattis!! halvskrek jag och fick ett leenden på läpparna - men.. varför e du inte glad då?

- ne men om jag skulle göra en låt så var jag tvungen att åka i kväll till nått ställen och kommer inte hem förrän i övermorgon ..

- jaha! sa jag och lät förvånad - vad stoppar dig då??

- men jag kan ju inte lämna dig här alldeles ensam.. sa han men en självklar röst.

- Christian… åk.

- nej men försökte han men jag avbröt honom

- jo Christian åk! jag klarar mig! jag vill va ensam.. jag behöver lite till och tänka igenom saker och så.. jag tycker du ska åka och om du inte tänker åka tänker jag inte släppa in dig i huset sa jag  ironiskt

han skrattade lite

- haha.. okeej då jag åker.. Tack..

- de e lugnt sa jag

vi sa puss och la på.

 

 

Jag la mobilen på sängen och tog upp datan och loggade in på Twitter.. de va länge sen jag va inloggad..

Jag bläddrade ner på min Timeline och kollade alla senaste Tweets

Justin hade skrivit för 2 minuter sen

 

JustinBieber:

'' When you left, I lost a part of me and it hurts like hell ''

jag fällde en tår och skrev

 

Isabella:

'' Love does not end the way we seem to think it does. never gonna forget u. ''

 

jag fällde ännu en tår och fortsatte kolla bland alla tweets jag såg ett där de står

 

'' Jelena TT ? är Selena tillbaka i bilden? ''

 

jag kunde inte tänka.. efter några minuter fick jag ett DM, de va från ett fan..

'' de Selena nyss skrev.. tror du de va till dig? hon skrev inte @Isabella i de men illa fall.. jag vet inte va som händer! e du och Justin fortfarande ihop? eller e Selena och Justin tillsammans? ''

 

okej vad menade hon med de första? vad skrev Selena nyss?!

JAg gick in på hennes profil och såg att för 1 minut sen så hade hon skrivit

 

SelenaGomez:

Good girls gone bad - rihanna

He finds a letter on the stairs, saying '' this is the end I packed my bag and left with your best friend''  #poorJustin

 

hela jag började koka av ilska.. Jo de där hade hon skrivit till mig!! va fan höll hon på med och om hon vill säga nått kan hon säga de direkt till mig!!!

hon beter sig som en DIVA

Jag skrev ''tillbaka''

 

Isabella:

Diva - Beyonce

Diva is a female version of a hustla. #poorJustin #justsaying

 

Jag väntade ett tag och såg att hon skrev igen

 

SelenaGomez:

I'll always be here for you @justinbieber

 

fy fan va hon höll på! de där sa hon bara för att jävlas!! jag drog ner skärmen på data och gick med arga steg ner för trappan och in i köket.. jag kokade vatten och tog en kopp nudlar.. jag slutade vara arg och började tänka på vad hon hade skrivit.. '' I'll always be herre for you… '' jag hade låtit Justin blivit ihop men HENNE?!?! jag gick med tunga steg upp för trappan och gick in i Christians rum och gick och satte mig och kollade ut genom fönstret.. hur skulle jag kunna ta mig igenom de här..

 


KOMMENTERA!!

bra /dåligt Tack till er som kommenterar, fortsätt ? :-D kram / Mii


Comments
Written by: amina

mer snälla

2011-07-30 @ 19:22:45 - URL: http://teamofbieber.blogg.se/



Written by: alice

meeeeeeeeeeeeeeeeer bästa ju :D

2011-07-30 @ 19:23:13 -



Written by: Anonym

snälla skriv mer, dom måste bli ihop igen<3

2011-07-30 @ 19:23:41 -



Written by: http://ohmyzarah.blogg.se/

dom måste bli ihop ju :O

2011-07-30 @ 19:24:36 - URL: http://ohmy



Written by: Johanna :>>>>>>>>>>>.

as bra vafan :D.

skriv mer ikväll :D.

2011-07-30 @ 20:49:12 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Written by: Melina

OMB skit bra! <3

2011-07-30 @ 23:46:34 -



Written by: Maria

av alla noveller jag läser så är denna bäst

2011-08-01 @ 05:27:43 -



Written by: Anonym

skitbra ! :) när kommer nästa del ??

2011-08-01 @ 13:54:18 -



Written by: amina

varför skriver du nt mer? men snälla skriv :O

2011-08-01 @ 22:57:06 - URL: http://ccutegirl.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback