Date: 2011-07-08 | Time: 18:44:41

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
3

My Favorite Girl 73

han tog sina händer på mina ben och lufts upp mig så jag satt på handfatet kyssarna blev mer och mer passionerade.. Han lufte upp mig igen och bärde in mig till sängen.. snart va alla kläder av och jag visste att de skulle bli en bra natt…

 

Jag vaknade av att de knackade på dörren, de va ett väldans knackade!!! men den här gången så kände jag att Justin va där för att han höll om mig bakifrån.. Jag hoppas att den inte va Kenny i alla fall!! men tänk om de va de… Jag vände mig om och höll andan

 

Jag kunde lugnt  andades ut.. Kenny låg inte där.. de va Justin åå han va så sött när han sov.. Men de slutade inte knacka för de.. Jag tog ett täcke och gick upp och öppnade dörren

 

- Hejsan, rommservis!

 

Jag blev stum och bara stod där.. men tillslut fick jag fram ett ord..

 

- jaha tack! sa jag glatt!

 

Jag skrev på och sen så gick serivtrisen ut..

Jag gick och väckte Justin

 

-De e frukost!!

- Jaja jag kommer!

 

efter några minuter hade han kvicknat till och satte sig vi mig vid fotändan av sängen och började äta.. De fanns fullt av saker, pannkakor, bröd, frukt, yoghurt! allt!!!

efter att ha ätit nonstop så kände jag Justins hand på min rumpa.. jag tittade på honom och va påväg att kyssa honom då jag hoppade upp ur sängen !

 

-Nu ska jag duscha om du inte har nått emot de! sa och log stort!

-Jag absolut inget emot de.. om jag får vara me? sa han flitigt

-lessen gubben .. Jag såg hans förtvivlade blick men jag vände mig och och precis när jag skulle stänga dörren ropade jag - Keep on dreaming, sweeti och så slängde jag igen dörren. jag var ju tvungen att ge igen lite i alla fall sen igår!

 

åå va skönt de va att duscha! De kändes som om jag inte hade gjord de på evigheter!!

 

När jag kom ut igen så va Justin lite sur men de gick snart över..

Vi gjorde inte så mycket den dagen, de fanns inte så mycket att göra på dom dagarna innan MMVA.. Vi hängde me Caitlin och Christian lite och bara chillade på hotellet .

Dagarna gick fort och nu va de dagen då de va MMVA!! Både jag och Justin va väldigt uppspelta! och nu va de dax att han skulle få se min klänning och jag skulle se hans kostym..

Vi åkte med Kenny till den där designern och gick in i varsin provhytt och tog på oss alla kläder,

 

- Är du klar? frågade Jag justin igenom provhyttsväggen

-Mhm, e du? fick jag som svar

- Aa, okeej, 1 2 3?

- okej.. 1..

- .. 2..

- .. 3!

 

båda gick ut och så ställde vi oss mitt emot varandra. Shit ! jag visste att Justin va snygg i kostym men SÅ SNYGG!! de visste jag inte!

 

- Å va snygg du är… sa jag och gick mot honom, han stod mest bara och gapade ! jag ställde mig tätt intill honom och tog mina armar runt hans nacke.. och han tog sin på min midja..

- Du.. De.. Han tittade mig i ögon.. - Woow… du ser helt underbar ut! Jag log stort

- tack sa jag och bet mig i läppen

- Jag vill ha dig nu.. sa han helt plötsligt

- Ne… de får nog vänta tills kväll.. sa jag och retades med honom genom att vara nära att kyssa honom hela tiden men gjorde de inte.. sen gick jag där ifrån..

-Mehe! sa han och blev lite sur.. Jag vände mig om när jag stod och höll i dörren och sa

- Om du väntar tills kväll så lovar jag att du inte kommer glömma den natten.. jag blinkade åt honom och gick in igen och bytte om,

 

vi gick och betalade våra kläder och så tackade vi dom sen gick vi ut och hoppade in i bilen, nu va de mycket saker som skulle fixas! Direkt när jag kom till hotellet så skulle jag bli sminkad och få en snygg frisyr och de skulle nog ta ett tag.. Justin skulle också fixa håret men han behövde ju typ bara ta lite gelé och så va de klart! han behövde ju inte locka de eller nått med hans korta hår… så de tog längst tid för mig! jag gick in i ett annat rum med en fixade mitt hår och en som sminkade mig, Justin fick inte följa me.. han och hans frisörska fick fixa honom där ute..

Tillslut va vi (jag) klar!!

 

- Nu får ni skynda er! limon står där nere! ropade Kenny ifrån hallen

- De e inte jag som är seg! sa Justin - De e Bell!

 

då kom jag ut ifrån andra rummet.. helt klar!

Jag såg hur glad Justin blev

 

- du e jävigt snygg !! sa Justin och kollade på mig från topp till tå! Jag blev generade och gick emot honom, han sträckte ut sin han och jag tog den, sen gick vi mot hissen. Justin böjde sig ner mot mitt öran och viskade

 

- Nu kan jag inte vänta tills i kväll .. Jag fnissade lite..

 

han va ju tvungen att viska för Kenny gick framför oss..

vi hoppade in i limon och började åka.. nu va jag lite nervös.. jag hade inte varit på nått sånt här stort evenemang förut! Nu var vi framme och jag kände hur mitt hjärta var påväg att hoppa ur min bröstkorg!

 

- Är du redo..? frågade Justin

- Jag vet inte.. jag e nervös Justin..

 

Han tog min hand..

 

- Du behöver inte oroa dig.. Jag är här! han tog min hand och sa till chauffören att han kunde öppna dörren,

 

Chauffören  hoppade ut och gick runt och öppnade , Justin hoppade ut först och Chauffören stäckte fram handen och hjälpte mig ut och sen gav han min hand till Justin, De va så mycket blixtrar att jag höll på och svimma! Men när jag kände Justins hand på min rygg kändes de bättre och han ledde mig till ett ställe där vi stannade, sen kollade han på mig med en blick som frågade ' är de okej? ' Jag nickade som svar och han pekade med huvudet mot kamrern, Jag skrattade till lite och kollade ner i den röda mattan och Justin kollade på mig, dom tog bilder hela tiden ! Vi kollade nästa på varan hela tiden och jag kunde inte sluta le!

 

Sen gick vi vidare och Justin gick och svarade på frågor och han höll i min hand hela tiden!

Sen va de dax att gå in.. precis när vi skulle gå in så fick jag se Selena! nu stod hon i rampljuset och blev fotad, henne ska jag snacka med sen.. men inte nu! för mycket folk och jag va för glad för att vara sur nu! vi gick in och satte och på våra platser, de började och Justin vann 2 priser! Ur Fave Artist och International Video of the Year ! jag va så stolt över honom! och jag såg att han blev jätte glad! och han tackade sina fans så mycket! han älskar verkligen dom!

efter ha tagit emot de sista priset och hållt sitt tack-tal så kom han tillbaka och satte sig vid mig..

 

- de e en typ av 'efter fest' sen.. de är middag och mingel, de ska vi väll gå på ? han log stort

- självklart gubben sa jag och la min hand på hans lår, då log han ännu större, under den middagen ska jag prata med Selena, usch ! jag ville verkligen inte men jag känner att jag måste.. för Justin.

 

snart va de 'dinner time' ! vi gick in i matsalen  och den va stor!! Omg! jag har aldrig sett ett sånt stort rum förut! :-O

de va runda bord överallt hur kunde vi veta vart vi skulle sitta?

 

- Justin, snälla säg att du vet vart vi ska sitta? sa jag och tog hans arm och tittade ut över rummet!

- aa jag vet, kom sa han och tog min hand och drog med mig, de va många bord vi gick förbi ! kunde inte fatta hur han visste vart vi skulle!

 

Men tur att någon gjorde de i alla fall! tillslut kom vi fram till vårt bord, Justin och jag skulle sitta bredvid varandra och Usher, Pattie, Scooter och Jeremy skulle sitta vid vårt bort så de va inga 'främmande' människor som skulle sitta vid oss.. så jag kunde pusta ut! efter bara några minuter så satt alla på sina platser och dom började servera förrätten, Jag blev förvånad att de blev fullt så fort och att alla kunde hitta sina platser! om jag inte hade haft Justin skulle jag fortfarande virat runt här bland borden!

Till förrätt fick vi nått som va riktigt gott! men jag visste faktiskt inte va de va! men Oj va gott de va!! sen kom huvudrätten, de va en stor köttbit och tillbehör, under middagen så pratade vi mycket om Justins nya album som skulle komma ut i höst! Jag tycker inte om när Justin pratar jobb men de va faktiskt intressant, men något jag inte tyckte om va att lyssa på hur mycket han kommer jobba, de blev bara mer och mer saker på hans schema! jag blev lite ledsen och vände mig om och såg att Selena bara satt några bord ifrån! jag vände mig tillbaka och efter nån minut vände jag mig om igen och då va hon bort!

 

- Eh jag.. Jag måste gå på toa, ursäkta mig!

-äru okej? frågade Justin

- Ja.. jag.. jag måste gå nu!

 

Han kollade lite konstigt på mig, jag reste mig upp och gick fort mot damernas, man va tvungen att gå i en korridor och sen gå runt ett hörn och sen en lite bit till, precis när jag skulle gå runt hörnet så stannade jag upp! jag hörde en röst, jag kikade fram och såg Selena, hon pratade i telefon..

 

- AA, japp, okeej, aa men jag måste gå nu hejdå!

 

Nu var hon på väg mot mig så nu gick jag runt och hon fick syn på mig.. hon gick emot mig.

 

-Hej! sa hon och stannade

- Hej, Selena! sa jag

- hur är de?

- hur kunde du göra så mot Justin? sa och skakade på huvet

- va? sa hon och backade

- Ja! hur kan du sprida falska ryckte om att han har slagit en av hans fans! han skulle aldrig göra de! han älskar sina Belieber och de vet du! hon kollade konstig på mig.

- Jag har inte sakt.. sen slutade hon den konstiga minen blev till ett leende. -aha.. han har inte berättat va? frågade hon

- Va? vaddå.. vaddå berättat? berättat vad? frågade jag, nu blev jag orolig…

- att han och jag skulle göra en film tillsamman,jag och Justin träffades för en vecka sen typ och tränade lite på en del scener om du förstår vad jag menar.. sa hon och blinkade, de ända gången som han vi inte hade varit med varan va den dagen på stranden med Christian och Caitlin.. vilken Idiot.. -de e en romantisk/drama, fortsatte hon -vi ska spela in den på Hawaii och de börjar om 3 veckor! hon log stort, inte retsamt utan hon va bara glad..

- Jaha ne de har han nog glömt och sakt sa jag och skrattade lite.

- aha va synd.. sa hon och gjorde en ledsen min.. men nu måste jag gå tillbaka till mina bords kamrater! hon log mot mig och gick därifrån

 

- kul att nån av oss vill gå tillbaka till sitt bord ialla fall… sa jag tyst för mig själv, jag gick en bil bort sakta… varför?hur? jag fattade ingenting! jag stannade vid ett fönster och tittade ut.. de va fullt av paparazzis som stod ner på gata och bara längtade efter skvaller och drama! om dom bara skulle finnas i mitt huvud just nu så skulle dom nog bli överlyckliga..! jag gick in till toaletten och gick in i ett bås och satte mig ner.. en tår kom… sen en till, de va så jobbigt, att de här skulle hända nu! när man måste låtsas som ingenting , jag torkade tårarna och gick tillbaka till bordet

 

- Hej gumman, gick de bra? frågade Justin, och log.. Jag försökte att inte visa hur arg jag va så jag log bara hela tiden!

- Jada! sen satte jag mig ner.. precis när jag satte mig så kom min räddare i nöden! efterrätten!! nu kunde inte Justin eller jag prata med varandra för båda skulle ju äta, han va den sista jag skulle vilja prata med just nu. EFTERRÄTTEN!! den va godare än jag nånsin vad jag nånsin ätit! den gjorde mig glad inombords!

den slank ner fort.. för fort :'(

Jag kände Justins hand gled ner för min rygg.. ååå va arg jag va ! jag hade lust att bara slå till hans hand men jag va tvungen att hålla de inom mig, jag kände hur den åkte längre och längre ner tills den stannade på min rumpa. Han lutade sig mot mig

 

-ska vi dra hem och.. ha den där natten jag inte skulle glömma.. viskade han i mitt öran.. jag vände mig om och log flitigt.. Just nu hade jag lust att ge honom en örfil!

- visst sa jag och vi hade ögon kontakt ett tag.. hoppas inte mina ögon avslöjade hur arg jag va! för nu hade jag kommit på en plan!

 

- Vi är så trötta.. vi ska nog dra hem nu.. sa Justin och ställde sig upp och drog ut min stol.

- aha okeej, sov så sött då.. sa Pattie och Jeremy.

- Joda de ska vi.. sa jag och ställde mig upp,

 

Jag tog Justins hand och gick mot utgången.. Vi gick ut och alla paparzzis stod och bara skrek! men vi brydde oss inte, chauffören öppnade dörren och vi hoppade in i limon och han började köra!

Jag hoppade på Justin så jag satt i hans knä och började kyssa honom på halsen.. jag tittade upp och såg hur han bet sig i läppen. jag började strula med honom och jag kände hur hans händer va påväg mot min rumpa,

* knack* de a chauffören, vi va framme! vi gick ut som ingenting.. och in i hissen där de fortsatte sen sprang vi till vårt rum, vi kysstes samtidigt som vi gick mot sängen.. Jag puttade honom på sängen och satte mig över honom.

 

- åå du e så..bra ! va de ända han fick fram

- är jag lika bra nu.. DIN IDIOT!!

-va? sa han förvirrande

Jag ställde mig upp och gick mot dörren

- Men va ska jag göra åt de här då! skrek han efter mig.

- TA EN KALL DUCSH! skrek jag och smällde igen dörren..

 

jag sprang allt va jag hade till hissen

 

-BELL VÄNTA! hörde jag bakom mig..

- åå.. snälla hiss öppna..! Jag trök på knapparna 1000 tals gånger och tillslut gick dörrarna upp! jag sprang in och dom gick precis igen när Justin kom fram. Jag hörde hur någon slog på dörrarna när jag va påväg ner..

Jag började stor böla.. när hissen stanna sprang jag ut.. De hade börjat regna.. Jag sprang och sprang utan att veta vart jag skulle, sen kom jag på Christian, Jag visste ju vart han bodde eftersom vi hade skjusat hem honom förut ..

Jag sprang till hans hus och plingade på.. Jag va helt dyngsur, mitt smink rann och jag grät.. Dörren öppnade och han stod och såg helt förvånad ut!

 

- Bell! va har hänt!! sa han men jag sa inget, jag bara stog där i regnet och grät.. - Bell kom in.. Sa han och tog min arm och ledde mig in..

 

___________________________________________________________________________________

jag kommer åka bort imorgon och kommer vara borta några dagar.. men jag lovar att jag skriver så fort jag kommer hem! och förlåt om de blev lite konstiga ord i förra kap och i de här kanske, jag har en dator som gillar att skriva sina egna ord :-) -->

Bra ? Dålig? Kommentera! kram :-D / Mii


Comments
Written by: alicia

mer snälla, ni skriver jätte bra!!!!!

2011-07-09 @ 19:10:45 -



Written by: Anonym

Jättebra :D

2011-07-11 @ 19:59:25 -



Written by: keyana

mer mer mer snälla! ni äger!!!!

2011-07-13 @ 19:32:10 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback