Date: 2011-03-29 | Time: 16:08:48

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
7

My Favorite Girl 40

Hon vände sig om och kysste mig. Jag hade mina händer på hennes rygg. Efter ett tag hångel gick vi ner och åt lite tacos och tittade på film. Vi såg på Pirates of the Cariben 2. Då slog det mig att min premiär av Never Say Never var snart. Shit. Det hade jag helt glömt...hur skulle jag göra nu med Selena och allt?


Jag tittade ner på Bella som var jätte in på filmen. Hon märkte inte att jag tittade på henne, vilket såg lite roligt ut.
- Jo du Bella? frågade jag.

Hon släppte du blicken ifrån tv:n och tittade på mig med en glad min.

- Ja sötnos? sa hon och gav mig en puss på kinden.
- Eh du vet att jag egentligen skulle gå på premiären av min film med Selena?men nu när det är som det är mellan oss så undrar jag om du vill gå med mig istället?

Hon slängde sig runt min hals och kramade mig.

- Jaklart jag vill! när är det?
- På fredag, kan du då?
- Jag kan alltid.
- Great! Men det är ju i L.A så vi ska åka dit i morgon. Så du kanske ska dra hem och packa?
- Kan jag inte göra det i morgon? jag vill vara med dig nu.
- Jo visst, sa jag och kysste henne mjukt på munnnen.

När vi sedan av slutade våran konverstion hade vi helt slutat fatta vad som hände i filmen så vi stängde av och gick upp på mitt rum. Det började bli ganska så sent så vi byte om till sovkläder. Bella tog sin väska och ställde den i sängen och drog av sig sina byxor och satte på sig ett par korta hotpants med hello kitty på. Sen tog hon av sig sin tröja så att hon stod i bara bh. Wow, hur var hur sexig som helst. Hon var tusen gånger vackra än Selena, utan tvekan.

- Ser du något du gillar eller? frågade hon och flinade lite i mot mig.
- Kan man väl säga, sa jag och gick fram i mot henne.

När jag var så när henne att jag kunde ta på henne midja och dra henne åt mig gick hon fram till mig. Jag höll vid hennes midja och kysste mig. Jag kysste en hårt tillbaka och snart låg vi båda i sängen.

Ring ring

- Fan att alltid något ska förstör, röt jag till när min mobil ringde.

Jag gick upp och tittade vem det var som ringde. Det var Caitlin. Vad ville hon nu då?

- Hallå? svarade jag.
- Hej Justin, läget?
- Jo det är bra, själv?
- Jo det är fint, saknar dig såklart.
- Okej trevligt.

Jag kunde inte med och säga att jag saknade henne också när Bella var i rummet.

- Saknar inte du mig?
- Jo...

Bella kom bakifrån och kysste mig i nacken. Hon tog sina händer på min mage och gick längre och längre ner. Hon höll på att knäppa upp min byxor. Jag vände mig om och kysste henne, samtidigt som hon försökte knäppa upp mina byxor.

- Vad gör du egentligen Justin? frågade Caitlin.
- Eh..inget. Du?
- Tänker på dig! Jag saknar verkligen dig Justin.
- Okej, men jag måste dra, hej då!

Jag la på och la ifrån mig mobil. Jag tog mina händer på Bellas kinder och kysste henne intensvit. Vi bakade bakåt till sängen. Vi "ramlade" i sängen. Bella låg underst och hade sina händer på min rygg. Jag drog av henne hennes hotpants. Hon hade på sig ett par turkos spetstrosor och en matchande bh nu, sexigt.

- Åh...Justin.
- Bella...
- Förlåt, stör jag?

Min mamma öppnade dörren, igen! Vad FAN!

Jag och Bella slängde oss ner under täckte. Som tur var hann hon inte se något.

- Nej då det är ingen fara, vad vill du? frågade Bella vänligt när mamma kom in och ställde sig nere vid säng kanten.
- Jag tänkte bara säga att vi, jag menar jag går och lägger mig nu. God natt!
- God natt! sa vi i kör.

När mamma hade gått. Tittade Bella på mig och pustade ut.

- Åh herregud, vilken tur att hon inte såg något. Du höll ju på att knäppa upp min BH, fan vad pinsamt de hade varit!
- Det vart pinsamt ändå.
- Haha, ja men inte lika mycket som det hade kunnat bli. Jag tror inte vi kan ha sex här alltså. Din mamma lyckas ju komma in hela tiden!
- Haha, ja det gör hon. Men när vi är i L.A har vi en egen svit på ett superfint hotel så...
- Du behöver inte säga mer än så, svarade hon och kysste mig.

Hon reste sig upp ur sängen och gick och tog på sig sin pyjamas. Jag hade bara kallingar på mig så jag behövde inte gå upp. Sen kom hon och la sig bredvid mig.

- God natt älskling, sa jag och gav henne en kyss.
- God natt snygging.

Sen somnade vi inte långt efter det...


Bra/dålig?

Till er läsare, vad vill ni ha mer av? mer snuskigt, mer kärlek/rommantiskt, spänning, action, drama, komedi? Kommentera, så jag göra mitt bästa för att skriva om det ni vill!

Comments
Written by: Anonym

Mer snuskigt och kärlek hehe ;)

2011-03-29 @ 16:47:17 -



Written by: Johanna

mer mer :D

jag vill ha lite snuskigt ;)

haha!

2011-03-29 @ 17:02:31 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: hej

snuskigt :)

2011-03-29 @ 22:23:02 -



Written by: Anonyym

BRAA! kanske lite mer spänning, komedi, drama och snusk! ;)

2011-03-30 @ 15:05:26 -



Written by: emma

Mer kommedi och drama! ;D

btw en jättebra novell

2011-03-30 @ 16:08:37 -



Written by: DramaGiirl

Mer DRAMAA

2011-03-30 @ 20:38:50 -



Written by: Anonym

snnnnnnnnnuuuuuuuuuuuuuuuuuuskiiiigt

2011-04-03 @ 13:50:13 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback