Date: 2012-04-25 | Time: 17:55:04

Filed under: Someday (pågående)
19

kapitel 11 - Borta bra och hemma bäst?

Tidigare: Justin och Elena blev sams igen och beställde pizza, dom pratade och lärde känna varandra på djupet och lovade varandra att inte gå tillbaka till varken Selena eller Robin, dom lekte flygplan ett tag tills dom blev trötta och Elena somnade med Justin tätt intill sig och med hans hand på hennes midja, nu tror hon att hon e förälskad.. i Justin.






Jag vaknade av ett tungt andetag i närheten av mitt öra, jag öppnade ögonen försiktigt och tittade ner mot min mage.. Jag såg två händer som höll i varandra, min och Justin's , jag kunde inte göra annat än att le för mig själv.

Jag vände på mig försiktigt för att kunna se honom, han va så söt när han sov.

efter att jag tittat på honom ett tag så såg jag hur han tog ett djupt andetag och öppnade ögonen.

 

- Godmorgon… sa jag och log

 

- Godmorgon sötnos.. sa han yrvaket och log tillbaka , kunde inte fatta att Justin precis hade kallat mig sötnos!

 

- hur mycket är klockan ? fortsatte han

 

Jag vände på mig och lutade mig ner mot golvet för att  kolla på mobilen som låg i väskan vid sängen

 

- halv 10 sa jag och vände mig om igen - vi kanske ska gå upp och äta lite frukost innan .. sen sa jag inge mer utan fick en ledsen minn istället, Jag såg hur Justin kollade ledsamt på mig för vi tänkte på samma sak..

 

- .. innan vi åker till flygplatsen.. sa han och får också en ledsen minn..

 

Jag ville inte åka hem, jag hade inte lust att möta Robin eller åka tillbaka till skolan..  åååå!! tänkte jag för mig själv

 

- vill du veta en hemlighet.. ? frågade Justin och kollade på mig med ett leende

 

- ja, sa jag och log tillbaka

 

- jag vill inte åka tillbaka… sa han och log smidigt som han bet sig i läppen

 

- inte jag heller sa jag och log större och fick fram ett litet skratt

 

men jag visste att även om vi skulle åka hem idag så skulle de inte bli någon skillnad för de där med Robin skulle Justin hjälpa mig och vi skulle ta oss igenom vårar relations problem tillsammans, vi hade faktiskt lovat varandra de ! och jag vet att Justin inte skulle svika mig, inte om jag kände honom rätt.

 

vi sölade oss ur sängen och gick och satte på oss dom kläderna som vi hade haft dagen innan, jag tog upp min väska och rök ner linnet och grävde runt och lyckades hitta en mascara som jag hade haft med mig, vilken tur!

 

jag fixade mig lite och sen gick jag ut till vardagsrummet där Justin satt i soffan och kollade på sin mobil,

 

- nu e jag klar! sa jag och log stort

 

- oj, ! redan färdig .. sa han ironiskt och blinkade mot mig

 

- ja, e du redo att äta? frågade jag och blinkade tillbaka

 

- ja! jag e jätte hungrig! sa han och ställde sig upp och vi gick mot dörren

 

 

precis innan jag skulle öppna dörren så kände jag en hand försiktigt röra vid min svank, jag tittade på Justin och han tog fram sin andra hand och öppnade dörren och log,

 

Jag log tillbaka och gick ut i korridoren, vi gick ner till frukost buffén och så fort vi kom in så började alla kolla på oss, Justin gick först och sen jag när servitören visade oss till ett bord. Jag kände hur alla blickar borrade in sig i min rygg.. de kände obehagligt, jag försökte övertyga mig om att de va för att jag hade en fin klänning på mig och inte för att jag va här med Justin Bieber, vi va snart framme vid bordet och Justin drog ut min stol och jag satte mig och tog en hårslinga och satte den bakom örat samtidigt som jag kollade ner..

 

- hur e de? frågade Justin samtidigt som han satte sig ner

 

- de.. de e .. fick jag fram samtidigt som jag kollade runt lite och endel kollade fortfarande på oss, speciellt ungdomarna och dom unga vuxna, gamlingarna hade fortsatt att äta.. sen kollade jag på Justin och han kollade mig djupt i ögonen med en ledsen blick

 

- förlåt.. sa han samtidigt som han kollade ner i bordet

 

- va nej, Justin de e inte ditt fel, jag.. jag tycker bara de e lite obehagligt med alla blicka på mig, jag är inte riktigt van vid de… sa jag och böjde mig över bordet så jag slapp säga de så högt.

 

han började titta sig omkring ,jag såg hur hans ledsna minn förvandlades till en mer irriterad,

 

" ojoj! " tänkte jag för mig själv, precis då jag ser hur Justin skjuter undan sin stol och ställer sig upp och börjar gå mot servitören som gett oss bordet

 

- Shit! … viskade jag för mig själv samtidigt som jag tog upp mina händer och satte en hand på varsin kind samtidigt som jag lät armbågarna vila på bordet. " hur skulle de här sluta..  " tänkte jag för mig själv

 

- Elena, kom, hörde jag bakom mig samtidigt som jag kände hur någon började dra försiktigt i min stol,

 

Jag vände mig om och såg Justin med ett litet leende och jag tog min väska och kände hans hand på min rygg, vi följde efter servitören ännu en gång och nu fick vi ett bord i ett helt annat rum , där vi va helt ensamma.

 

vi satte oss ner igen och fick en egen buffé, vi gick och tog mat och satt och tog de lugnt, vi började leka med maten och skrattade så högt så jag trodde nästan att dom skulle komma in och säga till oss. Sen fick Justin ett samtal och de blev tyst, han tog upp den ur fickan och de Kenny

 

Jag hörde bara mummel och hur Justin sa '' aa, mm, okej, aha, visst, hejda " sen la han på han tittade på mig igen och nu så andades han tungt

 

- de va kenny, flyget går om 1 timme så vi borde åka nu.. sa han och kollade överallt förutom på mig..  jag kollade bara ner i bordet

 

- okej.. sa jag och nu möttes våra ögon..

 

vi bada reste oss upp och tog våra grejer sen så gick vi ut, Justin tog min hand för nu visste han att de skulle va många som tittade på oss och han ville nog inte att jag skulle vara rädd..

 

som jag trodde så tittade alla men jag bara lät håret vara för mitt ansikte samtidigt som jag tittade ner i golvet. Sen tog vi en taxi och åkte tillbaka till flygplatsen och checkade direkt in, vi hade ju inget bagage så de gick fort. Innan vi visste om de så satt vi på planet påväg hem, vi sa nästan inget på flyget, jag lutade mig mot honom och han hade armen runt mig, sen satt vi så tills vi landade, vi letade upp bilen och hoppade in.

Justin satt tyst bakom ratten ett tag innan han stoppade in nyckeln och precis när han skulle starta bilen så vände han sig mot mig och  öppnade munnen så de såg ut som om han ville säga nått men han bara satt där

 

- va e de Justin ? sa jag och log

 

- jag ville bara säga att jag har väldigt svårt att släppa in nya vänner och öppna mig för dom men dig vill jag ha som vän, och … sa han och sen slutade han för ett tag..

 

- och.. ? sa jag och log lite större och vände mig mot honom också

 

- .. och kanske lite mer.. sa han och bet sig i läppen, han såg orolig ut över va jag skulle svara..

 

Jag bara log som svar och jag såg hur han lutade sig närmare och jag lutade mig också närmare honom och tillslut möttes våra läppar..

 

 

_______________________________________________________________________________________________

Ni får bilden senare ikväll, men kommentera gärna va ni tyckte, bra? dåligt? kommentera så kanske de kommer ett nytt i helgen ;)


KRAM!! =D //Mii


Comments
Written by: elena

super bra

2012-04-25 @ 18:45:56 -



Written by: Julia

vääärldens bäästa! Längtar tills nästa kommer ut :D

2012-04-25 @ 20:48:30 -



Written by: denise

åh blir så lycklig och typ kär av att läsa, hahah kan verkligen inte vänta tills nästa! Så galet bra!

2012-04-25 @ 22:22:07 -



Written by: Cicci

Jätte bra! Mer mer mer!!!:D<3

2012-04-26 @ 11:13:10 -



Written by: Linnis99

Jätte-super-asssss-skit-braaaaaa!!!väldigt lockande slut så man vill så klart läsa mer..!:)längtar tills nästa kapitel och bild kommer!;)hoppas det kommer så snart som möjligt!men så länge..ha det bra!<3xx

2012-04-26 @ 15:59:12 -



Written by: Mathilda

meeeeeeeeeeeeeer :D ♥

2012-04-26 @ 16:54:03 -



Written by: Linnis99

meeeerrr!!!<3<3<3

2012-04-26 @ 19:41:24 -



Written by: Linnis99

meeeerrr!!!<3<3<3

2012-04-26 @ 19:42:45 -



Written by: Linnis99

meeeerrr!!!<3<3<3

2012-04-26 @ 19:45:17 -



Written by: Linnis99

meeeerrr!!!<3<3<3

2012-04-26 @ 19:46:00 -



Written by: Linnis99

skriv nytt kapitel så fort som möjligt!!!:Djag blir galen av att läsa här på din blogg..även fast jag läst alla andra kapiteln/delar här och jag kan inte få nog så jag har läst om ALLT 4 GÅNGER!!!kan verkligen inte sluta!;Pfortsätt skriv tills du dör!hahaha!<3älskar din blogg,med vår älskling!(ja..justin bieber!)hoppas han kommer hit!:Dxx

2012-04-27 @ 07:27:26 -



Written by: Linnis99

meeeeeeer!!!<3<3<3<3sluta aldrig skriva!!!:)

2012-04-27 @ 20:38:26 -



Written by: Linnis99

kom igen!!!nästa kapitel!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-04-27 @ 20:39:28 -



Written by: elin

Hej! Kan vi göra ett länkbyte? för skoj skull asså ;) <3

2012-04-27 @ 20:49:34 - URL: http://biebstruelove.blogg.se/



Written by: elin (:

grymt!

2012-04-28 @ 00:34:51 - URL: http://elinohrn.devote.se



Written by: Anonym

Nästa kapitel!!!:)pleeeeeeaaaccceee!<3du äger på det här!(att skriva alltså,hahahaha!!!)<3xx

2012-04-28 @ 12:43:48 -



Written by: Linnis99

Nästa kapitel!!!:)pleeeeeeaaaccceee!<3du äger på det här!(att skriva alltså,hahahaha!!!)<3xx

2012-04-28 @ 12:44:32 -



Written by: Linnis99

När kommer nästa kapitel??!!du sa att det skulle komma i helgen om vi kommenterade..jag har kommenterat säkert 10 gånger!;)hahaha<3vet du varför??!:)jag älskar din blogg och jag vill bara läsa och läsa för den är så himmla bra!!!<3snäääällla skriv nästa kapitel och sluta aldrig skriva!:)du är bäst ju!:D<3<3<3xx

2012-04-29 @ 12:42:50 -



Written by: Linnis99

Inget kapitel ännnnnn!!!:(kom igen!:Ddet gör mej så himmmmllla glad om du skriver ett nytt,kom igen nu!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3xoxoxoxoxoxoxoxo

2012-04-30 @ 11:52:25 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback