Date: 2012-04-06 | Time: 09:42:11

Filed under: Someday (pågående)
8

kapitel 9 - Did I do something wrong? ..

Tidigare: Justin kom till Selenas hotell och de visade sig att hon va där med en annan kille, Justin blev krossad och åkte tillbaka till flygplatsen med Elena men alla flyg va inställda pga ett oväder och nästa plan gick inte förren dagen efter, Elena ringer Robin och de slutar med ett gräl, Sen tar Justin och Elena in på ett hotell och Justin bokar en svit.





 

- Mr. Bieber.. sa hon bakom disken

 

Justin som hade tittat mig i ögonen ett bra tag nu började kolla lite konstigt på mig..  han fick en rynka i pannan

- Eh Mr. Bieber.. ? sa hon bakom disken igen och Justin tog ett steg tillbaka och vände sig mot tjejen - här är ditt kort och här är er nyckel till er svit sir. fortsatte hon

 

jag hade fastnat i hans ögon… oj, jag hade inte tänkt på hur fina dom va förrän nu.. men jag kanske hade kollat lite för länge, lite för djupt i dom.. lite för närgången..

vad hade jag gjort?? han hade kollat på mig så konstigt.. hoppas Sviten va stor så jag kunde sätta mig i ett hörn och försvinna!

Nu ville jag bara sova..

 

Justin tog nyckel och gick mot hissen som fanns en bit bort, han tog inte min hand, han kollade inte änns på mig, han bara gick.. Jag gick med osäkra steg efter..

vi gick in i hissen och ställde oss i varsit hörn och åkte upp.. de va tyst hela tiden..

 

va han sur? isåfall va han de på mig?? de kan han väll inte va? jag har ju inte gjort nått fel.. jag kollade ju bara på honom , och nu va de jag som kollade på honom med en rynka i pannan.. han kollade fundersamt på mig men jag vred bort huvudet och tittade på hissdörrarna och hoppades på att dom skulle öppnas snart..

 

De bara snurrade i mitt huvud..

men jag skulle försöka vara snäll.. även fast jag hade blivit väldigt trött och när jag blir trött så blir jag lätt irriterad..

 

dörrarna öppnades och vi tittade på varandra.. han stod still och ville antagligen att jag skulle gå först, så jag gick ut.

 

- 563.. hörde jag Justin säga bakom mig i korridoren

 

- va? sa jag och vände mig om

 

- 563.. de e rums nummret.. sa han och tittade på kortet

 

- mhm.. sa jag och fortsatte bara.

 

vi kom fram till dörren , jag stannade och Justin kom några sekunder efter mig och öppnade..

han höll upp dörren så jag skulle gå in först,

 

bara för att han va sur så betedde han sig som en gentleman ialla fall ..

 

när jag kom in så stannade jag i hallen och bara tittade mig omkring med munnen öppen, jag såg i ögonvrån att Justin gick förbi mig och la nyckel på ett bord och började gå mot soffan som om ingenting!!

 

allt jag kunde tänka på och ville göra va typ att springa och leta upp sovrummet ( för de såg man inte) och hoppa i sängen och sen springa till andra sidan av rummet som låg kanske 20 meter bort ( kände de som ) och titta vad som fanns där och inte sluta förrän jag visste allt om de här rummet!!

men Justin.. han bara satte sig i soffan och satte på TV:n

 

Jag stängde munnen och skakade på huvudet lite lätt så jag kunde vakna till i mitt dagdrömmande

 

- eh.. jag ska bara gå till toaletten och se mig omkring.. sa jag och gick med sakta steg runt hörnet för att kolla om dörren till sovrummet låg där, men egentligen ville jag springa !!

 

- okej, sa han och tittade på tv:n

 

när jag hade gått en lite bit så tittade jag bak mot Justin och han hade inte vänt sig om för att titta mot mig så dom sista stegen sprang jag in till sovrummet och slängde igen dörren, lite för hårt tror jag men Justin märkte de säkert inte!

 

jag upptänkte att jag va i sovrummet och lugnade mig fort.. jag hade ju än så länge bara sätt dörren och inget annat. Jag andades och vände mig sakta mot resten av rummet..

 

- ohh shit! viskad jag för mig själv

 

de va hur fint som helst!

Sängen såg ut som den skönaste sängen NÅGONSIN!! jag ville bara slänga mig i den , jag stog och tänkte ett tag och de tog inte lång tid tills jag låg i sängen och allt som hade legat så fint låg nu huller om buller!

 

- hahha! skrattade jag för mig själv

 

jag gick in på toaletten och kollade, de va så fint.. bubbelkar OCH dusch! de va en stor toalett.. sen gick jag ut sakta och gick som ingenting förbi Justin och öppnade andra dörren och gick in, de va ett arbets rum där.. de va jag inte så intresserad av men jag satte mig i snurrstolen bakom skrivbordet iallafall. När jag satte mig så kom jag på att de bara fanns en säng..

 

- Fuck… sa jag för mig själv ..

 

hur skulle de här gå.. jag får sova på soffan, jag kan inte låta Justin sova där.. han har ju betalat för hela sviten! då måste han ju få sova i sängen, aja soffan såg ju inte så obekväm ut heller ! hahah när jag hade suttit där ett tag så gick jag ut,

precis när jag hade öppnat dörren såg jag Justin och han hade precis tagit av sig sin tröja,

 

- OJ! men Gud! förlåt!! sa jag och gick tillbaka in och stängde dörren lite så jag inte kunde se honom,

 

- de e lugnt… hörde jag hur han sa med lugnt röst..

 

- okej… kan jag komma ut.. ? frågade jag ,

 

- aa sa han och jag kikade ut

 

jag såg hur han hade satt på sig ett linne och ett par basket shorts, han såg riktigt bra ut, men han log inte.. han hade inte gjort de sedan vi var där nere i receptionen, de va mitt fel tänkte jag för mig själv och mitt leende försvann..

 

- ehh.. jag sover här på soffan så kan du sova där inne sa han och pekade lite slarvig mot sovrummet

 

- ne, men de e lugnt jag kan sova här.. sa jag och försökte lee lite men jag fick inget leende tillbaka från honom,

 

- ne jag sover gärna här… sa han och jag försökte kolla honom i ögonen men han verkade inte vilja ha ögonkontakt med mig så då gav jag upp …

 

- okej.. sa jag och gick in i sovrummet som låg tvärs över rummet  , när jag kom in stängde jag dörren och lutade mig mot den…

 

*suck*

 

jag puttade ifrån mig och gick in på toan och gjorde i ordning mig, jag såg att en av tandborstarna som vi fick av hotellet redan va använda, Justin måste ha gjort i ordning sig när jag satt i arbets rummet, jag tänkte inte mer på de utan gjorde i ordning mig och satte mig på sägen. Jag tog av mig min klänning och hittade ett linne i min väska, vilket tur!

jag tog på mig linnet och satte mig på sängen igen och tog min mobil, Robin hade inte ringt.. jävla skit hög.. sa jag för mig själv. Jag la mobilen tillbaka i väskan och satte mig igen och tänkte igenom dagen

 

*knack knack*

 

Jag hörde en mjuk knackning och vände blicken mot dörren, och Justin stack in sitt huvud, han såg lite bekymrad ut..

 

- hej.. sa han och ledsen ut..

 

- hej … sa jag och tittade ner i täcket

 

- kan jag sätta mig ? frågade han och pekade på sängen

 

- mhm ., sa jag och log snabbt ,

 

han gick fram och satte sig försiktigt på sängen

 

- jag e ledsen för att jag blev så konstig efter de där där ner.. sa han och tittade på mig

 

- mm.. de e okej, sa jag utan att röra en minn

 

- de e bara… sa han och tittade ner i täcket - de har bara.. försökte han igen,

 

jag la huvudet på sne och tittade på honom ledsamt

 

- den här dagen har bara varit så jävla dålig… sa han och kollade upp på mig med tårar i ögonen

 

Jag lutade mig fram mot honom och kramade honom hårt..

 

- Jag vet… viskade jag

 

 

_______________________________________________________________________________________________

Glad påsk på er!! va tyckte ni om kapitel 9? Bra? dåligt? kommentera gäran!!! =D

Jag kommer nog lägga upp ett till i vechan för nu har jag påsklov ! whiiii!! haha


KRAM =D  // Mii


Comments
Written by: Anonym

Bra :))

2012-04-06 @ 12:37:22 -



Written by: Mathilda

meeeeeeeeeeeeer :D as bra :D ♥

2012-04-06 @ 14:31:28 -



Written by: Anonym

MEEER!

2012-04-06 @ 17:53:55 - URL: http://emsenk.blogg.se/



Written by: denise

så jävla grym!

Hoppas du uppdaterar oftare nuu, du är gryyyym! <3

2012-04-07 @ 19:37:33 -



Written by: Anonym

skriv då

2012-04-08 @ 17:51:10 -



Written by: Linnis99

jättebra!men skriv nästa kapitel!!!pleace..!<3

PS:följer bloggen och är inne varje dag,men det kommer inte upp nått nytt kapitel..:(

2012-04-10 @ 17:39:52 -



Written by: Anonym

kom igen,skriv mer daaaah? :D

2012-04-10 @ 21:01:18 -



Written by: Dafina

Tack Gud att du har börjat igen det tog för lång tid:'( med dena delen var ASS BRA!!!!

2012-04-13 @ 16:24:43 - URL: http://dafinaz.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback