Date: 2012-06-26 | Time: 09:47:20

Filed under: Annat
2

Avalanna, stay strong!

Hej, jag vet inte om ni vet vem de e men Avalanna e en tjej som har en ovanlig canser sjukdom, Hennes dröm va att få träffa och gifta sig med Justin och jag fick just reda på genom facebook att hon mår riktigt dåligt nu och har bara till Onsdag på sig att leva.. Jag blir så ledsen i hjärtat när jag tänker på henne och att hon inte kommer få leva sitt liv fullt ut och uppleva mer saker som livet har att erbjuda.. Jag Hatar verkligen canser och jag hoppas djupt i mitt hjärta att nån dag så kan någon hitta ett botemedel. 
 
Justin har träffat henne några gånger och försökt att göra henne så lycklig som möjligt, han bryr sig väldigt mycket om henne och jag undrar hur han känner sig nu... Han har gjort allt han kunnat, han har tagit med henne på hans konsert och gjort henne till hans ' One less lonley girl ', förlovat sig med henne och gav henne en ring, han kanske inte förlovade sig med henne på riktigt men jag vet det betydde nått för honom ialla fall..
Här är en video med Avalanna och  Justin och låt oss nu verkligen hoppas att hon orkar håll ut så länge som de bara går! 
 
Stay Strong Avalanna!
We love you!♥
 
 
 
kram //Mii

Comments
Written by: Lilith

Den här videon får mig alltid att börja gråta. Jag hoppas verkligen att dom på något mirakulöst sätt kan rädda henne. Stay strong Avalanna! We love you!

2012-06-26 @ 23:47:06 - URL: http://kandisarinoveller.blogg.se



Written by: Linnis99

Gud jag bara stört grinar när jag ser det här! Justin är så himmla gullig, såg ut som han höll på att gråta! STAY STRONG AVALANNA! <3

2012-06-28 @ 11:58:07 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback