Date: 2012-06-17 | Time: 20:53:25

Filed under: Someday (pågående)
7

kapitel 16 - ... but we all make mistakes..

tidigare: Elena träffade sin kompis Lilly på Starbucks och det dröjde inte länge innan Robin dök upp med sin kompis Jake och slog sig ner vid deras bord, Robin vill ha tillbaka Elena och kysste henne, Elena är förivrrad för hon har inte hört något från Justin sedan dom va hemma hos henne. Men när Lilly och Elena ska åka hem så blir dom jagade av några Justin Bieber fans men dom blir räddade i sista stund av Robin och Jake, Elena breättar sedan för Lilly allt om Justin.


 



Lite senare åkte alla hem, Lilly frågade om jag ville att hon skulle stanna men jag sa att de va okej.. 

Jag gick upp till mitt rum och satte mig vid datan. Jag gick in på twitter och kollade om Justin hade skrivit nått men det hade han inte, men jag hade fått många 'mentions' jag bläddrade igenom dom och  de stod inte så mycket snälla saker.. men jag lät dom inte göra mig ledsen, jag bet mig i läppen och gick in på youtube och satte på min favorit låt ' Maroon 5 - payphone ' den va så bra och på nått sett fick den mig på bättre humör.

Jag började skrollade ner lite på youtube sidan och såg en video med Justin det såg ut att vara en interjuv med Vanity Fair , jag kollade på datumet och den var upplag för bara någon timme sedan..  Det betyder att han lever ialla fall, och han kanske hade glömt att ringa mig, inget va fel bara att han hade glömt!  jag kände hur glädjen och hoppet ännu en gång spred sig i kroppen. Dom kommer säkert prata om bilderna som cirkulerar runt på twitter också och tänk om han berättar om mig och han då! Glädjen och hoppet blev större inom mig och jag kände hur jag fick ett litet leende på läpparna, jag tvekade men sedan trök jag på videon, Jag klappade händerna lite ivrigt och rätade på ryggen. 

Det började med lite frågor om hans nya album, tankarna flög iväg till gårdagen då jag va med honom i studion och hur mycket vi skrattade ! 

Efter ett tag kom frågan jag hade längtat efter.. 

VF: så.. Justin.. Jag vill inte lägga mig i eller något sådan men, de har kommit lite bilder på dig och en tjej dom senaste dagarna och ja, de e nog inte bara jag som vill veta lite om henne och vad som iförsigår mellan er! 

Justin: vad vill du veta? frågade han utan att ens lee, han såg mer sur ut för att hon ens nämde mig.. jag ryggade tillbaka i chock och kände att mina ögonbryg drogs ner.

VF: vi såg en kyss på en av bilderna .. sa hon och dom visade en bild på mig och Justin efter att vi hade satt oss i bilen på flygplatsen, våran första kyss.. - hon måste betyda mycket för dig? fortsatte hon,

Jag höll andan, nu skulle han berätta de! Jag kunde inte fatta de! de va vi, han och jag, och nu skulle vi äntligen kunna gå tillsammans på gatan ! bara tanken på de fick mig att skratta lite så jag tog en hand för munnen, jag lutade mig närmare datan... 

Justin: .. hm.. ne.. 



Jag stelnade till. Jag kunde inte röra mig. I början såg det ut som han brydde sig men sen när han skakade på huvudet så såg man att han kunde inte bry sig mer.. 

VF: så hon är inget.. 

Justin: ne asså, hon va bara lite för att få igång insperationen, Selena va upptagen så jag tog en av mina lyckliga fans.

- BARA LITE INSPERATION!!! va jag BARA LITE INSPERATION för dig!?!?! skrek jag samtidigt som jag sköt undan stolen och ställde mig upp 

VF: så du och Selena har inte gjort slut? 

Justin: nepp! 

Jag backade, jag började hyperventilera, mina ögon dränktes i tårar så som mina kinder..
Jag gick in på twitter och såg att 'UpdateJB' hade skrivit,

" alla rykten om Justin och den där tjejen är FALSKA! Justin sa de själv och det här är en bild på Jelena för bara några minuter sedan i Kanada "

Jag klickade på länken som va med och såg bilden.. på han och SELENA! hållandes varandras händer... jag bröt ihop ännu en gång.. jag gick in på min profil och skrev 

" det är INGET(!) mellan mig och Justin Bieber, de har aldrigt varit de, jag va bara lite insperation " 

Send.

jag trodde på honom , jag trodde han var annorlunda ! jag slängde mig på sängen.. jag kunde inte stå längre.. Jag kunde bara inte förstå hur jag kunde vara så lätt lurarad! Varför skulle han vilja ha mig? 

helt plötsligt tog allt slut.. inte tårarna dom bata öste ner fortfarande men energin.. jag bara låg stilla i sängen, som om jag helt plötsligt blivit hypnotisera... jag hörde hur de plingade på dörren, jag gick sakta ner och öppnade dörren försiktigt. Mina trötta och sönder gråtna ögon tittade långsamt upp mot personen som stod framför mig

- Shit!! Elena va har hänt!?!? de va Robin.. han hade tydligen glömt sin mobil här.. 

jag sa inget utan bara grät.. en efter en rann tårarna på min kind. 
- Elena berätta va som hänt.. sa han tyst samtidigt som han trök mig mot hans bröst, jag kunde höra hans hjärta.. 

- J-justin.. älskar inte mig.. jag betydde inget för honom, allt va fake från hans sida..

- ey hörru! sa han och tog mitt ansikte mellan hans händer och tittade mig djupt i ögoen -Han är en idiot älskling, bry dig inom om honom.. han förtjänar inte dig.. 

ojoj tänkte jag för mig tjälv Robins blicka va passionerad, 

- Jag förtjänar dig . fortsatte han bestämt. 

Innan jag ens hade hunnit tänka så va både hans läppar och händer på mig och mina på han.. allt gick så fort, mina kinder va fortfarande våta. Han trök mig föriktigt mot väggen och tog tag i mina lår och lyfte upp mig. Jag tog mina armar runt hans nacke och han gick upp för trappen, kyssarna slutade aldrig, dom bara fortsatte och forsatte.. han slog upp dörren till mitt rum och la mig försiktigt ner på sängen. Han tog av sig sin rutiga shorta och innan han la sig på mig och börja kyssa mig på halsen, jag tog mina händer och smekte hans rygg han började sakta men säkert kyssa längre ner och knäppa upp min blus, snart va alla kläder borta och vi var under täcket.. 





Justin 

Den där interjuven va den värsta jag någonsin gjort, när hon frågade om Elena betydde mycket för mig så höll jag på att bryta ihop, men ja bet mig i kinden för att inte gråta och skakade bara på huvudet som ingenting... jag hatade mig själv för de.. Jag kan inte fatta att Scooter och Usher inte tillåter mig att se henne igen.. undra va hon tänker ? och undra va hon gör nu.. 

- va tänker du på älskling? hörde jag Selena säga och jag vaknade upp ur mina tankar.

- de har inte du me nått att göra med.. sa jag tyst 

vi hade precis varit ute och visat att vi "inte" hade gjort slut.. som vi egentligen hade gjort! jag ska prata med Elena, även om jag behöver göra de i smyg så ska jag besöka henne eller ialla fall smsa henne eller nått så hon vet att jag inte glömt henne, åå fan va jag saknar henne ... de ska bli så kul att träffa henne, ju mer jag tänker på de ju mer mindre kunde jag hålla mig.. 




Elena



jag vaknade med ett ryck, jag kollade på klockan 2:10 , jag kände att jag inte var ensam i sängen.. Jag kommer ihåg allt, allt som hände den kvällen.. jag log och tänket på allt, känslor och va jag ska göra , hur jag ska ta ur mig allt dehär.. då de pep till i min mobil.. jag vände mig mot Robin och kollade om han hade vaknat av min mobil men de hade han inte.. Jag tog Robins tröja som låg på golvet och satte på mig den och knäppte en knapp och tog min mobil och gick bort en bit till fönstret som låg mitt över rummet.. Jag tittade på mobilen och såg att de va Justin.. 

_____________________________________________________________________

Från : Justin 

hej, förlåt att jag smsar så sent men jag ville bara säga att jag inte har glömt dig.. förlåt att jag inte har ringt men jag måste prata med dig.. 


_____________________________________________________________________


Till: Justin

De behövs inte. Jag har redan sakt att de inte är nått mellan oss.. 

_____________________________________________________________________


Justin


- " inget i mellan oss ..." ? läste jag tyst för mig själv, jag ville inte väcka Selena, 

Jag fattade ingenting , jag gick in på Twitter och kollade hennes profil 

" det är INGET(!) mellan mig och Justin Bieber, de har aldrigt varit de, jag va bara lite insperation " 

fan FAN!! hon hade sett interjuvn !! va skulle jag göra? hon kommer aldrig förlåta mig, jag ville bara skrika men jag kunde inte pga Selena som ligger i sängen medans jag får ligga på soffan... jag va så arg på både mig själv och på Selena så jag skulle kunna skrika om de inte vore för att vi inte va ensama på hotellet och för att klockan 2:15 på morgonen. Jag ska åka till henne imorgon ock försöka reda ut allt ! 


Elena 

det pep till igen 


______________________________________________

Från: Justin

I didn't mean to break your heart.


______________________________________________



Till : Justin

I didn't mean to fall in love either, but we all make mistakes.


______________________________________________



Jag trök mobilen hårt mot hjärtat, 
- gråt inte, gråt inte.. mumlade jag för mig själv och tittade ut på stjärnorna.. tills jag kände en nakeöverkropp tryckas mot mig, Robin tog sina armar runt min midja och tittade ut genom föstret med mig

-  e allt okeej?.. viskade han i mitt öra

- mhm.. viskade jag 

- kom såg går vi och lägger oss.. viskade han och tog min hand och jag följde efter honom tillbaka till sängen.. och jag somnade med hans arm runt mig.. 




____________________________________________________________________________________________

så va tycker ni!! ojoj! nu börjar de hända grejer! ;) haha men va tycker ni? bra dåligt? kommentera gärna, för ju fler som kommenterar ju mer vill jag skriva, så din  kommentar e viktigt om ni vill ha en fortsättning =) haha Men tack till er som kommenterar ! de gör mig verkligen JÄTTE glad! =D 
KRAM! =D //Mii


Comments
Written by: Mathilda

meeeeeeeeeeer :D ♥

2012-06-17 @ 22:19:48 -



Written by: elin

awesome

2012-06-17 @ 23:29:25 - URL: http://elinohrn.devote.se



Written by: Anonym

FYYYYFAN VAD BRAAA!! Längtar tills nästa kapitel, så grymt bra :D

2012-06-18 @ 00:01:40 -



Written by: Nillan

oooooomg så grymt jävla braaa! Längtar tills nästa kapitel :D

2012-06-18 @ 00:02:43 -



Written by: Linnis99

Jag tycker inte det var så jättebra..-Justin och Elena måste bli ihop!!!:) Det vore sååå mycket bättre tycker jag!;) Men du, det var jättebra annars!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 xoxoxoxoxoxoxoxoxo

2012-06-18 @ 11:20:03 -



Written by: anna

Meeer så Braaa :D

2012-06-19 @ 08:03:37 -



Written by: Linnis99

Nästa kapitel?!<3<3<3 xoxoxo

2012-06-19 @ 11:26:47 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback