Date: 2012-06-25 | Time: 21:22:14

Filed under: someday (pågående)
13

kapitel 18 - I can't go through this again...

Tidigare: Robin gjorde en mysig frukost och Lilly kom och hälsade på då hon visade dom senaste bilderna på Justin och Selena då kom kysstes.. 
 
 
 
 
 
Jag har svårt att förstå att de mellan mig och Justin e slut.. alltså HELT slut! När jag såg att Selena va tillbaka i hans liv så fattade jag att nu är de över.  Allt hade gått så fort och nu e jag tillbaka på ruta 1, tillbaka med Robin... Jag älskar Robin, jag gör de men på ett annat sätt.. 
 
- gumman.. de löser sig.. sa Lilly och släppte taget om mig
 
- men tänk om de inte gör de Lilly, tänk om han hat glömt mig nu och struntar i mig! Han har säkert glömt mig nu... sa jag och tittade ner i golvet
 
- Nej! säg inte så ! sa Lilly och skakade om mig, - om han skulle glömt dig varför skulle han smsa dig då mitt i natten? frågade hon och jag visste inte riktigt va jag skulle svara... 
 
vi pratade och bestämmde att vi skulle åka och shoppa någon dag.. men jag kom behövde också jobba.. shit, jag kände verkligen inte för att jobba.. 
 
tiden gick och sen så behövde Lilly åka, 
De va helt tyst i huset när Lilly åkt, jag lutade mig mot dörren och gled ner och satte mig på golvet.. Jag kände att jag hade tappat kontrollen om allt, jag blundade då jag hörde att min mobil som låg ute i köket ringde.. 
 
- varför? viskade jag för mig själv och tittade upp i taket, Jag suckade och reste mig upp och gick in till köket och tog mobilen och svarade
 
- Hallå? svarade jag med min  '' jag-orkar-inte-bry-mig'' röst
 
- hej, hörde jag i andra änden och de va ingen tveckan om att de va Justins röst, de blev tyst ett tag 
 
- va skönt att höra dig röst igen, jag har saknat dig Elena.. sa han och jag hörde att han va lite deppad
 
- va vill du? frågade jag och hoppades på att de här samtalet skulle vara över snart
 
- jag måste få förklara för dig, sa han och jag hörde desperationen i hans röst.. 
 
- nej, Justin du behöver inte förklara någonting för mig jag fattar.. sa jag och jag va såå nära på att lägga på i de ögonblicket men jag hann inte innan Justin började prata igen 
 
- jo! jag måste förklara.. snälla , Elena, möt mig vid den norra piren ikväll klockan 22:00 längst ut.. jag ber dig.. 
 
Jag va tyst, jag kände hur tårarna började komma sakta men säkert
 
- de e allt jag ber dig om.. fortsatte han, 
 
- jag vet inte Justin, jag vet inte om jag klarar av de här igen.. sa jag med gråten i halsen 
 
- jag kommer vara där.. och vänta på dig.
 
Jag kunde inte längre, jag la på och torkade tårarna, jag klarade inte att gå igenom de här en gång till, jag orkar inte tänka på hur mycket jag älskar honom, jag ville inte höra hans röst igen, känna hans doft, se hans underbara ansikte och titta in i hans underbara ögon, Jag klara de inte !! jag kommer falla för honom om på nytt och antagligen bli krossade direkt efter .. Igen! 
 
Jag kan inte.. jag kan inte gå dit och träffa honom.. efter att jag torkat bort tårarna och skärpt mig så knackade de på dörren, jag frös till, tänk om de e Justin som  e orolig för mig för att jag la på utan att säga hejdå, tänk om han kommer komma in och kyssa mig och säga att han älskar mig och att han inte kommer släppa taget om mig igen. 
 
Med iver så små sprang jag och öppnade dörren, men möttes av Robin, 
 
- Hej älskling sa han och gick in och gav mig en kyss på kinden och gick in i köket, - jag snackade med Jake och några polare och dom ska ha fest ikväll, kan inte vi gå? fortsatte han samtidigt som jag stängde dörren och gick in i köket där han stod och pratade om festen, 
 
- de vore väll kul gumman, sa han och tog mina händer och drog mig emot honom , sen tog han sina händer runt min midja, - så kan vi gå dit.. tillsammans, du och jag .. fortsatte han hon kysste min nacke.
 
de va kanske de jag behövde, gå på fest, ha kul, glömma allt och alla problem..! 
 
- visst sa jag och log 
 
- så vi går alltså? sa han och log lite chockat 
 
- aa varför inte sa jag och log tillbaka, han kysste mig och jag besvarade kyssen 
 
tiden gick och vi började göra oss i ordning, jag gick upp och sminkade mig och fixade håret lite och sen så gick jag till mina kläder, de av svårt att hitta nått.. skulle jag ha en enfärgade klänning eller den randiga? eller kanske den där blommiga! Robin kom in och kollade chockat på mig
 
- e du inte klar?! halv skrek han 
 
- ne.. jag vet inte vilken av dom här klänningarna jag ska ha.... sa jag och pekade på dom 3 klänningarna som låg på sängen 
 
- ojoj.. ni tjejer alltså.. sa han och skakade lätt på huvudet och gick emot mig.. han tog sin arm runt mig och kollade på klänningarna, - jag tycker du ska ta.. den! sa han och pekade på den blommiga. 
 
- Tack! sa Jag och gav honom en kyss på kinden, jag drog på mig klänningen och vi satte på oss skorna och drog iväg till festen.
 
Fest va redan i full gång när vi kom fram, alla dansade och de såg ut att hela huset va fullt av ungdommar, Robin tag min hand och såg till att jag hängde med vart han gick, vi träffade Jake och hans polare som hade hand om fest, vi träffade Lilly sen som också hade blivit bjuden av Jake berättade hon, hon såg lite små kär ut faktiskt,  de va roligt, vi dansade och snackade. Jag såg att Robin hade riktigt roligt eller så va han bara väldigt full, hahah, jag gick in i köket och skulle ta mer dricka då jag hörde några tjejer prata som inte hade lika kul som vi 
 
- ne men asså seriöst vi drar, sa den första tjejen
 
- ja men eller hur de suger ju fan, hur mycke e klcokan frågade en andra tjejen 
 
- typ 10 snart, sa den första igen 
 
- aa men då drar vi, då kan vi kolla på sista avsnittet av Desperate Housewives sa den andra, sen drog dom, 
 
då kom jag på Justin, han står säkert där nu och väntar på mig.. jag ställde mig i dörr ingången till vardagsrummet där jag såg Robin skratta och dansa hans fåniga dans..
jag kunde inte hålla mig så jag små skrattade lite, Jake och Lilly dansade också fast en bit ifrån dom andra.. jag såg att dom hade kul men jag tror inte jag kunde släppa Justin riktigt.. Jag stog och velade om jag skulle stanna eller om jag skulle åka till piren och mötta Justin.. efter några minuters tänkande så bestämde jag mig, 
 
5 minut senare så satt jag i en taxi påväg till den norra piren, klockan va 20 över redan så jag hoppades på att han fortfarande va kvar.. Jag gick tills piren tog slut och såg att Justin stod längst ut och tittade ut över vattnet, men vände sig fort om när han hörde stegen.. och våra blickar möttes.
 
____________________________________________________________________________________________
Kommentera va ni tycker, din kommentar e viktigt för mig! =) Ju fler som kommenterar ju gladare blir jag! och då kommer ett nytt kapitel fortare! 
KRAM=D //Mii 
 
 

Comments
Written by: Mathilda

meeeeeeeeeeeeer :D sjukt bra :D vill läsa meeeeeer ;D ♥

2012-06-25 @ 22:20:12 -



Written by: HedvallBieber

Gud vad jag älskar er justinstorys!!! jag ligger och läser på dom varje kväll:D lite synd när ni inte kan ägga upp nya kapitel för har jag inget att läsa :( men Jag tycker dom är jätte bra ! en stark femma om jag skulle ge betyg :D

2012-06-25 @ 22:26:11 -



Written by: elin

grymt ju :D

2012-06-25 @ 22:44:05 - URL: http://elinohrn.devote.se



Written by: elin

grymt ju :D

2012-06-25 @ 22:44:37 - URL: http://elinohrn.devote.se



Written by: Lilith

Så himla bra!! I stort behov av mera nu!!!!

2012-06-25 @ 23:07:06 - URL: http://kandisarinoveller.blogg.se



Written by: Louise

o shit längtar verkligen till nästa!!!!

2012-06-26 @ 00:51:45 -



Written by: Anonym

ååh bääästa!! meeeer!<3

2012-06-26 @ 02:02:41 -



Written by: Linnis99

sååå himmmmmlllaa braaa!!!:D Hoppas dom blir tillsamans igen! :D <3<3<3 xoxoxo

2012-06-26 @ 08:44:15 -



Written by: Lisa

Awesome :)

2012-06-26 @ 14:31:21 -



Written by: julia

Grymt braa!! Vill läsa mera:) snälla lägg ut ett idag? jag älskar din novell, skit bra! <3

Svar: hinner tyvärr inte idag kanske imorgon :)
None None

2012-06-29 @ 08:26:21 -



Written by: Linnis99

Nästa kapitel snart?! PLEACE!!!:D <3<3<3 xoxoxo

2012-06-29 @ 17:39:48 -



Written by: Linnis99

Ahhhhhhhhh! OH MY BIEBER!!! JUSTIN KOMMER TILL SVERIGE 2013, 22 APRIL OCH BILJETERNA SLÄPPS PÅ FREDAG!!! O.M.B!!!

2012-07-03 @ 10:42:09 -



Written by: Linnis99

Nästa kapitel snart? Snällllaa! :) <3<3<3 xoxoxo

2012-07-03 @ 10:43:10 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback