Date: 2012-05-14 | Time: 22:48:10

Filed under: Someday (pågående)
7

kapitel 13 - I'm sorry..

Tidigare: både Justin och Elena tyckte att de gick lite för fort fram så dom bestämde sig för att börja dejta lite granna, dom tillbringade kvällen hos Elena och åt pizza och kollade på en film '' You and Me foreller '' när filmen var slut så började dom kyssas men avbröts av Robin som knackade på dörren och han blev rätt chockade när han så Justin bakom Elena när hon öppnade.




jag såg hur arg och besviken Robin va.. och även fast han hade varit dum så tyckte jag synd om honom…

 

- Robin.. sa jag tyst och tittade honom djupt in i ögonen och han tittade i mina

 

- Varför visste jag att de här skulle hända ?… sa han och han verkade vara väldigt lugn för att ha varit så arg.. jag blev lite orolig, han tog de här verkligen hårt.

 

jag försökte säga nått men jag kunde inte

 

- äsch! skit i de! snacka med mig när du rätt ut saker och ting! innan de prata inte med mig… sa han och vände sig om och gick

 

de gjorde ont att se honom gå fastän jag hade en underbar kille om jag bara vände på mig. Robin och jag hade varit med om mycket tillsammans och de  inte lätt att bara släppa

 

- e du okej? hörde jag en mjuk viskning i mitt öra samtidigt som jag kände Justin's armar sakta krama om min midja

 

- de e svårt… viskade jag tillbaka och stod still vid dörren som jag hade stängt

 

- du vet att om du vill prata så e jag alltid här gumman sa viskade han igen

 

Jag vände mig försiktigt i hans grepp och kramade honom

 

- tack… viskade jag och jag lät tår åka ner på hans axel

 

klockan började bli mycket och Justin åkte hem efter ett tag, han frågade om jag ville att han skulle stanna men jag kände att jag ville vara själv, jag ville reda ut saker med Robin.. men de tänkte jag göra imorgon  så jag gick och la mig rätt så tidigt.


Nästa dag…


Jag vaknade av att höra hur regnet slog mot mitt fönster, jag gick sakta mot fönstret och kollade ut.. de rann vatten på fönstret, Men jag skulle till Robin. De va fortfarande väldigt varmt ute även fast de regna så jag tog på mig ett par jeans shorts och en beige tröja som jag stoppade ner lite i sedan av shortsen, sen gick jag och fixade sminket och borstade tänderna, jag orkade inte fixa håret så jag satte upp de i en slarvig bulle.

 

Jag gick ner för trappan och tog en macka sen så hoppade jag in i bilen och körde till Robin. Jag va nervös, vad skulle jag säga, tänk om han börjar skrika åt mig? allt bara snurrade i mitt huvud men tillslut kom jag fram, jag ville inte gå ur bilen men jag hade inge val.

 

Jag gick sakta upp mot dörren och knackade tyst på dörren och hoppades på att ingen skulle höra så jag kunde gå, men jag såg dörrhandtaget åkte ner och dörren drogs upp. Jag såg hur Robin stod där och åt på någon macka ett nått, han tittade försiktigt på mig och jag på honom,

 

- va göru här? frågade han samtidigt som han tuggade

 

- ja-g ville prata med dig och förklara … lite..

 

han sa inget utan bara släppte in mig och stängde dörren, han gick och satte sig i soffan inne i vardagsrummet och jag gick sakta efter. Jag hade varit hemma hos honom tusen gånger men ändå kändes de som om de va första gången, man visste inte riktigt vart man skulle gå eller bekväm men om jag skulle kommit hit för 1 månad sen skulle jag sprungit in till köket och öppnat kylen och sen sprungit och slängt mig i soffa med fötterna uppe.

 

Jag satte mig ner bredvid Robin samtidigt som han stängde av tv:n och satte sig lite mer bekvämt..

 

- så vad ville du snacka om ? frågade han lite drygt

 

- ja-jag ville aldrig att de här skulle hända.. sa jag och tittade på honom

 

- ne inte jag heller… och jag varnade dig sa han som om han hade rätt..

 

- ne asså Robin de har faktiskt ingenting med Justin att göra. sa jag och va lite dryg tillbaka

 

- nere! men va de inte han du typ hade sex med igår eller?!?! halv skrek han

 

- va? ge dig! jag hade inte sex med honom! jag har aldrig haft de! skrek jag haft tillbaka

 

- skit samma , han tog dig ifrån mig de va de han hade tänkt hela tiden!

 

-nej, de här e mellan dig och mig om inte du skulle varit så svartsjuk och elak mot honom så skulle de här aldrig hänt!


- jag gjorde de bara för att jag visste att han skulle göra de här! jag visste att han skulle ta dig ifrån mig ..

 

jag såg hur hans ögon började bli tårfyllda och då blev mina också de, de e väldigt få gånger jag har sätt Robin gråta

 

- men.. du gjorde tvärt om.. du stötte bort mig, märkte du inte.. ju mer du höll på ju mer började vi bråka.. sa jag mjukt och flyttade mig närmare honom och la min hand på hans knä - du kommer alltid vara en bra vän, och jag kommer alltid vara där för dig , sa jag och försökte titta på honom men han tittade ner.

 

jag såg hur en tår föll ner på hans ben

 

- höru.. sa jag och tog min hand på hans kind och vände hans ansikte mot mig, jag sig in i hans förvirrande ögon och helt plötslig så va han bara cm ifrån mina läppar…

 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________________

förlåt för ett kort kapitel men de kommer ett snart igen..

krommentera, va de bra eller dåligt?

KRAM! =D //Mii


Comments
Written by: Linnis99

NEEJ!ROBIN OCH ELENA FÅR INTE BLI IHOP IGEN!:0jag vill att det ska vara justin och elena!pleace!:( tycker ingen annan det?!skriv det dåå!:)men anrs är det jättebra!men jag hoppas i alla fall inte att du tar valet och väljer att robin och elena blir ihop igen,eller att dom kysser varandra..ja,ja..ha det bra så länge<3<3<3<3<3<3<3xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

2012-05-15 @ 07:33:27 -



Written by: Mathilda

sjukt bra meeeeer :D♥

2012-05-15 @ 16:28:28 -



Written by: elin (:

grymt

2012-05-16 @ 20:22:09 - URL: http://elinohrn.devote.se



Written by: Elma

Omg det måste bli Justin och elena som blir i hop



Skit grym blogg älskar den<3333

När kommer nästa???

2012-05-17 @ 10:29:51 -



Written by: Lisa

Robin kommer säkert våldta henne senare i novellen eller nu ;)

2012-05-19 @ 23:42:49 -



Written by: Julia

Jag ÄLSKAR din blogg!!! Jag vill läsa mer!! Du kanske kunde kolla min?!?! <3333 Kan inte sluta läsa så skriv mer!!! <3333

2012-05-22 @ 20:53:59 - URL: http://biebsxd.blogg.se/



Written by: Dafina

Meeeeeeeeeer!!;) ASS grym del!!

2012-05-23 @ 22:27:34 - URL: http://dafinaz.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback