Date: 2012-11-18 | Time: 22:09:03

Filed under: Annat
5

New

Sådär, den nya desigen är på plats! och jag diggar den stenhårt! Hannah hälsar dock att hon hatar headern och att hon är sämst på att göra det, så hon undrar om det är någon där ute som har lust att fixa en? Den som gör det får såklart en läkning! Om ni är intresserade skicka iväg en kommentar. 
 
Tänkte berätta för er var ifrån jag har fått min inspiration till novell. Jag har fick idéen när jag läste första kapitlet av Biebertime. Jag vet att våra noveller har en likhet med det här att Justin är en badboy och inte kände och såvidare. Men jag vet precis vart jag vill komma med det hela och jag hoppas att det är okej för er att det är en likhet? 
 
Kapitel två är ju även uppe nu! Vad tyckte ni? 
 
 
 

Comments
Written by: Linnéa@Bieber<3

Jättbra design och kapitel!! :D Kraam! <333

2012-11-18 @ 23:07:03 -



Written by: Myybieberstoory

Jag kan göra en header till dig om du vill? Bara att mejla om du vill ha en, skicka bilderna du vill ha och säga vilken storlek på headern jag ska fixa! Jag gör en helt lugnt! Höhö!
Kram!

2012-11-19 @ 12:40:40 - URL: http://www.myybieberstoory.blogg.se



Written by: Myybieberstoory

Jag har en header redo för dig, hehe, men om du inte gillar den kan du ge egna önskemål så fixar jag! Mejla mig när du är hemma så kan jag mejla dig headern, om du inte är nöjd gör jag självklart en ny! Kram!

2012-11-19 @ 14:11:51 - URL: http://www.myybieberstoory.blogg.se



Written by: Myybieberstoory

Öh, mina bilder till headern är inte direkt nya, asså till den headern jag har klar, men du kan väll mejla mig så skickar jag den, sen kan jag göra en annan med nyare bilder också så du får se vilken du vill ha! Mejla mig @ [email protected] nu :)

2012-11-19 @ 15:02:05 - URL: http://www.myybieberstoory.blogg.se



Written by: Myybieberstoory

Jag vet inte riktigt om jag har rätt storlek nu, men hoppas det! Jag "screen-shotade" bara headern du har nu, och målade över den! Nu har jag iallafall två headers till dig, den ena lite mjukare den andra lite bad-ass.. Hehe :) Mejla mig så får du se dem och välja vilken jag ska sätta in! ;) Kram!

2012-11-19 @ 15:59:02 - URL: http://www.myybieberstoory.blogg.se



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback