Date: 2012-11-12 | Time: 00:56:00

Filed under: Annat
7

Ny novell?

Hejhej! Jag är ny bloggare här vid namn Lina. Som ni märker har ju denna blogg förfallit lite och Hannah lät mig ta  "över" då hon inte har någon tid alls till att blogga och jag vet inte hur det är med Mi, men det verkar inte som hon har det eller. Det har jag dock jag så jag hade tänkt ta tag i det här. Och jag vill starta en ny novell och fixa en helt ny design osv. Hur funkar det för er? Är det okej men en ny TROVÄRDIG novell, eller ska jag vänta tills Mi är klar? Jag har i allafall börjat skriva på en, så det finns matrial om ni vill ha det. Så vad säger ni? Vill ni ha en ny novell eller inte? 
Har även sett att statisken har fallit totalt. Hannah berättade att ni tidigare låg kring hundra och nu är den en bra under. Vilket jag helt klart ska försöka ändra på om ni låter mig skriva en ny novell. 
Kram Lina♥

Comments
Written by: moa

ja! en ny novell! :)

2012-11-12 @ 05:12:31 -



Written by: Linnéa@Bieber

Hej Lina! :) <3 Jättekul att det kommeer en ny bloggare! Jag är inne och kollar minst 5 gånger om dagen, och jag gillar verkligen den här bloggen! :D Det är helt okej med mig med att börja med en ny novell, lite omväxling så där! ;) Kram, Linnéa <3

2012-11-12 @ 07:34:13 -



Written by: Farin

Du får jättegärna göra en nu novell hur kul som helst ju! :D Men hur blir det med novellen om Elena o dom? :)

2012-11-12 @ 16:22:51 -



Written by: Farin

Du får jättegärna göra en nu novell hur kul som helst ju! :D Men hur blir det med novellen om Elena o dom? :)

2012-11-12 @ 16:23:11 -



Written by: Anonym

Du får jättegärna göra en nu novell hur kul som helst ju! :D Men hur blir det med novellen om Elena o dom? :)

2012-11-12 @ 16:23:36 -



Written by: Moa

Ja börja gärna med en ny novell det vore jätteroligt! :)

2012-11-12 @ 20:09:30 - URL: http://www.loveyae.blogg.se



Written by: Sandra

Bara jag som inte vill ha en ny novell? X) kan du inte försöka göra ett avslut på denna novell eller något :D

2012-11-13 @ 21:43:07 - URL: http://justinsmexybieber.blogg.se



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback