Date: 2012-10-14 | Time: 12:33:00

Filed under: Annat
1

kolla in den här!

Hej på er kära läsare! 
Jag vet att ni hoppades på att de skulle vara ett kapitel som skulle komma men tyvärr blir de någon gång i veckan eller mer troligtvis nästa helg! 
Jag ska försöka små skriva lite i veckan så de kommer ut så fort som möjligt!! 
 
Men till varför jag skriver de här inlägget e för att jag tycker ni som är både Beilebers och Directionator skulle kolla in den här novellbloggen ! 
 
Här!
 
 
Jag har lagt till den i Kategorin Länkar också ! 
 

Ha de bra så hörs vi om några dagar!! 

Comments
Written by: Liza

Kommer det ett nytt kapitel snart? <3

Svar: ja de gör de! imorgon ska de komma ett! =)
None None

2012-10-23 @ 20:10:02 - URL: http://justinbiebnovell.blogg.se



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback