Date: 2010-12-01 | Time: 18:28:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
4

The next Mrs. Bieber Episode 65

Han öppnade en lite ask med ett stor diamant i. Det var den finaste ringen jag någonsin hade sett.
- Ja, klart!
Han satte på mig ringen och kysste mig sedan...

Det började att snö ännu mer. Jag kände att jag började tappa känslen om tårna. Justin kramade om mig hårt och log.
Helt plöstligt släppt han taget om mig. Han böjde sig ner och knöt sin sko. Trodde jag!
Booom!
Han kastade en snöboll på mig.
- Åh det där ska du får för!
Jag tog upp en näve med snö och formade den till en boll. Jag kastade den på han. Den träffade rakt i magen. Han sprang i mot mig och hade snö i handen. Jag sprang iväg bort i mot en lekplats som låg på gatan. Han var riktigt snabb! Tillslut hann han ikapp mig. Hann puttade till mig lite lätt. Men tillräckligt hårt för att jag skulle ramla omkull. Jag fick snö i hela ansiktet. Trots att jag ramlade på rygg. Justin kom och la sig på mig.
Han tittade mig djupt in i ögonen och log.
- Har jag någonsin sagt hur vackra öron du har?
Jag började att gapflabba.
- What a fuck! seriöst, öron?
- Ja fan, skit söta!
Jag blev generad. Han märkte det. Så han tog min händer i ett fastgrep och kysste mig med kalla läppar. Hans läppar var som istappar, fast ändå så mjuk som vanligt. Hans läppar var verkligen perfekta! Jag såg mig själv förtillfället som Bella i twilight. Det måste vara såhär hela tiden för henne tänkte jag. Även fast det bara var film, haha.

Efter att ha legat i snön ett tag och inte hade någon kännsel överhuvudtaget någonstans. Justin hjälpte mig.
- Ja här är ju LITE kallat, sa Justin och hakade tänder.
- Kom så går vi in.

Vi gick hand i hand hem til mig igen. Pappa hade tänt kaminen så det var varmt. Jag kände hur blodet kom rinnade ner i fötterna igen. Vi tog av oss våra ytterkläder och gick sedan upp på mitt rum. Jag öppnade min garderobsdörr och tog fram mitt duntäcke. Jag satte mig i sängen och la det över mig och Justin. Vi tog även två filtar var på oss.
- Helvet, vad kallt asså! sa Justin.
- Aa!

Han tog sina stora armar runt mig och värmde mig. Jag pussade han på kinden och drömde mig sedan bort. 17år! Ja det är min ålder det. Bara 17! Och jag har redan varit med om så himla mycket. Jag har varit gravid och fått missfall. Jag är tillsammans med världens underbaraste kille. Jag ska gifta mig. Jag har en gigantisk ring med en stor diamnt på som kostar säkert lika mycket som mina föräldrar har tjänt under hela tiden som dem har levt. Jag det är bara lite av listan. När man tänkte efter så var ju detta verkligen sjukt. Jag var tillsammans med Justin Bieber. Justin Bieber! Ingen hade någonsin kunnat tro det. Det är ju verkligen galet!

- Jorden anropar Hannah? Hannah?
Jag skakade lite snabbt på huvudet.
- Hehe, ojdå! vad sa du?
- Ska vi kolla film och sen sova? frågade han.

Jag tog en till filt om mig och reste mig upp.
- Sure! vilken?
Jag gick i mot hyllan där jag hade alla mina filmer. Jag drog fingert på hyllan och märkte att en stor städning i mitt rum hade suttit fint. Men jag var ju aldrig hemma längre.
- Hm, A Walk To Remember? frågade han.
- Det låter bra!
Jag tog fram filmen och stoppade in den i min dvd. Filmen började och jag kröp ner i sängen jämte Justin. Det hade börjat bli varmt nu. Skönt!
Justin drog sitt pekfinger upp och ner på min arm. Jag fick gåshud. Han märkte det och pussade mig lätt på munnen.
- Jag älskar dig, sa jag och tittade upp på han.
- Jag älskar dig med!
Han kysste mig passionerat på munnen. Han drog sina händer genom mitt hår. Jag rös till. Det var underbart när han gjorde så.
- Men Justin, vi måste snacka..
- Om vaddå?
- Vårt bröllop! sa jag och log.
- Okej, kör på!

Ändå sedan jag hade varit liten hade jag drömt om att gifta mig med min drömprins. Och jag hade ju drömt rätt om man säger så. Jag hade alltid velat ha ett riktigt prinssbröllop. Med en stor vita fluffig kläning precis som en tårta och sen tårta som var lika stor som ett hus typ. Och ja alltid skulle vara vita och ljusros. Det skulle vara perfeket.

Justin bara skrattade när jag berättade.
- Haha, det låter bra! Du får bestäma helt och hållet. Men jag får välja datum och dag!
- Okej, sure! vilken dag vill du då?
- Nästa år på alla hjärtansdag..

Vet att uppdatering suger! men jag är bara en person som skriver i den här bloggen och jag har annat att göra. Jag tränar i stor sätt varje dag och jag har massa läxor och prov nu i slutet av terminen! Men jag gör mitt bästa!

Comments
Written by: Maja

Jag tycker du har bra updatering medans du gör allt det där! Jag älskar dina noveller och det räcker men 1-2 per dag eftersom du har så mycket :D <33

2010-12-01 @ 15:05:31 -



Written by: Anonym

snälla skriv 66 ikväll!! :) <3

2010-12-01 @ 19:01:37 -



Written by: esme

SKRIV!!!

2010-12-01 @ 19:41:58 -



Written by: jenny

åh skriv mer! underbara episoder (L)

2010-12-01 @ 20:09:10 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback