Date: 2013-05-28 | Time: 20:00:00

Filed under: Annat
0

länkbyte med http://biebstoory.blogg.se/

KLICKA HÄR. 
Well... Vart ska jag börja? Jag heter Summer Paris och är 18 år. Ni tror säkert jag är en vanlig tjej som går i skolan som vilken annan tonåring som heslt. Men i mitt fall är det verkligen inte så. Jag är nämligen en agent kan man säga. Jag och min pappa är med i D.I.D. Jag vet inte riktigt vad det står för men jag tycker Devil In Disguise passar ganska bra eftersom vi får nya identeteter och vi på ett bra men ändå dåligt sätt sätta stopp för brottslingar osv. Mitt underteckningsnamn är Noel McCartney fast som jag presenterade mig innan är mitt riktiga namn Summer Paris. Jag flyttar väldigt offta eftersom uppdragen jag får kan vara i andra länder än vart jag bor. Där jag föddes och bor nu är i Atlanta. Att jag blev agent som min pappa var bara pågrund av min mamma, syster och bästa vän. Faktiskt... Pågrund av deras död. Men min chef Rick gav mig nyligen ett uppdrag i New York. Jag ska köra solo uppdrag fast självklart hänger min pappa med mig dit och hjälper mig om det skulle behövas. För tillfället har han tagit en paus och är typ som en extra agent om någon skulle behöva rycka in för ett akut uppdrag. Uppdraget jag fått är väl inte mycket värre än vad jag brukar göra. Det finns ett - typ mafia - gäng i stan som är kriminäla och smugglar droger om inte till och med vapen. Gängent kallas The Outlows. På toppen av pyramiden [gänget] så sitter chefen i namn Justin Bieber. Ja, den såkallade kända Justin Bieber. Men för ett tag sedan slutade han bry sig om hela hans kariär och förändrades. Folk undrar varför men ingen vet fortfarande säkert om vad som fick honom att sluta. Han har helt lakt sin kariär på hyllan och ingen bryr sig längre om honom. Om han går ut på gatan är det ingen som ser honom som den kändisen han en gång var utan mer på ett annat sätt. Bad boy Justin. Killen som äger skolan. Alla är rädda för honom och hans gäng. Men det kommer det bli ändringar på! Noel McCartney som flyttar till New York för att på något sätt bli vän med Justin och söka svar för att tillslut kunna gripa gänget och få ett slut på all brottsling med hjälp av sin pappa Josh. Kommer hon kunna göra allt detta även fast hon är en väl utbildad agent? Kommer hon få svar på alla sina frågor och kommer planen gå som planerat. En massa action och drama med en hel del kärlek involverad är detta novellen: Devil In Disguise

Tycker den är skit bra, så checka in den!

BTW kolla in dem två inläggen som är under här!ana n

Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback