Date: 2010-12-01 | Time: 20:00:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
10

The next Mrs. Bieber Episode 66

Justin bara skrattade när jag berättade.
- Haha, det låter bra! Du får bestäma helt och hållet. Men jag får välja datum och dag!
- Okej, sure! vilken dag vill du då?
- Nästa år på alla hjärtansdag..



Naaw vad gulligt att vilja gifta sig på alla hjärtans dag!
- Det låter bra! sa jag och lutade mig fram åt för att kyssa han. Han bet sig i läppen och slickade sig runt läppen.

Vi somnade några timmar senare. Justinn låg med sina stora armar runt mig och gjorde mig varm. Jag frös men var varm på samma gång. Jag vaknade lite lätt av att Justin sa " hannah är det bästa som har hänt mig, och inget kan ta det ifrån mig"
  Jag log när jag hörde det. Jag la mig ännu närmare han och kändes han andetag i min nacke. Han hjärta bultade i en lugn takt som gjorde mig lugn.

Vi vaknade smatdigt nästa morgon. Det snöade fortfarande men inte lika mycket som i går kväll. Mamma och pappa hade åkt till jobbet.

- God morgon, älskling! sa Justin och pussade mig lätt på munnen.
Jag log.
- God morgon, sötnos! svarade jag och slöt ögonen samtidigt som han kysste mig. 

Jag tog en fitl runt mig och gick upp i sängen. Jag drog bort gardinen ifrån fönstret. Man blev nästan bländade av alla snön som låg och glittrade i solen. Det hade nu slutat att snöa. Justin kom och kramade mig bak ifrån. Han pussade mig på halsen. Jag rös till.

- Ska vi gå ner och äta? frågade jag.
- Låter som en bra idé!

Han tog min hand och vi gick ner till köket. Det låg en lapp på diskbänken.

Hej Hannah! Jag och pappa var tvunga att åka till Washington över två dagar på ett möte. Ligger lite pengar i köksskåpet där glasen är. Ta väl hand om dig!
Kram mamma och pappa.

Huset för oss själva i två dagar! Jiiipii!

Jag dukade fram jucie, o'boy, mackor, yoghurt och lite allt möjligt. Vi tände ljus och satte igång kaminen. Eller ja Justin gjorde det. Jag vågade inte göra det. Jag satte mig ner på stollen och Justin kom gångde bort ifrån kaminen. Han pussade mig på kinden och satte sig ner på stollen mitt i mot mig. Vi höll varandra i handen och tittade varandra rakt in i ögonen. Vi gjorde varsin macka och  åt under tystand. Det var ingen pisnamtystnade utan mer "jag har inget att säga" tystnad.

Efter frukosten gick vi upp på mitt rum igen. Vi tog det bara lugnt.
- Justin, hur ska vi göra på julafton?

Han vände bort blicken ifrån en bild på mig som han hade tittat på, och tittade istället på mig.
- Hm, jag vet inte? jag måste verkligen vara hos pappa, jag träffar ju aldrig han.
- Okej...
- Men du kan hänga med om du villl?
- Men jag kan inte, jag måste ju till Svergie!
- Men dina föräldrar låter dig säkert hänga med. Jag är ju trots allt Justin Bieber!

Nej, nej, nej! Han sa inte nyss det. Jag är ju "justin bieber". Jaha, och? tänkte jag. Vad spelade det förroll? han kunde lika gärna har varit världens tönt. Men vad spelade det förroll om han var Justin Bieber?
- Jaha och?
- Ja jag är Justin Bieber, så jag tror nog att dem låter dig följa med!
- Men tänk om jag inte vill? jag vill följa med mamma och pappa.
- Men för någon dag sen ville du inte det, då ville du vara med mig? kan du inte bestäma dig?

Jag la armarna i kors och suckade. Varför var han så här?
- Men Justin, vad är det för fel på dig?
- Mig? vad är det för fel på dig? varför kan du inte bara hänga med mig?
- För att jag också har en familj som jag bryr mig om.
- Men min är viktigare.

Jag kunde inte tro mina öron(dem som var så söta) att han verkligen sa det.
- Hannah, förlåt jag menade inte det.
- Gå, jag vill inte se dig igen! dra åt helvete!

Det sista menade jag inte. Men förtillfället kändes det som det. Jag slängde en kudde på han.
- Hannah snälla!
- Du är verkligen som vilken jävla kille som helst! dra!

Han sprang ner för trappan och gick ut genom dörren. Jag såg att han tog på sig jacka och gick bort i mot sin bil. Men den startade inte. Jag började att skratta lite.
Jag såg att han tog upp sin mobil och ringde någon. Efter kanske en två minuter kom en bil och jämte han. Ja just det. Han var Justin Bieber. Han hade ju alla kontaker över hela världen.

Justin

Usher kom och jämte mig med bilen. Jag tittade upp i mot Hannah's fönster. Hon stod där. Jag såg att hon hade tårar i ögonen...

Vad hade jag ställt till med egentligen...?


Hur länge tycker ni att jag ska hålla på med den här novellen? ska jag snart börja med en ny?

Vad tror ni kommer hända med Hannah och Justin? dem som skulle gifta sig...


Comments
Written by: Anna

HAHAAHA, jag lyssnar på OMG med usher, och det är precis den rätta kommentaren. OMG. hon ska vara sur på honom! :D

2010-12-01 @ 20:56:54 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Anonym

en ny... snart börjar man bara tjata och tjata pm massa saker haha säger inte som något taskigt... men tro mig jag vet ÄLSKAR BLOGGEN

2010-12-01 @ 21:02:34 -



Written by: Justin Bieber novell-blogg

Haha, OMG den är så sämst på ett BRA sätt.. BÄST! fortsätt lite på den här och skriv en ny senare?

Den är jättebra, lite roligt att Justin sa så där på slutet, han som inte är en sån person på riktigt!

2010-12-01 @ 21:12:48 - URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/



Written by: Emma

vafan ?! meer ! :D

2010-12-01 @ 21:23:30 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: Karro ;)

Inte en ny än, det är nu det händer grejers, haha!;p



Gö typ 80 episoder ungefär maybe? (alltså 14 till) bara ett tips ;)

Btw: skit bra denna sista episoden :)<3

2010-12-01 @ 21:38:57 - URL: http://bejber.blogg.se/



Written by: Mirre

Skir bra tycker jag ! :) Fortsätt mera ! :)

2010-12-01 @ 21:54:18 - URL: http://mmiirreess.blogg.se/



Written by: SiniSarin

FAn vilken bra!!!!

Fortsätt, snälla?

Men en fråga, Måste de bråka ofta?

2010-12-01 @ 21:57:46 - URL: http://reedheart.blogg.se/



Written by: SiniSarins

Sv: Okej!

Men jag läste en annan biebernovell, och där blev själva tjejen skitledsen och arg på Justin bara för att han snackade med sina fans, och jag sluta läsa den då, för det låter ganska roligt, varför ska man göra så?

Aja,s ka sova nu, men kan ni lägga du 3 noveller imorrn?

2010-12-01 @ 22:35:25 - URL: http://reedheart.blogg.se/



Written by: amanda

den är bra! fortsätt lite till :)

2010-12-01 @ 22:37:31 - URL: http://aamandaolivia.devote.se



Written by: Anonym

MEER!

Dom måste bli sams!! <3

2010-12-02 @ 07:53:44 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback