Date: 2010-12-05 | Time: 18:19:42

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
8

The next Mrs. Bieber Episode 71

Hannah fick tårar i ögonen.
- Va, men Justin.
- Jag vill ha dig för mig själv. Nu har vi en egen lägenhetn som vi kan göra precis vad vi vill. Det är en takvåning. Det finns både bubbelpool och en vanlig pool. Plus att jag har en egen studio där du kan spela in låtar.

Hon blev helt tyst och tittade bara på mig....

Jag blev glad av att se henne på det sättet. Det var en min jag aldrig hade sett förrut. Den var speciell...
- Justin, vad är det du säger?
- Ja du har fått ett skivkontrakt, det är min julklapp till dig. Jag har redan skrivit en låt till dig som du kan spela in när vi kommer hem.

Hon kastade sig runt min hals och kysste mig.
- Jag vet inte vad jag ska säga? tack, antar jag.
- Det behövs inte. Det räcker med att du finns här.

Hon la sitt huvud på min axel. Vi somnade så...

När vi vaknade nästan morgon var det ljust i hela rummet. Hannah låg och sov sött bredvid mig. Jag hörde henne inte andas så jag böjde mig närmare och lyssnade. Hon andades. TUR! Jag klappade en på kinden och tog sedan täckte om mig och gick upp i sängen. Det var kallat så jag gick och tog en dusch.

Jag sjöng lite på låten jag hade skrivit till Hannah. Undra om hon skulle gilla den? hoppas det.
- I will allways love you....

Jag hörde att dörren till toan öppnades. Det var Hannah. Hon borstade tänderna.
- Sovit gott? frågade jag henne undertiden jag tog schampoo i håret.
- Aa, du?
- Självklart, vad ska vi hitta på i dag då? jag har aldrig varit här förrut.

Jag hörde att han tog ett djupt andetag.
- Hm, jag vet inte? vi kanske kan dra till stan eller något?
- Men Kenny är inte med. Jag kan inte gå på stan utan livvakt.
- Nej det är klart, vi kanske kan...vi kan åka bort till en sjö som ligger i en skog inte så långt härifrån, och åka skriskor?

Det varma vatten rann över kroppen. Det nästan brändes, det var skönt.
- Det låter toppen, men jag har inga skriskor med mig, sa jag och stängde av vattnet.
- Men det gör inget, du kan låna ett par av mina kusiners pappa.

Jag klev ut ur duschen och tog en handduk om höfterna så att den satt fast. Jag gjorde min hairflip och gick sedan fram till Hannah och gav henne en kram.
- Puss...? frågade jag och flinade, och puttade med läpparna.
Hannah pussade mig lätt på kinden bara för att reta mig.
- Din lilla skit, sa jag och pussade henne på munnen.
- Haha!

Jag blåste mitt hår torrt och tog sedan på mig. Jag fick låna kläder av Hannah's kusin som var lika gammal som mig. Det passade perfekt.
- Här du klar? frågade Hannah.

Jag vände mig om. Hannah hade satt upp håret i två flätor, hade en söt stickade kofta i röt och vit på sig. Och till det ett par raggsockar och ett par leggings i svart. Hon liknade en liten tomtenisse fast sötare.
- Naaw vad söt du är, sa jag och gick fram och kysste henne.
Hon log.
- Tack du! Du med.

Vi tog en av hennes kusins bilar och åkte bort till skogen. Det var en liten sjö så låg nästan mitt inne i skogen. Det var super mysigt där. Hannah hade med sig lite fika som vi kunde äta när vi blev hungriga.

Vi satte på oss våra skriskor och åkte ut på isen. Det var halt och jag märkte att det var ett tag sedan jag åkte skriskor. Hannah var grym på att åka. Hon snurrade runt och var super söt.

- Du har aldrig sagt att du är grym på att åka skriskor, sa jag och tittade på henne.
- Nej vi har aldrig pratat om det dirket, sa hon och skrattade.
- Ja det är ju sant.

Jag åkte fram till henne och tog henne runt midjan. Jag kysste henne mjukt. Mina händer gled automatiskt ner tills hennes rumpa. Hannah slog till mig på axlen på skoj.

Efter att ha åkt skriskor ett tag satt vi oss på en stock och åt lite mackor och bullar.
- Vill du ha varm choklad? frågade Hannah.
- Ja tack.

Hon hällde upp varm choklad i två stycken muggar och gav den ena till mig. Hon spruttade även lite grädde i den
mums.

- Du Justin....

Vad tycker ni om denna episoden? bra elr dålig?

Kommentera!

Comments
Written by: Justin Bieber novell-blogg

Den var inte bra eller dålig... den var jättebra! :)

2010-12-05 @ 19:40:50 - URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/



Written by: elliz

-Härligt! Jo grymt <3!

2010-12-05 @ 19:53:11 - URL: http://oriez.blogg.se/



Written by: Anna

bra :D

2010-12-05 @ 20:50:20 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Anonym

guuuddd en till seriöst u´re killing meee girl!! seriöstt! (okej det där kan misstolkas men mena på ett bra sätt! ) 72an idag sen får ni sovaaaa

2010-12-05 @ 21:00:12 -



Written by: Anonym

Du vet redan vad ja tkr om din story <3

2010-12-05 @ 21:12:18 -



Written by: Anonym

Den var jättebra, längtar redan till nästa episode! :)

2010-12-05 @ 21:20:45 -



Written by: anna

skiiiiiiiiiiiiiiiiitbra, åååhhh love it! skriv meeer :DDDD <333

2010-12-05 @ 21:29:08 -



Written by: wilma

den var ganska bra :) :) men det var bara för den var lång annars var den bra :) :)



Kolla in min ritblogg för jag har många fina teckningar :) :)

2010-12-05 @ 21:47:35 - URL: http://bimmas.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback