Date: 2010-12-12 | Time: 19:13:06

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
8

The next Mrs. Bieber Episode 77

Flygplatsen var full med folk. Massa paparzzi. Justin och jag gick hand i hand bort till planet vi skulle åka med. Jag hörde att någon ropade Justin. Jag vände mig om....

Jag kunde inte tro mina ögon. Där kom Jasmine. Vad fan gjorde hon här? Justin tittade snabbt på mig, med en konstig blick. Han undrade nog samma som jag. Jasmine kom i mot oss. Hom flåsade högt när hon var framme vid oss.
- Justin, sa hon. Hon fick ta ett djupt andetag för att kunna fortsätta att andas.
- Ja?

Hon tog ett till djupt andetag.
- Jo det är så här, jag har en sak att berätta, sa hon. Med tanke på tonläget på hennes röst hörde jag att det var allvar.
- Och vad är det? frågade Justin.
- Jag kan inte säga det här, vi får gå in på toan. Ensamma.
- Okej, sa Justin.

Han gav mig en snabb puss och dem skynddade sig sedan bort till närmsta toalett.

Justin

Jasmine vad ovanligt söt i dag. Hon ställde sig i mot vägen och såg nästan lite ledsen ut. Jag började att bli orolig. Tänk om det var något allvarligt? hoppas inte det.
- Så vad är det som du vill berätta?

Jag gjorde min hairflip och tittade på Jasmine. Hon hade tårar i ögonen. Herregud vad var det?
- Jag är...

Nej säg det inte. Säg det inte!
- ...gravid!

Jag kom i samma ögonblick på att jag inte hade något med det att göra. Jag hade inte legat med henne. Så varför berättade hon det för mig?
- Jaha och var är det du vill komma?
- Det är ditt barn Justin.

Jag började nästan att skratta. Mitt? nej?
- Nej, vi har inte ens haft sex Jasmine.
- Nej men vi har badat i samma buubelpool. Och ja....

Det var faktiskt sant att man kunde bli gravid genom det. Men det var ju fan 1 på miljonen. Och nej. Det var ju inte ens länge som vi badade. Det är omöjligt. Plus att det inte fick vara sant.
- Jag tror dig seriöst inte, sa jag halvvägs ut genom dörren.
- Varför skulle jag ljuga om något sånt här?
- Det hade inte förvånat mig.

Jasmine började att gråta.
- Men Justin du måste ju hjälpa mig. Annars går jag ut med det i media och säger att du är pappan.
- Vad ska jag göra då?

Jag såg att det på något sätt tändes ett hopp i Jasmine's ögon och att hon nästan blev glad.
- Jo jag måste ha pengar och sen måste du ju hjälpa mig genom gradivetetn. Häng med på alla undersökningar och så.
- Hur ska jag hinna det?

Hon tog fram sin mobil. Hon visade mig ett sms med alla infromation och höll tummen på skicka knappen.
- Jag ska nog hinna detta, sa jag.

Jag kände hur jag började att svettas. Jag kunde knappt hålla i min mobil för att min händer var så svettiga. Efter vår konverstation gick jag tillbaks till Hannah. Vi steg på bord på flyget.
- Så vad var det hon ville berätta?
- Hon ville bara häsla mig att jag var en idiot som hade valt dig över henne. Och ja lite så.
- Okej..?
- Jag vet hon är udda.

Hannah log och la sitt huvud på min axel. Hon somnade sedan. Jag satte på min Ipod och lyssnade på musik. Jag hade glömt att lägga in ny så det var bara gammal och dålig. Varför hade jag ljugit för Hannah? Varför hade jag inte bara sagt som det var? hon hade ju förstått mig och Jasmine. Hon hade ju själv varit gravid. Jag kom och tänk på dagen då Hannah hade berättat för mig att hon var gravid. Då hade jag nästan tappat anda. Och dagen då doktorn sa att barnet var dödt kändes det som att jag skulle dö. Det var en hemsk känsla. Men nu?

VAD SKULLE JAG GÖRA?!!!


Kort episode men Gossip girl har redan börjat!
vad tror ni? är Justin pappa och vad tror ni Hannah kommer att säga?

Comments
Written by: Shawtyymane

omg :o nu blev det ju jättespännande! mer!!!! :D

2010-12-12 @ 19:41:50 - URL: http://shawtyymane.blogg.se/



Written by: hannää

AHHAHAHAHHA XD



ursäkta! Jazmine gav nog ifrån det sämsta beviset som går... Att de hade badat i samma pool OMB!!!

2010-12-12 @ 19:55:06 -



Written by: Anonym

jag tror inte justin är pappan men hannah kommer nog inte bli så glad... men kan man bli gravid genom att bada i samma pol men inte ha sex?

2010-12-12 @ 20:09:27 -



Written by: Anonym

guddd !!!! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-12-12 @ 20:17:28 -



Written by: Zhila Bieber ;P

Jag hoppas Jasmine fejkar hela grejen :O Jag tror hon gör så för att hon tror att Justin kommer lämna Hannah

så att han kan vara med henne och ''barnet'' :P

2010-12-12 @ 20:27:26 - URL: http://zhilli.blogg.se/



Written by: Anonym

ja tkr att jasmine bara låssas att hon e me barn för att få tillbaka justin

2010-12-12 @ 21:58:23 -



Written by: nejja

sV: sry för att göra dig besviken men jag gillar inte justin bieber över huvud taget. verkliigen sämst.

2010-12-13 @ 15:42:45 - URL: http://nejjiz.blogg.se/



Written by: tilde.moa

Hannää: Löve U My sweet little thing XD <3

2010-12-18 @ 01:41:53 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback