Date: 2010-12-14 | Time: 18:02:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
29

The next Mrs. Bieber Episode 80

Justin satt i en stol i samma undersökningsrums om jag. Han hade oroliga ögon. Jag tittade på han och sa med blicken att han skulle lugna ner sig. Han gjorde det.
- Det ser ut som att du har brutit armen, så du måste gipsa, sa doktorn.
- Fan!



Justin kom fram till mig. Doktorn gick iväg och hämtade saker till min arm. Justin kramde om mig.
- Gör det fortfarande ont?
- Lite, jag har ju fått smärtstillande nu igen.
- Bra, säg till om det är något så lovar jag att fixa det.
- Självklart!

Justin gav mig en puss på pannan. Sen kom doktorn in och gipsade min arm. Efter att allt var klart åkte vi hem till hotellet igen. Justin lät mig inte göra någonting utan han gjorde allt. Han var så gullig.
  Han hjälpte mig att ta bort överkastet ifrån sängen och hjälpte mig sen ner i sängen. Det kändes som att man typ var handikappad när han gjorde allt.
- Är du hungrig? frågade han.
- Nej jag klara mig, men ta du något för jag hörde att din amage kurrade på vägen hit.

Han log och rignde till roomservice och beställde en macka och en läsk. Jag satte på tv. Det var någon musiktävling på tv. Det fick duga. Jag var så trött ändå så jag orkade inte bry mig om vad det var som jag tittade på.

Jag somnade med tv:n på. Jag tror att Justin var vaken fortfarande för jag hörde att han sa något men jag han somna innan jag riktigt han reagera.

Justin

Hannah såg ut som en liten ängel när hon låg där. Jag ville bara pussa sönder henne. Fast nu var jag så rädd för att skada hennes arm. Hon pratade i sömnen som vanligt. Det hade gjort sen första natten hon hade sovit hos mig. Den natten hade varit underbar. Ja la mig närmare henne och stängde av tv:n. Och somnade sedan jag med.
- Ah! hörde jag.

Jag flög upp ur sängen. Jag såg att Hannah i låg jämte mig längre. Jag sprang bort till badrummet. Hannah låg inne i duschen.
- Justin, hjälp!

Jag gick fram till henne och hjläpte henne upp. Hon hade inga kläder på sig. Jag försökte att inte kolla men det gick inte. Hannah vinkade med handen så att jag skulle vakna ur mitt tänkade. Hon log och tog sin ej brutna arm runt min nake och kysste mig. Hon ledde mig in i duschen. Vattnet var fortfarnade på. Jag blev blöt. Det varma vattnet rann skönt ner över min kropp. Hannah kysste mig mer och mer passionerat. Jag kände hur jag började att få stånd. Hannah  lyckades på något sätt få av mig min tröja.
  När hon började att kyssa mig på halsen tryckte jag henne i mot väggen. Jag kysste sen henne på halsen och började att stöna lite lätt. Jag drog mina händer igenom hennes våta underbara hår. Hon började att knäppa upp mina byxor med en hand. När jag märkte att det inte gick så bra så tog jag av mig dem själv.
 Jag la Hannah ner försiktigt på golvet. Jag smekte henne lite lätt och stoppade sedan in den. Jag red henne lungt och säkert. Hannah stönade lika så jag.

Trots att vi var i en dusch svettades jag.
- Justin?

Någon kom in i badrummet. Jag släppte snabbt taget om Hannah och hjälpt henne upp. Vi ställde oss upp och tog varsin handduk om oss. In kom Jasmine.

- Jasmine? sa jag förvånat. Vad fan gör du här?
- Nej jag ska till läkarn och du har ju lovat att följa med du vet.

Hannah

Vad var det Jasmine snackade om? vaddå läkaren? Varför skulle hon ditt?

Jag vände på huvudet och tittade konstigt på Justin. Han tittade på mig med en blick som visade att han var nervös. Han hade hållt något hemligt.
- Hannah jag kan förklara!
- Jag vill inte höra det! sa jag.

Jag sprang ut ur badrummet och ut till min väska tog på mig kläder och ut ur hotellrummet. Tårarna rann ner för kinderna trots att jag inte ens visste vad det var som det handlade om. Jag hörde att hotelldörren öppnades bakom mig. Jag vände mig om i farten. Det var Justin. Jag ökade farten och sprang bort till hissarna. Jag tryckte på knappen tusen gånger.
- Kom igen! fortare. Kom igen! nästan skrek jag.

Tillslut kom hissen lika så Justin. Han tog tag i min arm. Han såg min rakt in i ögonen. Hans ögon var blanka av grått. Men jag ryckte ifrån mig hans grep och sprang in i hissen. Justin följde såklart efter.
- Hannah lyssna då.

Jag låtsades som att jag inte hörde och tittade bara rakt in i väggen. Justin kom runt mig och vände på mitt huvud. Men jag stretade i mot och tittade in i väggen igen.
- Hannah, du vet ju inte ens vad det handlar om! så sluta va så jävla tjurig.

Jag tittade på han med sura min och hostade till. När hissen hade kommit till lobbyn sprang jag ut på gatan. Justin följde efter.
- Lämna mig ifred!  skrek jag utan att tänka mig för...


Dessto mer kommentare dessto fortare kommer nästa episode!

Glöm inte att ställa frågor i frågestunden!

Comments
Written by: hannååå :P

han får inte lyssna på henne!!! :@

2010-12-14 @ 18:08:45 -



Written by: Hanna:)

Meeeeeeeeeeeer,meeeeeeeeer,meeeeeeeeeer,meeeeeeeeeeeer,älskar varje episod, läst typ alla dom jätte bra,du är jätte duktig på att skriva:)

kramisar Hanna:):)=•)

2010-12-14 @ 18:13:58 -



Written by: Karro :)

den var bra :)

2010-12-14 @ 18:17:31 - URL: http://bbejber.blogg.se/



Written by: anna

det är skitspännande, mer mer mer mer :DDD

2010-12-14 @ 18:22:12 -



Written by: Zhila

Åhh ... ÄLSKAR novellen ! MEN SNÄLLA SKRIV NU!!! :D

2010-12-14 @ 18:24:45 - URL: http://zhilli.blogg.se/



Written by: :D

meeeeeer! :D

2010-12-14 @ 18:32:50 -



Written by: frida

meeer!! den är så bra är helt beroende!! älskar bloggen!!:) skriver så bra!!:D

2010-12-14 @ 18:34:38 -



Written by: Anonym

mermermer! :o :D

2010-12-14 @ 18:36:11 -



Written by: Laoww

mer mer mer :D <3

2010-12-14 @ 18:41:39 -



Written by: Justin Bieber novell-blogg

Snälla skriv mer den är jättebra! :D

2010-12-14 @ 18:43:04 - URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/



Written by: Johanna

det är så spännande, jag vill veta vad som kommer hända nu på en gång! :D

2010-12-14 @ 18:48:48 - URL: http://klumpigajag.blogg.se/



Written by: victoria

meeeeeeeeeeeeer!

2010-12-14 @ 18:54:45 -



Written by: juliaaaaaaaa

omg jätte braa mer!!!>!!!!!

2010-12-14 @ 18:55:16 -



Written by: Shawtyymane

mer :D

2010-12-14 @ 19:03:55 - URL: http://shawtyymane.blogg.se/



Written by: Anonym

(Y)

2010-12-14 @ 19:11:05 -



Written by: esme

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!snälla mer

2010-12-14 @ 19:22:50 -



Written by: Anonym

meer ! :)

2010-12-14 @ 19:54:03 -



Written by: Nejraa<3'

7kt bra<3'

2010-12-14 @ 19:54:39 -



Written by: stina

jättebra!!!!

2010-12-14 @ 19:56:09 -



Written by: stina

jättebra!!!!

2010-12-14 @ 19:56:14 -



Written by: stina

jättebra!!!!

2010-12-14 @ 19:56:14 -



Written by: frida

meeeeer!! så sjukt bra är typ helt beroende!!:D

2010-12-14 @ 21:14:32 -



Written by: ...

neeej, han skulle ha berättat det direkt! och varför skrek hon det så högt?!? ;OO

2010-12-14 @ 21:30:39 -



Written by: frida

meeeer!! grymt bra fortsätt!!:)

2010-12-15 @ 06:49:32 -



Written by: Anonym

meeeeeeer as bra fortsätt men kan inte dom typ ifta sig :D <3

2010-12-15 @ 08:05:17 -



Written by: Scullcandyphoto.blogg.se

Sv: Okeejj.. LP1 (det är väl rakt framför scenen??)

rad 15 :) .. Sittplatser verkar det vara i alla fall.. ^^ Haha fattade inte så mycket av det som står på biljetten (som e på danska ju.. xD)

2010-12-15 @ 13:05:35 - URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/



Written by: Hanna:)

När kommer nästa:)

2010-12-15 @ 16:39:49 -



Written by: Anonym

mer nu!! du har inte lagt upp något idag ju :(

2010-12-15 @ 20:04:07 -



Written by: Scullcandyphoto.blogg.se

Sv: Asså vet inte , vet att ja o min kompis sitter på LP1, rad 15, plats 1 o 2.. Vart ser man om de e på golvet?? ^^

2010-12-15 @ 21:01:54 - URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback