Date: 2010-12-15 | Time: 21:15:21

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
13

The next Mrs. Bieber Episode 81

Jag tittade på han med sura min och hostade till. När hissen hade kommit till lobbyn sprang jag ut på gatan. Justin följde efter.
- Lämna mig ifred!  skrek jag utan att tänka mig för...



Vad då inte snygg? han är fan cpsnygg!  Om det är någon av er läsare som vet ett bra namn för hur underbar han är så skriv det! Puss  

Massa av fans var utanför och en massa paparzzi. Dem tog massa kort och filmade. Jag brydde mig inte utan sprang bara iväg. Justin sprang efter. Det gjorde även paparzzi'n. Justin som var tusen gånger snabbare än mig sprang i kapp mig.
- Hannah jag måste få berätta vad det är som det handlar om! du kan inte vara sur på mig utan anledning!
- Säg då! skrek jag.
- Jasmine hävdar att jag har gjort henne gravid genom att vi har badat i samma pool. Och om jag inte följer med henne på alla undersökningar och så. Så tänker hon säg det till alla.
- Och varför var det så farligt? har du gjort henne gravid?
- Nej! vad fan tror du?
- Jag vet inte Justin! det ända jag inte gillar är att du inte sa det med än gång, varför Justin?
- För jag ville inte förstöra något när vi skulle till England. Jag vill bara tillbringa tid med dig och ha det mysigt. Men så kom Jasmine och förstörde allt. Förlåt!

Jag visste inte vad jag skulle säga. Skulle jag förlåta han eller inte.
- Justin, jag vet int....

Jag hann inte prata klart innan jag hade Justin's tunga i min mun. Dem tog nu ännu mer bilder. Jag tog mig los ifrån Justin's grep och tittade han rakt in i ögon.
- Jag älskar dig, men lova att aldrig ljuga igen!

Han kysste mig till svar. Alla fan sa"aaaw!"

Jag och Justin gick hand i hand fram framör alla paparzzi. Justin berättade vad som hade hänt och sen var det inget mer med det. När vi kom upp på hotellrummet satt Jasmine på sängen.
- Vad fan gör du här? sa jag ilsket.
- Jag måste ju få prata med er!

Justin drog upp henne ur sängen och puttade henne bort till dörren.
- Justin, du måste hjälpa mig!

Justin slog igen dörren. Men hon knakade på igen. Men Justin vägrade att öppna.
- Justin tänk om det är något allvarligt?

Justin bara skakade på huvudet.
- Varför skulle det vara det? hon är ju alltid så här.

För än gångs skull var jag på Jasmine's sida. Så jag gick bort till dörren, där hon fortfarnade stod och knakade, och öppnade.
- Vad är det?  frågade jag.
- Jag är gravid och har fan inte en aning om vad jag ska göra?

Skulle jag tro på att hon var gravid?
- Och vad ska jag göra åt saken?

Hon ryckte på axlarna. Jag hade själv varit i situationen så jag visste hur hon kände. Jag kom ihåg kännslan. Den var inte specillet trevlig.
- Jag vet inte, jag vet ju inte ens vem pappan är?
- Du sa ju att det var jag? sa Justin och tittade bort på henne.
- Ja, men jag har ju inte ens legat med dig! Jag har ju legat med....nä det var inget.
- Varför sa du det då?
- För jag vet att du är en kille som är snäll mot alla och jag skulle ha tagit vara på det innan. Jag sumpade chansen och är otroligt ledsen för det. Jag visste att du inte säga nej till att hjälpa mig Justin. Jag är ledsen.
- Nej det hade du rätt i. Men eftersom barnet inte ens är mitt tänker jag inte hjälpa dig!

Jag såg att Jasmine var nära på att börja gråta.
- Jasmine förlåt, men jag kan inte hjälpa dig.

Jag ledde henne ut genom dörren och gick sedan och la mig i sängen jämte Justin.
- Förlåt, sa han.
- Det är okej.

Jag vände på mig så att jag såg han. Hans bruna ögon var så vackra. Dem glittrade. Han drog bort lite hår ifrån mitt ansikte. Han lutade sig längre fram och kysste mig ömt på munnen. Han tog handen på min kind och kysste mig mer och mer. Jag kände på mig att det här skulle sluta bra. Han la mig på rygg så att han låg på mig. Han drog handen upp och ner på sidan av magen. Jag drog av han tröjan och fick ont i magen av hans vackra mage. Hans bröstmuskler var underbara och jag fick ont i hela kroppen. Han satte mig upp och drog av mig min tröja. Vi satt upp i sängen ett tag och bara kysste varandra. När han knäppte upp min bh  rös jag till. Han la mig ner igen och smekte mina bröst. Han pussade på dem och gick sedan ner på magen och känppte upp mina jeans.
  Trots att jag låg under han lyckades jag ändå så få av hans byxor. Han hade fått stånd och det syntes rejällt. Han höll sina händer på min midja och började att dra av mig mina trosor. Jag drog av hans kalsonger.
- Har du kondom? frågade jag mitt upp i allt?
- Japp vänta!

Han tog upp en ur sin plånbok och satte på den. Han stoppade in den. Det var det skönaste jag har varit med om. Det var som han läste mina tankar och gjorde precis vad jag ville. Jag kysste han på nacken och hand stönade. När han börjarade att kyssa mig på magen stönade jag.

- Justin du är fan en gud!
- Du e!

Han pussade mig på munnen. Sen somnade vi. Nästan morgon vaknade jag av att någon knakade på dörren. Jag gick bprt till dörren med ett täcke runt hela mig. Jag öppnade...



Vem tror ni att det är? Kommentera!

Comments
Written by: Anonym

Jasmine kanske?

Snälla skriv 82 ikv! :)

2010-12-15 @ 21:31:53 -



Written by: Anonym

jasmine? men älskar novellen!!

2010-12-15 @ 21:32:01 -



Written by: Shawtyymane

ingen aning!! :d

2010-12-15 @ 21:41:59 - URL: http://shawtyymane.blogg.se/



Written by: frida

meeer!! snälla en till ikväll??:D kommer inte kunna sova annars;)

2010-12-15 @ 21:51:53 -



Written by: Anonym

hihih tänk om det är ägaren av hotellet som har fått massa klagomål över att det har låtit ifrån deras rum xD

2010-12-16 @ 08:46:42 -



Written by: Johanna

Du skriver så sjukt bra :D

Och det perfekta ordet skulle kunna va Biebersnygg :D

2010-12-16 @ 15:19:03 - URL: http://klumpigajag.blogg.se/



Written by: Anonym

ge oss mer nu!! snälla :o

2010-12-16 @ 15:21:15 -



Written by: Yums♥

Vilken fin blogg, och rolig idé att göra en Justin Bieber novell blogg! :)♥

Allt bra? ^^

2010-12-16 @ 19:22:23 - URL: http://yuma.blogg.se/



Written by: Hanna:)

Meeeer,när kommer nästa?:)

Kram hanna:-)

2010-12-16 @ 21:28:46 -



Written by: Anonym

meeeeeeeeeer, helt uunderbar novellllllll <3

2010-12-17 @ 23:03:00 -



Written by: hejsanhoppsan

ge oss mer, du har ju inte laddat upp på länge!

2010-12-18 @ 00:41:13 - URL: http://justinbnovell.blogg.se/



Written by: tilde.moa

Till: Hanna:)



Är det du Hannää? Om det inte är det så bry dig inte ^^!

2010-12-18 @ 01:37:16 -



Written by: Hanna:)

det kanske är jasmine, hotelägaren, någon av deras föräldrar eller kompisar, snälla lägg in något nytt det är så bra:):)

2010-12-18 @ 11:51:34 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback