Date: 2010-12-19 | Time: 00:59:25

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
6

The next Mrs. Bieber Episode 83

Det var fullt med fans utanför när vi kom. Alla skrek som galningar. Vi skrek som galningar. Jag tittade på alla fans och såg ett ansiktet jag inte ville se.....



En av alla som har interjuvat oss

Jag rös till och Justin märkte att det var något som var fel. Han tittade oroligt på mig. JUstin skrev några autografer sen gick vi in i byggnaden.

- Hannah vad är det? sa Justin oroligt.
- J..us..t..in, stamade jag.

Han nickade oroligt. Jag såg att han inte hade så mycket tålamod kvar utan han ville veta nu!

- J...aaaason.

Jag såg att en blixt av ilska tändes i Justin's ögon. Jag tog min hand på hans axel och lugnade ner han lite.

- Han är här Justin. Han är här!

Justin släppt taget om mig och rusade ut. Han tittade bland alla fans och alla skrek. När han såg Jason tryckte han sig in igenom follmassan och gick fram till han. Jason log ett hemskt leende som gjorde mig illamånde. Jag ville bara spy på han.

Justin gav han en rakhöger. Jason slog till Justin. Jag sprang ut och trängde mig i mellan dem. Justin andades högt och var het av ilska. Han såg ut som en bomb som var nära på att explodera när som helst. Jag ställde mig jämt Justin. Och tog hans hand. Det hade bildast en ring runt oss.

- Vad fan gör du här Jason? frågade jag.

Jason tittade upp ifrån marken med det hemska leendet. Han såg mig rakt in i ögonen och jag ville bara spypå han igen.

- Hannah vad fan gör du här? du ska ju vara med mig, jag älskar dig.

Jag blev stum. Vad fan hade flugit i han egentligen? var han helt jävla dum i huvudet. Älskade mig? What a fuck?

Jag tittade chokat på han. Han gick närmare mig. Men Justin ställde sig framför mig. Jason gav Justin en rakvänster så att han ramlade omkull. Han blöde ifrån näsan Justin. Jason tog ett stadigt grepp om min nacke och drog mig närmare han. Justin kom upp på fötterna igen och sprang ihop kurrad mot Jason i hög fart och puttade ner han. Jason som var gjorde av stål eller något kom upp på föttern snabbt igen. Den här gången knäade han Justin och gav han flera stycken knytnävar. Han tog mig åter igen om nacken. Han kysste mig. Jag försökte stå i mot men det gick inte för han var så stor och stark. Jag slog med mina händer på hans axlar men det hjälpte inte. Jag gjorde allt jag kunde. Men det fungerade inte. Jag såg att Kenny kom i mot oss.... sen blev allt svart.

Justin

Ett pippade ljud hördes. Jag och Hannah låg i varsin säng i ett rum jag inte kände igen. Jag luktade. Det luktade sjukhus. Då mindes jag vad det var som hade hänt. Jason. Jag minns varje slag. Den jävlen! Varför hade han gjort så? det var ju bara onödigt.

Hannnah vaknade upp och såg yr ut.

- Justin jag....

Kort men måste sova:p

Bra/dålig?

Blev ni förvånade när ni fick reda på vem det var? För er som inte minns vem Jason är så är det Hannah's ex som har misshandlat henne. Tror dem episoderna är typ mellam 50-60 någon gång, för er som undrar:p

Comments
Written by: Linna

ursäka kanske dum fråga men vem är Jason?:S

bra noveller!:D

2010-12-19 @ 01:38:48 -



Written by: frida

meeeer!! skit bra!!:)

2010-12-19 @ 09:28:57 -



Written by: sv:

linna: jason är hannah`s ex-pojkvän! ;OO

2010-12-19 @ 09:59:59 -



Written by: Anonym

as braaa!!!

2010-12-19 @ 10:14:32 -



Written by: Julia

asbra , mer :)

2010-12-19 @ 10:39:37 - URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/



Written by: Hanna:)

Meeeeeer,nu:):)!!!

2010-12-19 @ 18:51:30 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback