Date: 2010-12-20 | Time: 10:37:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
5

The next Mrs. Bieber Episode 85

- Justin i morgon tycker jag att vi åker och köper möbler till våra nya lägenhet och mat till vårat kylskåp, hihi. Jag älskar att handla mat.
- Det låter nice! men nu tycker jag att vi ska sova klockan är redan ett!



Både jag och Hannah somnade med en gång.
- Justin, vakna klockan är redan elva! sa Hannah och puttade på mig.

Hon stod jämte sängen och puttade på mig. Hon hade redan gjort sog i ordning.
- Jag har gjort frukost och vi måste åka snart. Jag vill shoppa, möbler! sa hon.

Jag gnuggade mig i ögonen och sträckte på mig. Jag tog tag i Hannah's arm och drog ner henne en liten bit så att jag kunde kyssa henne.
- Nä kom nu, vi måste äta, sa hon bestämt och drog mig upp ur sängen. Jag hade bara kalsonger på mig och jag höll på att frysa ihjäll när jag upp ur sängen. Jag tog täckte om mig och gick sedan ut i köket.
Hannah hade gjort pannkakor, vispat grädde och så hade hon hallonsylt till det.
- När har du handlat allt det här?
- Nä jag gick upp vid åtta, sa hon och satte sig ner.
- Va? hur orkar du människa? frågade  jag och tog en pannkaka.
- Vet inte. Jag vaknade av att jag fick ett sms och sen kunde jag inte somna om.

Vi åt i tystand ett tag sedan öppnade jag och Hannah munne exkat samtidigt för att säga något.
- Haha ojdå, du får säga första, sa jag.
- Okej, Justin tänk att detta är vår framtid. Vakan upp på morgonen och äta tillsammams. Tänk vi kommer att göra detta i resten av våra liv.
- Haha jag tänkte säga samma sak. Men ja det är sjukt. Jag är så glad att jag träffade dig Hannah.
- Jag är glad att jag träffade dig med.

Vi åt upp och jag gjorde mig sedan i ordning. Jag tittade mig omkring i våran lägenhet och tänkte mig mina och Hannah's barn springa omkring här. Lek och bråka med varandra. Skratta och gråta. På något sätt längtade jag till vi skulle få vårt första barn. Men jag ville inte lägga av med min musik för det skulle jag få göra om ett barn kom in i bilden. Men om det blev så att Hannah blev gravid skulle jag inte tveka en sekund på att behålla det.
- Justin är du klar? frågade Hannah som stod i hallen på klädd och allt.
- Japp!

Vi tog min bil och körde iväg till en möbelaffär som låg i närheten. Hannah tog en korg och gick runt. Jag lät henne skötta det. För är det något jag har lärt mig av att bo med en tjej i hela mitt liv så är det att dem måste ha precis som dem vill runt omkring sig, haha.

Hannah plockade till sig massa små saker och skrev ner på en lapp vilka stora möbler vi skulle ha som, säng, matbord och stolar och sånt.


Efter tre timmar i varohuset åkte vi hem och började att inreda. Jag lät Hannah sköta även det. Och när hon var klar blev jag helt stum. Lägenheten var nu hur fin som helst. Den var mysig. Våran öppnaspis var tänd och snön föll ner utanför. Hannah var i köket och lagade kvällsmat, medans jag jobbade på en ny låt.
- Älskling? ropade jag.
- Ja sötnos?
- Vi måste till studion snart och spela in låten.
- Ja vi kan la göra det efter nyår? eller?
- Låter fint.

Jag hörde att Hannah satte på musik och började att nyna till. Det var Katy Perry's låt Firework. Den var riktigt bra!
- Maten är klar! ropade Hannah.

Jag gick ut i köket och bemöttes av en otrolig god lukt. Hannah hade dukat upp jätte fint med mat på bordet. Jag satte mig ner.
- Justin när vill du skaffa barn? frågade Hannah mig.

Jag tänkte efter. När ville jag det egentligen. Nu inom tre-fyra år? nej det är la lite väl tidigt. Vid 25 års åldern?
- Jag vet faktiskt inte. Inte efter 25 i allafall.
- Känner det samma, sa hon och tog en tugga av maten.
- Det här är fan det godaste jag någosin har ätit.
- Vad bra, det är faktiskt jag som har kommit på det.
- Ofta? sa jag lite bitchigt men på ett ironisktsätt.
- Haha ja!
- Grymt!

Efter att vi hade ätit upp, gick vi till tv rummet och tittade på tv. Hannah låg i min famn och nynade på firework. Jag började att sjöng och efter ett tag låg vi bara där och sjöng. Jag tog min gitarr som stod jämte tv:n och började att spela. Vi sjöng och skrattade. När vi var mitt i refrängen av baby, knakade det på dörren. Jag gick och öppnade där stod Christian med huvudet ner.
- Heyy man! what's up?
- Justin jag måste berätta en sak, sa han med ett tonläge som inte var roligt att höra.
- Vad är det?
- Eh....

Kort episode men måste sova! Bra/dålig? (tisinställt)

Comments
Written by: Anonym

meeer, det är skitbra ju!!! :DD <33

2010-12-20 @ 13:36:14 -



Written by: frida

meeer!! skitbra!:)

2010-12-20 @ 14:13:08 -



Written by: Anna

:o meeeeer :o

2010-12-20 @ 15:08:44 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: sanna

skit bra! :D läs min novell också!



jdbnovell.blogg.se

2010-12-20 @ 15:24:26 - URL: http://jdbnovell.blogg.se/



Written by: Anonym

hahaha, det är säkert han som gjorde Jazmine på smällen xD

2010-12-20 @ 15:57:48 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback