Date: 2010-12-20 | Time: 18:08:19

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
9

The next Mrs. Bieber Episode 86

Jag gick och öppnade där stod Christian med huvudet ner.
- Heyy man! what's up?
- Justin jag måste berätta en sak, sa han med ett tonläge som inte var roligt att höra.
- Vad är det?
- Eh....




Christian skakade på huvudet och tittade upp på mig.
- Christian säg nu!
- Det är Caitlin.

Jag fick panik. Vad hade hänt?
- Har det hänt något? skrek jag.

Jag hörde att Hannah kom springade. Hon ställde sig jämte mig. Jag la min hand på hennes midja. Hon tittade på mig med en frågade blick.
- Hon har varit med om en olycka. Och hon ligger på sjukhuset.
- Vad har hänt?
- Kolla min twittter och så kan jag berätta på vägen till sjukhuset.
- Okej!

Christian's tweet (efter första operationen)

"We try to keep things private but because so many of you care for my sister my parents told me I can explain it the best I can for ya'll. Caitlin had surgery on her Broken femur and they put in a long rod. She couldn't bend her leg much so they had to remove one of the screws they placed in her knee and then cut scar tissue out. Since she doesnt have feeling in her other leg cause of all the nerve damage they did a spinal block and put her out for the surgery. The surgery part was fine but when they put the needle in her back to numb her spine it leaked out something called CS Fluid that is a fluid we have in our brain. When it leaks it makes your brain drop down and you get the worse pain in your spine and head. It basically put her out for this whole week. They fixed it and are just trying to get the right medicines to work and help her pain. They put her body to sleep with other medicine every night to let her nerves rest. Of course because of all the nerve damage from the boat accident it caused her whole nervous system to go crazy. So she has been really sick. They think they are closer to getting it under control right now. But she will be in the hospital a little longer. Thanks to all of you for praying and sending her best wishes. You truly will never know how much it means to us. God has brought all of our hearts together through this and He is teaching all of us something. Love Love Love"


Hannah försvann in i lägenheten men kom sedan tillbaka med en jacka till både mig och hon.
- Tack älskling! sa jag och gav henne en puss.

Hon log. Vi sprang ut till bilen och körde iväg till sjukhuset.
- Christian, vad är det som har hänt?

Christian snyftade lite och tittade sedan på mig.
- Caitlin åkte vatten skidor och så ramlade av. Och...och...och då kom en båt och körde över henne.

Både jag och Hannah blev helt stuma. Den jävlen som hade gjort det ska fan få, tänkte jag och formade min hand till en knytnäve. Hannah märkte det och la sin hand över min.

Väl framme på sjukhuset, mötes jag av Caitlin's föräldrar. Båda två var glada över att se mig efter som det hade varit så längesedan sen sisst.
- Hur är det med henne? frågade jag.
- Dem håller på att operera henne nu, sa deras mamma och snyftade.

Jag gav henne en kram.
- Detta är Hannah förresten, sa jag och presenterade Hannah för dem.
- Hej, sa hon och skakade hand med dem båda.
- Trevligt att träffas! sa dem båda.

Vi satt i någon timme och väntade på att Caitlin skulle bli klar efter operationen. När hon väl var det och hade vaknat upp så hade hon frågat efter mig. Jag gick in i hennes rum. Hon låg i sin säng och andades tungt.
- Justin!
- Hej hur mår du?
- Inte så där specillet bra! jag har ju mått bättre om man säger så.

Jag fejk log och gick sedan fram och satte mig jämte hennes säng och tog hennes hand. Hon tittade på mig.
- Justin tack för att du kom.
- Det var det minsta jag kunde göra. Jag är verkligen ledsen att det här hände dig.
- Jag med!
- Jag gör vad som helst, säg bara till vad!
- Okej, flytta hem till mig. Hjälp mig med allt jag kommer få gå igenom nu.

Jag blev stum ännu en gång.
- Va?
- Ja du sa ju att du kunde göra vad som helst.
- Men jag kan inte lämna Hannah det förstår du väl?
- Nej det gör jag inte, jag trodde att jag betydde något för mig bara.
- Det gör du. Du betydder väldigt mycket. Men Hannah min flickvän och jag kan inte lämna henne.

Caitlin vände bort huvudet ifrån mig. Jag tog det som ett" stick, jag vill inte se dig mer" jag gjorde så. Hannah satt utanför. Hon lyste upp när jag kom ut.
- Allt bra?
- Kom nu åker vi! sa jag och drog i hennes arm.

Caitlin's föräldrar kollade frågade på mig. Jag sket i dem och gick ut från sjukhuset. Jag och Hannah tog en taxi hem till oss.
- Vad var det där Justin?
- Caitlin var bara lite konstig. Jag få åka ditt i morgon igen och prata med henne. Men nu ängar vi oss något annat, sa jag och log.

Det var kolsvart i hela lägenheten så Hannah gick runt och tände överallt. Jag tände några levandeljus i vardagsrummet och i vårat sovrum.
- Så vad ska vi göra? frågade Hannah.
- Jag har några idéer, första kolla film, andra spela spel och tre....

Jag tog hennes ansiktet mellan mina händer och kysste henne passionerat. Jag tryckte upp henne i mot väggen.
- Jag tar trean, sa hon mitt upp i kyssen.

Hon skrattade lite lätt...


Kommentera om ni vill ha nästa episode!

Comments
Written by: Anonym

braaaa

2010-12-20 @ 18:30:05 -



Written by: Demhat

Sjukt bra!

Mer!;)

2010-12-20 @ 18:36:54 - URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/



Written by: Anonym

asbra som vanligt ;) mer! :D

2010-12-20 @ 19:04:57 -



Written by: Anonym

säg inte att Caitlin kommer försöka förstöra nu -.-

2010-12-20 @ 19:10:26 -



Written by: victoria

mer mer mer<3!!

2010-12-20 @ 19:32:20 -



Written by: G

Ge oss mer!!

2010-12-20 @ 20:25:49 -



Written by: Hanna:)

Meeer,en till i kväll:) SNÄLLA:):)

2010-12-20 @ 20:38:02 -



Written by: Anonym

merikväll o 3an beskriiiivvvv det!!

2010-12-20 @ 21:01:51 -



Written by: Julia

asbra , mer :)

2010-12-20 @ 21:27:16 - URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback