Date: 2010-12-23 | Time: 17:14:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
6

The next Mrs. Bieber Episode 89

Jag hoppad in i bilen och stängde bildörren med en smäll.
- Du kör bil, då kan du inte vara så långt bort, säg var du är?
- Justin nej det går inte. Jag vill vara ifred.
- Varför Hannah? Varför? vad har jag gjort?
- Du har inte gjort något, jag orkar bara inte längre.
- Hannah jag måste veta, sä....
¨
Jag la på och la huvudet på ratten. Jag var blöt i hela ansiktet av tårar.



Varför hade jag stuckit. Eller jag vet ju anledningen, men jag ville...nä jag vet inte vad jag ville.

Jag startade bilen och körde iväg. Jag hade ingen aning om var jag skulle någonstan. Men det jag kom fick det bli.

Justin

Jag gick runt i cirklar. Var fan var Hannah? hon svarade inte på mobil. Vad hade jag gjort? Jag kom inte på vad jag hade gjort fel. Jag ville veta?

Mamma satt i soffan och tittade på tv.
- Hur är det gubben?
- Vad tror du? sa jag kaxigt.
- Du behöver inte vara otrevlig, jag vill ju bara hjälpa dig.
- Hur mamma? hur? mitt liv är praktiskt taget över om Hannah inte kommer tillbaka.
- Men det gör hon. Jag lovar.

Jag gick in till sovrummet. Som jag och Hannah hade legat i för några timmar sen. Jag mindes varje sekund.

Min mobil ringde. Det stod Hannah på displayen.
- Hannah var är du? skrek jag.
- J...u....stin, hjälp!
- Var är du?
- Jag vet inte Justin, jag vet inte. Justin hjälp mig, jag dör snart. Hjälp mig Justin hjälp mig.
- Men var är du?

Hannah

Jag tittade mig omkring efter skyltar men såg bara skog.
- Jag ser ingen skylt Justin. Men jag åkte imot New York.
- Vad fan ska du där och göra?
- Jag vet inte Justin. Jag vet inte. Men hjälp mig Justin.
- Jag kommer jag lovar.

Han la på.

Justin

- Kenny! ropade jag.

Han kom inspringade i sovrummet.
- Ja?
- Ring den där killen som kan se var en mobil telfon är någonstans. Jag måste hitta Hannah hon var illa ut och behövde min hjälp! skynda dig!

Kenny tog upp sin mobil och ringde. Han berättade för min var hon var. Jag sprang ut i bilen och körde iväg. Jag tog upp min mobil och ringde henne.
- Justin var är du? jag behöver hjälp, nu!
- Jag är påväg. Men stanna där du är!
- Ja lovar!

Jag la på och gasade. Jag körde i 180km/h snabbar än vad man fick. Men det sket jag i. Jag körde och körde. Och det var otroligt långt till var hon befann sig. Jag körde så snabbt jag kunde. Det var halt ute och ville inte köra för snabbt så att jag skulle slira.

När jag hade kört i kanske en och en halv timme. Ser jag en bil stå vid sidan av vägen. Det var Hannah's bil. Jag parkera bilen bakom den och går ut ur bilen.
- Hannah?

Inget svar.
- Hannah? Hannah var är du?

Det var svinkallat ute. Jag gick in i skogen. Det var halt som tusan och jag fick gå försiktigt för att inte ramla.
- Hannah!

Jag vände mig om. Där låg Hannah. Han hade bara sinjacka på sig. Jag sprang fram till henne. Hon var blå i hela ansiktet hennes läppar såg ut att vilken sekund som helst trila av. Jag reste henne upp.
- Hannah vakna?

Jag smekte henne på kinden.
- Hannah för fan!

Jag började att bli riktigt orolig. Hon hostade till.
- Justin, du kom! sa hon.
- Klart jag gjorde. Jag skulle har rest över hela världen om det hade behövst.

Hon kramade om mig.
- Förlåt, det var inte mening.
- Det är okej.

Jag tog henne i min famn och gick bort till bilen. La henne i baksättet. Hon var liak vitt som en lik. Jag rös varje gång jag nuddade henne bara för att hon var så kall.
- Justin, tack!

Jag pussade henne på pannan.
- Allt för dig gumman. Allt för dig.

Jag drog henne närmare mig och kramade henne hårt. Jag la ett tjockt täcke om henne och satte mig sen i förar sättet och körde hem. Nu körde jag mycket saktar för det hade börjat snö igen.


Kort episode, men det får ni leva med. Varför tror ni att Hannah stack från försat början? Säg gärna var ni tror det är jätte roligt att veta!

Comments
Written by: V

Hon kanske är gravid? För hon sa ju att det som väntade bara skulle ge honom problem och förstöra allt.

2010-12-23 @ 17:22:04 -



Written by: Maja <3

hon blev typ orolig över att caitlin skulle göra något med justin eller nått

2010-12-23 @ 18:22:51 -



Written by: frida

meer! asbra!! en till ikväll snälla??:)

2010-12-23 @ 18:51:33 -



Written by: Hanna:)

hon kanske är gravid igen och inte vill skapa problem,snälla en till i kväll:):) mvh hanna:)=•)

2010-12-23 @ 19:28:06 -



Written by: Anonym

meeer!

2010-12-23 @ 22:29:06 -



Written by: Anonym

Har ingen aning :O<33

2010-12-23 @ 23:43:23 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback