Date: 2010-12-28 | Time: 00:16:57

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
13

The next Mrs. Bieber Episode 91

- Jag tror jag är gravid, IGEN!
Jag drog händerna genom mitt hår. Jag kände hur argheten växten inom mig. Hur fan hade jag lyckats med det. Vi hade i och för sig missat kondom någon gång. Men ändå. Sån jävla otur kan man väl ändå inte ha. Och hon tog väl p- piller eller?
- Hur fan då? frågade jag.


Hannah's käning

Hannah skakade på huvudet.
- Förlåt Justin, verkligen förlåt.
- Du ska inte säga förlåt. Det är ju lika mycket mitt fel som ditt.

Jag la mina armar omkring henne. Jag pussade henne i pannan. Jag kände att hon började att skaka.
- Hannah ta det lungt, vi fixar det här. Vi  har ju ett eget hus nu. Vi har plats för en till inga problem.

Orden jag valde kändes inte rätt. Vi hade plats men ändå. Jag var inte dirket redo att bli pappa.
Jag hade min karriär och Hannah's skulle ju snart fp fart i sig. Jag hade en Europa turné som skulle vara i stort sätt hela 2011. Och ett barn skulle bara vara iväg Men jag skulle inte kunna med att adoptera bort barnet eller att Hannah gör abort. Verkligen inte abort. Det är ju typ som att död någon. Hannah tog min hand.
- Vi kan åka till sjukhuset i morgon och höra med en läkare om jag är det eller inte. För jag är ju inte säker.
- Ja det kan vi göra. Men vad är det som får dig att tro att du är gravid? frågade jag och vände bort blicken ifrån hennes ögon.
- Min mens är sen. Men ja jag vet.
- Okej, men vi borde sova nu.

Hannah la sig ner och kröp ner under täcket i våran säng. Ja la mig jämte henne och skulle precis pussa henne på kinden när hon vände bort ansiktet.
- Vad är det nu?
- Tro inte att jag har förlåtit dig än.
- Vad är det jag har gjort? frågade jag.
- Vad du har gjort? tänk efter lite Justin. Vad fan tror du seriöst?

Jag skakade på huvudet. Hur mycket jag än försökte kom på vad jag hade gjort. Så kunde jag inte det. Det klikade liksom inte till i hjärnan.
- Jag vet inte Hannah? kan du inte bara säga?
- Justin du har verkligen gjort bort dig. Verkligen!
- Okej, men om inte du säger vad det är så kan jag inte hjälpa dig. GOD NATT!

Jag vände mig om och såg rakt in i vägen.
- GODNATT! skrek Hannah tillbaka.

Våra ryggar var en bit ifrån varandra och det var kändes äckligt. Eller inte äckligt utan mer obekvämt. Jag ville hålla om henne och känna hennes underbara lukt. Jag vände på huvudet. Hon sov redan. Jag somnade kort där efter.

Hannah

Jag smög upp ur sängen. Justin sov fortfaranade. Klockan var 08.00. Jag fixade mig och tog sedan min bil och körde tilll sjukhuset. Justin behövde inte vara med. Jag klarade mig själv! Det var inga problem.

Jag tittade i min kalender under tiden som jag satt i väntrummet.
- Shit! sa jag tyst för mig själv.
Det var fan nyårs afton i morgon. Jag och Justin skulle ju på Sean Kingstons nyårs fest i morgon. Jag hade inte köpt kläder eller någonting. Ojdå! lite panik.
- Hannah Smith? frågade en sköterska.
- Här!
- Du kan följa med mig, sa hon.

Jag kom in i ett undersökningsrum. Hon tog några prover och bad mig sedan att gå tillbaka till provrummet. Jag satt mig på samma plats som jag hade haft innan. Jag tog upp en tidning och läst i den. Det var en skvaller tidning. Det stod om Usher, lite och Justin och om Miley Cyrus. Men inget var intersant jag tog upp en modetidning i stället och läst i den. Efter ett tag kom sköterskan tillbaka och bad mig följa med henne.
- Du är inte gravid, sa hon.
- Åh tack och lov.

Jag pratade bara lite kort med henne och vad jag skulle tänka på och så. Sen åkte jag hem.

Justin

Jag vaknade av att någon öppnade dörren till lägenheten. Jag flög upp och sprang bort till den. In kommer Hannah med en stor matkasse i handen.
- Oj herregud har du stor handlat eller?
- Ja vi har ingen mat hemma, svarade hon irriterat.

Jag hjälpte henne med kassen och gick till köket och började att packa upp.
- Ska vi åka till läkaren sen eller? frågade jag.
- Nej jag har redan varit där, så det är lungt.
- Ursäkta?
- Ja jag har redan varit där, vad är det du inte förstår?
- Vi skulle ju åka ditt tillsammans det bestämde vi ju igår.
- Ja men jag ångrade mig.

Jag slog handen i bordet det hårdaste jag kunden. Det gjorde ont.
- Nu får du fan ge dig Hannah! seriöst vad är det?
- Det spelar ingen roll Justin.
- Jo det gör det för mig. Jag viill veta vad det är, jag fick dåligt samvete av det.
- Okej så synd.

Hannah började att göra en omellet till sig själv. Jag rostade en macka. Vi åt under tystnad. Det var en äcklig tystand ingen av hos ville bryta den.
- Vi ska på fest i morgon, sa vi båda samtdigt.

Vi både tittade bort och småskrattade men när våra blickor mötes igen blev vi gravallvarliga båda två.
- Jag vet, sa Hannah och åt upp det sista av sin omlett.
- Bra!

Jag gick till tv rummet och spelade lite xbox jag valade fifa 2010. Det vibreade i min ficka. Jag tog upp min mobil och títtade på displayen. Det var Selena. Jag sprang ut på balkongen.
- Hej det är Justin?
- Hej Justin, sa hon. Hur går det med den där resan vi har snackat om?

Hannah

Jag diskade efter mig och åkte sedan in till stan. Jag gick runt i massa affärer men hittade inget att ha på mig. Jag gick in i affären som jag hade köpt min balklänning på. Jag kom och tänka på balen. Skit var längesedan det var. Verkligen skit längesen.
Jag hittade en kläning som jag blev helt kär i. Den var en svart och skulle vara en perfekt nyårs kläning. Jag tittade på prislappen. Den var inte billig, men skit i. Jag hade Justin kort med mig.

KOMMENTERA om ni vill ha nästa epsiode!

Comments
Written by: emelie

Jätte bra skriv mer!!:D

2010-12-28 @ 11:50:33 -



Written by: evelina

mer! :D

2010-12-28 @ 12:01:37 -



Written by: Julia

asbra , mer ;)

Men åh vad är det justin har gjort ?! ;o

2010-12-28 @ 12:23:13 - URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/



Written by: Kajsa

superbraaa :) mer!!

2010-12-28 @ 12:36:58 -



Written by: Hanna:)

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer:)

2010-12-28 @ 13:02:50 -



Written by: Anonym

Mer, jättebra. :D

2010-12-28 @ 13:07:20 -



Written by: anna

helt klart en av mina favoritnoveller :D mer :DD

2010-12-28 @ 13:24:02 -



Written by: Anonym

As bra meeer men kan dom inte bli sams igen annars blir det inte kul? :( <3

2010-12-28 @ 14:27:45 -



Written by: Karin

Åh meeer jag måste få veta vad Justin har gjort!!

Skit bra är din novell :)))

2010-12-28 @ 15:59:28 - URL: http://kaaaarinn.blogg.se/



Written by: Julia

jättebra mer

2010-12-28 @ 16:06:06 -



Written by: Hanna:)

Hoppas att nästa episode kommer snart.:):):)krsmisar:)

2010-12-28 @ 16:15:38 -



Written by: Anonym

asso hallå! man måste ju få veta va han har gjort? de är skit jobbigt?

2010-12-28 @ 18:05:32 -



Written by: Karro ;)

"Inte billig, men skit i jag har Justins kort"

Förlåt, men det låter som att hon typ utnyttjar han för hans pengar typ... (personlig åsikt, du behöver inte ta åt dig..)



Bra annars :)

2010-12-28 @ 23:09:10 - URL: http://bbejber.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback