Date: 2010-12-28 | Time: 19:54:19

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
22

The next Mrs. Bieber Episode 92

Jag hittade en kläning som jag blev helt kär i. Den var en svart och skulle vara en perfekt nyårs kläning. Jag tittade på prislappen. Den var inte billig, men skit i. Jag hade Justin kort med mig.




Jag betalade och tog sedan min påse och körde hem.
- Hej, jag har gjort lunch till oss, sa Justin och visade med handen vägen till köket.
- Åh vad bra, jag är utsvulten.
- Vad bra!

Jag gick ut i köket där Justin hade dukat upp fint. Han hade lagat pasta med någon sås som såg riktigt god ut. Jag satt mig ner och började att äta. Det var bland det godaste jag någonsin ätit.
- Åh vad gott! sa jag.
- Vad roligt att du tycker det. Selena har gett mig receptet.

När han sa Selena fick jag en klump i magen. Hatade det namnet.
- Vad är det? du ser helt flrskräckt ut, sa Justin.
- Nä..det är inget har bara lite ont i magen. Tack för mat.

Jag reste mig upp och gick till toan och låste in mig. Jag satt mig i mot vägen och tårarna rann ner för kinderna. Jag slog huvudet försiktgit i mot vägen.

Jag hörde att Justin kom gångde i mot badrummet.
- Hannah är du okej?
- Ja jag har bara ont i magen, snyftade jag.
- Öppna dörren, sa han och knakade.

Jag reste mig upp på knä och läste upp. Jag satt mig sedan i mot vägen igen och höll händerna över ögonen. Justin gled ner jämte mig och la sina armar omkring. Även fast jag var sur på han lät jag han hålla om mig. Ja la huvudet på hans axel och grät.
- Hannah om du vill att det ska bli bra mellan oss så måset du berätta vad det är jag har gjort. Jag har gjort allt flr att komma ihåg. Men jag kommer verkligen inte ihåg det.

Jag snyftade till och tog ett djupt andetag.
- Jag hörde Kenny och Pattie snacka. Dem snackade om dig och Selena. Och att hon skulle följa med på din europa turné och ja. Jag visste inte vad jag skulle tro. Och sen sa dem även att jag antagligen inte skulle följa med eftersom det bara skulle få dig ur fokus, snyftade jag.

Justin skakade på huvudet och tittade konstigt på mig.
- Det var det hon snackade om innan, sa han tyst för sig själv.
- Vad menar du?
- Hon ringde min innan och snackade om nästa år och lite så. Och jag fattade ingenting men nu förstår jag varför.
- SÅ du har inte vetat hon skulle med och inte jag? frågade jag.
- Nej jag har inte haft en aning om det. Jag har hela tiden trott att du skulle hänga med och sjönga overboard med mig.
- Lovar du?
- Varför skulle jag ljua om en sån här sak? och varför skulle jag inte vilja ha med dig på min turné. Det hade ju varit som att ta självmord unegfär. Om jag inte hade fått träffa dig på ungefär ett halv år så skulle jag ju fan gå och bli tokig. Jag skulle verkligen bli galen. Tänk att inte få höra din röst, inte känna din lukt, din mjuka läppar mot mina, din kropp mot min. Jag hade inte klarat av det.

När han sa det blev jag helt förtrollad. Han var underbar. Han var världens mest underbaraste killen. Han var den perfekta manen i mitt liv.
- Jag älskar dig Justin Drew Bieber.
- Jag älskar dig med Hannah Amy Smith, sa han och kysste mig på munnnen passionerat.

Jag tog min hand på hans ben. Jag kände hur någt vibrerade.
- Jag hoppas att det där en din telefon, sa jag retsamt och avslutade kyssen.

Justin skrattade och tog upp sin mobil.
- Hallå? 
- Hej Justin det är Sean.
- Hey bro!
- What´s up?
- Bara bra, själv?
- Suveränt, men du ni kommer i morgon va?
- Självklart!
- Bra, festen börjar vid 8 så ni kan ju komma då vid den tiden.
- Sure!

Han la på och la ner mobilen i fikan. Han tittade på mig och log.
- Fan vad vacker du är asså, det är obeskrivligt.

Jag kände att det hetade till om kinderna.
- Tack, sa jag och gav han en kyss.
- Jag har sån tur. Verkligen världens tur. Om det inte hade varit för att min kemtvätt var försenad så hade jag aldrig sprunigt in i dig. Det måste ha varit ödet. Verkligen.
- Och om jag inte hade försovit mig så hade vi aldrig träffats.
- Vi har verkligen haft tur, sa han.
- Aa.

Jag kysste han ännu en gång.
- Tack Justin.
- För vad?
- För att du är min... för evigt.

Innan festen

Efter en underbar natt med Justin igår hade jag efter många om och men orkat ta mig upp ur sängen. Det hade tagit mig nästan tre timmar att göra mig i ordning. Justin hade åkt iförväg för att hjälpa Sean med någonting. Jag tog upp min mobil och slog in Lillÿ's numer. Det gick fram tre signler sen svarade hon.
- Hej bitch! var har du hållit hus egentligen, har inte hört av från dig på typ evigheter.
- Jag vet förlåt, har varit med Justin hela tiden.
- Allt bra?
- Super, jag har flyttat till Kanada och bor nu med Christian.
- Ojoj! bra jobbat tjejen.
- Äh det var väl ingeting.
- Är du i Kanada nu eller?
- Nej nu är jag i Atalanta hemma hos mamma och pappa.
- Okej, för Sean har fest i kväll och  jag undra om du skulle vilja komma?
- Ja gärna, vilken tid?
- Om en halvtimme.
- Oj jävlar, jo men det hinner jag. Vi ses där! Puss

Hon la på. Jag gick ut till min bil och körde iväg till Sean. Det var redan massa folk där, Selena, Miley, Lady Gaga??! Öh vad fan gjorde hon här? Akon, soujla boy, Demi Lovato och en massa andra. Jag såg att Justin stod borta vid baren. Han stod och tog ett kort med Sean. I handen hade en en drink.

Han tittade åt mitt håll och upptäckte mig! Han vinkade och mimade med läpparna. Jag fattade att han sa att jag skulle gå till han. Så jag gjorde så. När jag kom fram gav han mig en puss på kinden.
- Wow, du är hr snygg som helst i den klänning, bby! du kan inte göra så här mot mig, sa han.
- Hihi, sa jag och blinkade med mitt högra öga.
- Vad är toan någonstans? frågade jag.
- Där borta, sa Justin.

Jag tog hans hand. Han tittade på mig med uppspelat men samtidigt frågade blick. Menar du allvar ungefär.Han ställde ifrån sig sitt glas och gick  vi bort till toan och låste in oss. Han trycket upp mig i mot vägen och började att kyssa på passionerat....


Om ni vill ha mer...KOMMENTERA!!

Comments
Written by: Anna

mer :D

2010-12-28 @ 19:59:28 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Clara

wtf, bor inte christian i ATL ? xD

2010-12-28 @ 19:59:52 - URL: http://claran.blogg.se/



Written by: Juulieey

JAG VILL HA MER

2010-12-28 @ 20:24:10 - URL: http://juliiafridelll.blogg.se/



Written by: evelina

MER!!!!!!!!! LOVE LOVE LOVE! MER IKVÄLL SNÄLLA!

2010-12-28 @ 20:27:17 -



Written by: Anonym

SÅ HIMMLA BRA!!!! MERA! :DDD

2010-12-28 @ 20:28:15 -



Written by: Anonym

Hihi mer :D

2010-12-28 @ 20:43:49 -



Written by: Karin

Jaaaa mer nu på en gång! :) (a)

2010-12-28 @ 20:56:45 - URL: http://kaaaarinn.blogg.se/



Written by: Anonym

åhh, meeeeeeeeer nu! snälla! :)<3

2010-12-28 @ 20:57:39 -



Written by: anna

omg, meer ;)))

2010-12-28 @ 21:01:00 -



Written by: Anonym

meeerrrr!

2010-12-28 @ 21:07:59 -



Written by: Anonym

grymt skrivit:D

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERR NU SNÄLLA

2010-12-28 @ 21:18:26 -



Written by: Julia

asbra , mer !! ;)

2010-12-28 @ 21:27:10 - URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/



Written by: Neejra<3'

Meeerrr<3'

2010-12-28 @ 21:36:54 -



Written by: Emelie

skriv mer!!:D

2010-12-28 @ 21:49:22 -



Written by: Anonym

åhh meeeera!! snällaa!! :D

2010-12-28 @ 22:26:07 -



Written by: Anonym

mermmermermrem:D

2010-12-28 @ 23:32:30 -



Written by: Anonym

meeer!

2010-12-28 @ 23:54:33 -



Written by: S

neeeej vill haaa meer nuuu nuuuu! snälla (a) asbra!

2010-12-29 @ 01:48:07 -



Written by: JulizZZZZ

Omg har precis börjat läsa den här novellen och jag älskar den mer och mer för varje gång! Löve it ! Mer mer mer ! Skriv mer på morgonen om du inte hinner på kvällen! MER !

2010-12-29 @ 08:18:35 -



Written by: Astrid

mermermermer :D:D

2010-12-29 @ 11:48:13 -



Written by: Julia <3

Mera !

2010-12-29 @ 12:42:11 -



Written by: JulizZZZZ

Mer snälla mer as bra liksom!

2010-12-29 @ 12:48:46 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback