Date: 2010-12-30 | Time: 17:00:45

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
15

The next Mrs. Bieber Episode 94

Ropade dem nereifrån. När klockan var tolv fylldes hela himmlen av raketer. Och jag tog Hannah's huvud mellan mina händer och kysste henne. Kyssen var perfekt. Vilket betydde att detta år skulle bli PERFEKT!



Vi kysstes en stund och tittade sedan varandra bara rakt in i ögonen.
- Jag är så glad att jag har dig, sa jag.
- Jag är glad att jag har dig också Justin.
- Allways and forever, sa jag och gav en henne en puss.
Hon log till svar. Sean kom upp till oss.
- Gott nytt år bro! sa Sean och gav mig en stor kram.
- Detsamma!

Han gav även Hannah en kram och sa "gott nytt år" till henne också. Hon log så där som bara hon kunde till han och kollade sedan på mig. Jag tog hennes hand.

Nästa dag

Jag och Hannah vaknade samtidgt efter en underbar natt som jag sent kommer att glömma. Jag kliade mit i håret och hostade. Det brände i halsen och jag kände mig ganska så yr.
- Justin jag tro både vi fick lite för mycket att dricka efter tolvsalget i går.
- Haha det menar du inte. Jag känner mig verkligen helt jävla fucking död, haha!
- Hihi, jag med. 

Jag reste mig upp ur sängen och gick runt så jag kom till Hannah's sida. Hon sträckte upp händer så att jag skulle hjälpa henne upp. Jag gjorde så. Jag gav henne en lätt morgon kyss. Vi gick in i köket och gjorde våfflor tillsammans.
- Åh så gott! sa Hannah och tog en tugga.
- Extremt! sa jag och skrattade.

Vi småpratade lite om tourén och så. Sen gjorde vi oss i ordning och gick ner på stan. Det var helt öde. Inte en enda människa typ. Men det vad bara skönt. Inte ens papparzi så jag slappa har "klät ut mig". Jag och Hannah gick hand i hand. Vi gick förbi en dounat affär.
- Åh vi måste ju bara köpa, sa jag.

Hannah tog sin favorit och jag min. Vi gick och åt på dem samtidgt som vi småpratade lite.
- Du Justin...?
- Ja?
- Du vet väl att jag gillar dig typ?
- Jag tror jag "gillar" dig också. Lite i allafall.
- Jag känner det samma, sa hon och började att skratta. Hon var så söt när hon skrattade så.

Jag gav henne en snabb puss på munnen. Sen gick vi in i en klädaffär. Som jag inte kan uttala namnet på, haha!
Hannah sprang runt och letade efter kläder som en galning. Jag hittade en grå munktröja och ett par vanliga jeans. Hannah kom med en hel högg med kläder. Jag bara skrattade.
- Du är ju bara för söt, asså! sa jag och tog upp en tröja där det stod " I love Justin Bieber" jag gav henne en puss och betalde sedan.

Vi gick ut ur affären med fyra stora kassar. Eller ja Hannah gick ut med fyra stycken kassar och jag en liten.
- Ska vi bege oss hemåt? frågade jag.
- Ja det kan vi göra. Jag börjar frysa nu också.
- Vi kan beställa en taxi, jag orkar inte gå!
- Okej.

Jag ringde efter en taxi som kom och hämtade upp oss ungefär en tio minuter senare. Vi satt där bak och höll varandra i handen. Det hade börjat att snöa.

Hela våran lägenhet var kolsvart när vi kom in. Man såg ingeting. Hannah sprang runt och tände överallt medans jag började med kvällsmaten. Klockan var redan halv sju. Vi hade varit borta ganska så länge.

Jag hörde att Hannah började att damsuga. Varför gjorde hon det?
- Hannah?! ropade jag.
- Ja? svarade hon och stängde av damsugaren.
- Varför städar du?
- Jag råkade spila lite chips på mattan.
- Du är ju bara för klantig.
- Jag vet, hihi!

Jag böjrade att skala potatis och gjorde sedan potatisgratäng. Jag satt in den i ungen och började samtidgt att grilla två stycken stora oxfilé bitar. Jag kryddade dem lite lätt och lätt dem ligga på grillen ett tag. Under gjorde jag en liten lätt sallad.
- Maten är klar!

Hannah kom med en gång och satte sig vid matbordet. Hon hade bytt om till pyjamas och satt upp håret i två flätor. Hon var hur söt som helst.
- Åh vad gott det luktar! sa hon.
- Vad bra!

Hannah

Det var bland det godaste jag har ätit, tänkte jag. Det var så gulligt att Justin hade börjat laga mat och fixa här hemma.
- Det var cp gott! sa jag.
- Var det?
- Ja hur gott som helst!
- Vad roligt att du tycker det.

Jag tog min hand mot Justin och han tog min. Vi satt bara så och tittade varandra rakt in i ögonen ett tag. Jag tänkte efter. Shit My world tour skulle snart börja. Och jag skulle vara med. Crazy!!

Efter en god middag gick vi och tittade på film. Vi tittade på Dear John. Jag grät. Det var en av dem bästa filmerna jag någonsin hade sett. Justin grät lite han med. Han höll om mig. Han var varm och jag hörde varje hjärtslag.
- Har du tränat? frågade jag.
- Kanske, hurså?
- Du har ju fan värsta vältränad mage!
- Gillar du inte det eller? frågade han nästan lite oroligt.
- Älskar det! sa jag och gav han en puss.

Vi tittade klart på filmen och gick sedan och la oss. Vi var både väldigt trött från går dagen. Jag hade börjat få värsta huvudvärken. Jag var rädd att jag skulle migrän. Jag hade haft det innan jag hade träffat Justin några gånger. Och det hade varit hemskt. Jag hade spytt och typ velat ta livet av mif bara för att det gjorde så jävla ont i huvudet.

Justin höll om mig och sedan kände jag hur jag.....

Kort men kommer mer i kväll. Men hur fort det bestämmer ni genom att KOMMENTERA!!

Update: Jag vet att det blev lite fel i förra episode med att dem hade låst och ni. Men jag glömde att skriva en grej så det var därför. Men sorry för det.

Comments
Written by: mer!

MERMERMER! WE WANT MORE!

2010-12-30 @ 17:07:26 -



Written by: Julia

whata vad händer meeeer

2010-12-30 @ 17:18:11 -



Written by: emelie

Jätte bra fortsätt:D

2010-12-30 @ 17:18:38 -



Written by: Astrid

mera :D

2010-12-30 @ 17:38:09 -



Written by: Neejra<3'

Meeraa<3'

2010-12-30 @ 18:15:26 -



Written by: Anonym

meeraa!! :D

2010-12-30 @ 18:17:33 -



Written by: Anonym

Neeeeeej gör it så mot mej ! Jag mst lixom veta vad som Kmr hända sen haha ! Löve it!

2010-12-30 @ 19:08:12 -



Written by: Julia

jag vill ha meeeeeer;)

2010-12-30 @ 19:23:12 -



Written by: Anonym

meeer nuuu :D<3

2010-12-30 @ 19:40:40 -



Written by: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeer:)

2010-12-30 @ 19:50:30 -



Written by: Anonym

skiiiiiit braaaa meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2010-12-30 @ 19:51:02 -



Written by: Anonym

Mer!!! love it:D<33333

2010-12-30 @ 19:57:17 -



Written by: Anonym

meeer, älskar din blogg!!

vill ju eta vad somm hände jue! ;)<3

2010-12-30 @ 20:53:59 -



Written by: Anonym

när hade du tänkt att svara på frågorna från frågestunden? ;O

2010-12-30 @ 20:54:46 -



Written by: Anonym

hihi mer :D

2010-12-30 @ 21:15:39 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback