Date: 2010-12-30 | Time: 19:36:39

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
7

The next Mrs. Bieber Episode 95

Justin höll om mig och sedan kände jag hur jag.....

Jag behövde spy. Jag flög upp ur sängen och bort till toan. Justin kom efter mig. Jag spydde och det var fan det äckligaste på länge.
- Herregud, hur mår du? frågade Justin mig.
- Inte sådär jättebra, jag har ju mått bättre om man säger så.
- Här ta den här.

Han gav mig en vit liten tablett. Jag svalade den och drack sedan vatten.
- Vad var det för något?
- Jag vet inte vad den heter, men den ska hjälpa typ mot sånt här.
- Typ?
- Hehe, ja!

Jag slog till han på armen och gick sedan och la mig igen.
- Jag tror jag sover på soffan, så du inte spyr på mig.
- Haha, din lilla skit!

Han tog sin kudde och gick bort till tv rummet. Han kunde inte ta täcket eftersom vi har ett sånt där stort som man delar på.

Jag somnade med en gång, trots den hemska huvudvärken.

Justin

Jag vred och vände på mig. Det gick inte att somna. Jag satte på tv:n. Det var keeping up with the kardashians. Alltid roligt. Och Kim. Hur snygg var inte hon egentligen? Galet!

Jag tog upp min Macbook som låg på soffbordet. Jag loggade on på twitter och twittrade, RT några fans och följde några till. Nu följde drygt 98 000 nu. Synd att det inte fans en " följ alla" - knapp på twitter så att jag kunde följa alla mina fans. Det hade varit fet nice!

Jag tittade igen alla mina bilder och hittade några ifrån min och Kim's photoshoot i Bahmas. Det hade varit skit skoj kom jag ihåg. Och blöt, haha!



Jag tittade på två avsnitt och somnade sedan med tv:n på. Jag vaknade tidigt nästa morgon. Hannah sov fortfarande. Min mobil ringde. Det var Usher.
- Hey bro!
- Hey grabben, läget?
- Bara bra! själv? sa jag och gick bort till köket. 
- Jo det är fint, du vet väl att första konserten är om en vecka?
- Ja, har du fixat våra outfitts?
- Allt är klart! Vi hörs senare!!
- Japp!

Jag satte mig framför tv:n och bara tog det lungt. Jag loggade in på twitter igen och gjorde samma sak som igår kväll.
- God morgon!

Jag vände mig om. Hannah stod där helt yrvaken med håret åt alla håll och kanter. Hon hade på mig min lilla t-shirt.
- God morgon babe!

Hon kom och satte sig jämt mig. Hon var iskalla. Jag la en filt om henne.
- Tack!

Vi tittade på tv och bara tog det lungt ett tag.
- Tourén börjar om en vecka! sa jag.
- Jag vet!, det är galet. Tiden har gått så himla fort, det är helt sjukt!
- Erkänn, Usher ringde innan och han har fixat våra outfitts som vi ska ha. Du kan låten nu va?
- Haha, skojar du eller?
- Jag har typ kunnat den i ett år!
- Det är bra det!

Jag började att nya lite på den och sen började Hannah att sjönga hon med. Hon hade verkligen en fantastik sångröst.

Timmarna rullade på och timmar blev till dagar. Nu var det bara en dag kvar tills vi skulle åka på my world tour. Vi höll på att packa för fullt. 
- Justin vi ska inte hem i mellan alla lände va?
- Nej det ska vi inte, så ta med typ hela garderbonen.
- Okej.

Vi var tvunga att lägga oss tidigt eftersom vi skulle flyga redan klockan sex i morgon på morgonen, och jag som hatade att gå upp tidigt! Vi la oss och somnade rikigt fort.

Jag hade satt min mobil på alarm så att vi inte skulle försova oss. Hannah flög upp ur sängen när " Highway to hell" började att spela klockan fyra på morgonen. Inte den roligaste låten att vakan till.
- Åh fy i helvete vad trött jag är! sa Hannah.
- Du då är vi två, sa jag och gav hon en puss.

Vi åt frukost lite snabbt och gjorde oss sen i ordning. Hannah hade bara på sig ett par grå joggingbyxor och sen t-shirt. Jag körde på jeans, estovar tröja, turkoskeps.



Kenny kom och hämtade upp oss en halv timme senare. Trots att klockan var ungefär fem på morgonen var det fullt med fans överallt. Jag fattad inte hur dem orkade. Vi chekade in och satt oss sedan på flyget. Hannah la sitt huvud på min axel och somnade dirket. Jag hade "fjärilar i magen" eller lite i allafall. Jag var spänd av förvänta på My world tour. Nu i Europa. Det skulle bli awesome! Verkligen sjukt nice. Men jag hade ett problem bröllopet. Jag var tvungen att taijma in det mitt i allt också.


Kort men om ni KOMMENTERA kommer det en till i kväll/natt:D

Hur länge vill nu att jag ska hålla på med den här novellen? flr jag börjar få slut på idéer och har redan börjat liten på nästa! :P

Comments
Written by: Justin Bieber novell-blogg

Jättebra<3

2010-12-30 @ 23:14:20 - URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/



Written by: Anonym

mer!

2010-12-30 @ 23:24:48 -



Written by: Anonym

Meeeeer jätte bra ;)

2010-12-30 @ 23:36:29 -



Written by: Julia

As bra <3

Önskade att du kunde hålla på hur länge som häls fatst det går tyvär inte för idèer tar slut <3

2010-12-30 @ 23:40:10 -



Written by: Astrid

MERA :D

2010-12-31 @ 00:05:24 -



Written by: Olivia

Jag vill att du ska göra en "10 år senare" episod elr ngt när du lägger av med denna novellen, så man får veta hur de har det :D Isf kan du ju sluta med denna när som helst. ;)

2010-12-31 @ 00:06:57 -



Written by: Anonym

Aså jag tycker det är jätte bra! Men det kanske skulle vara roligt med en ny!? Jag vet it ahaha ? Det är ju liksom din blogg

2010-12-31 @ 08:10:59 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback