Date: 2010-12-05 | Time: 00:06:41

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
5

The next Mrs.Bieber episode 69

Någon timme senare hörde jag att några bilar körde in på gården. Det var redan kolsvart ute.  Jag öppnade dörren ut och mötes av en kall vind. Hannah och dem gick in i huset och satte sig alla kring ett stort bordJag gick i mot huset. Dem såg ut att ha det roligt och trevligt. Jag ville inte störa. Jag tog upp min mobil..
Hannah

Mamma märkte att jag inte var som jag brukade. Hon tittade på mig med ledsna ögon. Jag skakade bara på huvudet till svar. Jag tittade på min mobil. Inte ett enda sms. Populär man var då...?
Jag gick bort till toaletten. Jag ville bara få ut allt. Jag vill gråta! Jag ville ha Justin. Här vid min sida. Efter att ha suttit inne på toan ett tag gick jag tillbaka.
Justin

Med kalla händer skrev jag:
kolla ut!

Jag såg att Hannah kom tillbaka till vardagsrummet efter att ha varit någonstans. Jag såg att hon tog upp sin mobil och gick sagt men säkert fram till fönstret. När hon såg det sprang hon bort till hallen och ut. Jag sprang bort i mot henne. Hon sprang rakt in i min famn och kramade om mig. Mina kalla läppar snuddades vid henne. Hennes läppar var tusen gånger varmare än mig och gjorde mig varm. Jag tog mina händer på hennes kinder.
- Förlåt, jag var verkligen en idiot! sa jag.
Hon öppnade sina ögon och såg mig rakt in i ögonen.
- Det är okej. Jag borde ha förstått att...nej jag vet inte. Men jag borde ha lyssnat på dig.
- Jag var verkligen en idiot. Jag är ledsen.
Hon kysste mig  till svar. Efter kyssen log hon som en sol.
- Jag älskar dig! sa jag.
- Jag älskar dig med!
Jag märkte det inte för ens kyssen var över, att hela hennes släkt i stort sätt stod borta vid dörren och tittade på oss. Både jag och Hannah började att skrattade. Jag kramade om henne. Vi gick sedan hand i hand bort till dörren. Hennes två stycken kusiner som kanske var i 13års åldern sprang fram i mot mig och skrek.
- OMB! Justin Bieber!
Jag bara log och gav dem varsin kram. Både två var typ nära på att svimma. Dem sprang sedan in i huset igen. Jag hördes det gläjde skrik innefrån.
Hannah drog i min arm. Vi gick in i huset. Det var varmt och skönt och jag fick känsel i mina tår igen. Hannah och jag gick upp till ett gästrum som hon hade som sitt rum, under tiden som hon var där. Vi la oss båda i sängen och höll varandra i handen.
- Hannah, jag älskar verkligen dig. Det vet du va?
- Ja det gör jag. Och jag älskar dig med, sa hon.
Jag böjde mig fram åt henne och pussade henne lätt på näsan. Hon fnissade till och log. Jag drog bort lite hår som hade hamnat i ansiktet. Och satte det bakom hennes öra. Hon log igen.
Det knakade på dörren.
Hennes mamma kom in genom dörren och log.
- Vi har gjort i ordning gästhuset till er, så ni kan sova där om ni vill?
- Okej, tack så mycket! sa Hannah.
Hannah reste sig upp ur sängen och tog sin väska. Vi gick ut i det kalla igen och bort till ett söt litet hus. Det var tända ljus och kaminen var också tända. Det var varmt. Hannah slängde ner sin väska på golvet, vände sig om och tryckte upp mig i mot vägen.
- Jag vill ha dig nu....

Kort episode. Men jag har så himla mycket denna helgen. Massa plugg och så. Men jag gör min bästa. Ni måste förstå mig:D

Comments
Written by: Anonym

asbra! :D

2010-12-05 @ 00:19:43 -



Written by: Anonym

Jag vill ha dig nu...

snälla en episod snart snälla, snälla, snälla du!

Jag ber på mina barar knän!!! SNÄLLA!!!!!!

2010-12-05 @ 08:59:38 -



Written by: erika

skriv mer!

2010-12-05 @ 09:47:49 -



Written by: Anonym

Herregud kom igen ja vill ha mer av den här historian :) <3

2010-12-05 @ 10:21:38 -



Written by: amanda

såå bra!

2010-12-05 @ 10:32:39 - URL: http://aamandaolivia.devote.se



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback