Date: 2010-11-05 | Time: 12:00:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
1

The next Mrs. Bieber Episode 12

Jag orkade inte ens bry mig för ögonblicket för jag skämdes så myckey över hur jag hade bettet mig. Jag ville bara att allting skulle vara som det hade varit dagen innan, innan vid hade gått till resturagen.
Jag tittade mig runt om kring. För att se om jag såg han. Men han var bort.
Knack. Det knackade till på bilrunt. Jag vände mig om....

Det stod han. Min pappa. Jippi! Vad gjorde han här? var inte han på jobbet? tydligen inte.
 Jag vevade ner fönstert.
- Vad?
- Är inte du i skolan, unga fröken? frågade han.
- Nej jag mår inte så bra.
- Ska inte du vara hemma då och villa?
- Nej jag var...?
Jag kom inte på något att säga.
- Var..? sa han.
- Jag var tvungen att åka och köpa tamponger.
Sämsta ursäkten ever!
- Okej, sa pappa och blev lite röd i ansiktet. Men ha en bra dag, och krya på dig så ses vi när jag kommer hem.
- Ja, okej.
Jag vevade upp runtan igen. Startade radion och tog nog djupa andetag, innan det knakade på fönstret igen. Jag antog att det var pappa, som hade kommit på något mer att säga. Men nej det var det inte. Det var Justin.
- Hej, sa han efter att jag hade vevat ner rutan igen.
- Hej.
Jag tittade bara rakt in i ratten för jag jag var rädd att möta hans blick.
- Så vi kanske borde prata, sa han och försökte att få igång en konversation. Men han lyckades inte för jag bara "mm" hela tiden. Jag ville men ändå inte prata med han. Jag ångrade allt jag hade sagt både i dag och i går och jag ville helts att han skulle glömma allt. Lika så jag.
- Hannah, om du vill att det här ska fungera så måste du och i allafall försöka.
Jag vet inte var det var som flög in i mig. Men jag började att stor gråta och slängde mig runt hans hals.
- Förlåt, jag vet att jag var dum. Förlåt. Jag ska göra allt jag kan för att bättra mig.
- Det är okej. Men jag måste berätta en sak.
- Vaddå? frågade jag allvarligt och släppte tagit om han en anning och tittade upp på han.
- Jag måste åka i morgon och jag vill verkligen att du ska följa med och jag har försökt med allt jag kan. Men det går verkligen inte. Men mamma har lovat att du ska få komma til NewYork och Tyskland under tre dagar på varje ställe.
- Är det säkert? frågade jag han.
- Ja, klart. Jag ska aldrig ljuga för dig, sa han och pussade mig på panna lite lätt.
- Naaw, vad gulligt av dig att fixa det.
- Jag gör allt för dig,  bby! sa han och kysste mig på läpparna.
Jag kysste han tillbaka.
- Ska vi dra ner till stranden och gå en promenad sa Justin och asvlutade kyssen.
- Ja varför inte.
Jag starade bilen och körde ner imot stranden. Det var knappt något folk där alls. Mest gamlingar som inte hade något att göra på dagarna och en del mammor som var ute med sina barn på en promenad i det fina vädret.
- Där är en pakering! skrek Justin ut.
- Thanks.
Jag parkerade bilen och gick sedan ut. Vi gick längs strandvägen hand i hand. Då och då pussade vi varandra. Vi pratade om allt mellan himlen och jord. Vi pratade om hur det skulle vara att bara släppa att som det var och ge sig iväg till ett plats där ingen av oss hade varit.
- Ska vi ta och köpa en glass där borta? sa han och pekade på ett litet glasstånd.
- Ja gärna, sa jag la mitt huvud på hans axel.
Vi gick bortåt. Det var italienskglass och alla smaker såg så goda ut.
- Du, sa Justin. Ska vi göra en galen sak?
- Vaddå för något? sa jag spännt.
- V köper en gigantisk glass med en kula av varje smak.
- Haha är du galen, vi kommer ju spy!
- Haha, ja men skit i. Hej jag vill ha en glass med en kula av varje smak ni har, sa Justin.
Tjej som stod där, blev alldels chockade och bara tittade på han som att han var dum i huvudet. Han kom tre minuter senare tillbaka med en glas så stor att man inte hade behövt äta på en hel vecka om man hade ätit en sån.
- Heerugud så mycket glass!
-Haha, jag vet, sa han och....


Comments
Written by: Johanna'

sv; jag har bowlat, :D sj?

kram

2010-11-06 @ 00:02:17 - URL: http://johannesoilir.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback