Date: 2010-11-07 | Time: 18:42:57

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
0

The next Mrs. Bieber Episode 14

Jag tryckte på tweet och läste sedan några av alla miljoner tjejer som följde mig och som jag följdes tweets. Jag hade redan så många som jag följde att jag inte orkade följa några mer just nu.
 Jag bytade även bakgrundsbild till skivomslaget som skulle vara på mitt album till mitt aucoustic album som snart skulle släppas. Undra om han skulle gilla det. Och undra vilken låt hon mest tyckte om. Hoppas hon kommer att gilla min nya låt också.


Jag vaknade när klockan var 12 på kvällen. Justin, måste ha burit upp mig. För jag låg nu i hans säng och han låg jämte mig i bar överkropp.
  Jag tittade på han och måste vart vaken för han öppnade ögonen och log.
- God morgon, bby!
- God morgon, snygging!
Han tog tag i min nacke och kysste mig. Jag kysste tillbaka.
- Sovit gott? frågade han efter att han avslutat kyssen.
- Ja, bar du upp mig hit?
- Vad bra! Ja det gjorde jag. Jag ville inte att du skulle sova nere i soffan själv. Utan att du skulle sova här jämte mig.
Jag kände hir mitt hjärta började att butla lite extra.
- Naaw, vad gullig du är.
- Nej, du är, sa han och kysste mig igen.
- Men, nej. Nu ska va ta och göra våfflor, tycker jag, sa han bestämt.
- Okej.

Jag var glad över att jag hade tagit av mig mina jeans innan jag somnade.
- Justin. Har du en tröja jag kan få låna?
- Ja då, självklart!
Han gick in i sin garderob och tog fram en estovar t-shirt som jag har sett han ha på sig flera gånger på bilder i skvallertidningar.
  Jag hade själv en hoddie, som jag fått i julklapp. Jag älskade den och använde den jätte ofta.
Vi gick ner i köket. Justin satte på tv:en som satt jämte kylskåpet.
- Haha, varför disney channel av alla kanaler? frågade jag.
- Men, jag älskar det, sa han.
- Haha, jag älskar dig.
Det blev tyst hade jag verkligen precis sagt att jag älskar ha? gud. Det hade jag aldrig gjort till en kille innan. Helt sjukt ju. Jag kunde inte fatta det. Det var ju helt galet. Fast jag gjorde ju det så det var ju inte så farligt om man tänker så. Men tänk om inte hade älskade mig då? Då skulle det ju bli skit pinsamnt.
- Jag älskar dig med!
Han gick fram i mot mig och tog sina händer på mina kinder och kysste mig passionerat. Jag tog mina händer på hans rygg och drog dem upp och ner. Han smakade mint även denna gång och jag rös till ännu en gång. Undr hur många gånger jag hade gjort det egentligen? vem vet? jag räknade ju inte precis.
Justin telefon ringer.

- Hallå, sa han.
- Justin var är du? flyget lyfte om minder än en timme.
- Helvete! jag kommer.
 Han la på.
- Vad är det?
- Jag ska ju till Japan i dag och jag har inte ens packat. Helvete. Du måste hjälpa mig.
- Okej.

Vi sprang upp på Justin´s rum tog en resväska och packade ner en massa kläder. Mer än vad jag bruakde ha med mig till och med.
  När vi var klara sprang vi ner i hallen.
- Du kan vara här när som helts, om du vill, sa han. Det ligger en nyckel under krukan där.
Han pekade på en liten kruka som stod jämte dörren.
- Okej..?
- Jag ringer en taxi åt dig på vägen till flygplatsen som kommer och hämtar dig om en kvart, så slipper du det. Det ligger pengar där borta som du kan ta till taxin och du behöver inte betala tillbaka och jag kommer att sakan dig. Jag älskar dig, sa han och kysste mig.
Jag började nästan att gråta för jag ville inte att han skulle åka.
- Jag ringer, sa han och gick sin väg.
Jag saknade honom redan.



Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback