Date: 2010-11-08 | Time: 14:23:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
0

The next Mrs. Bieber Episode 16

Jasmine

Varför hade Justin kysst mig om han hände så hade en annan tjej som han gillade. Han visste ju att jag gillade han och att jag skulle kunna tänka mig att dejta han. Det hade jag ju sagt till han.
  Jag loggade in på twitter.
Guess what I just found out? Justin has a new girlfriend! Someone who knows who she is?
Jag tryckte på tweet och loggade ut.

Justin

Jag vaknade på flyget av att mamma sa att vi var framme. Jag ville bara ligga kvar och sova. Men jag ville ju inte göra mina fans besvikna. Så med sega ben ställde jag med upp och gick.
 Hey bby! Jag är framme nu, så jag ringer sen, xx Justin
Skicka.
Jag loggade in på twitter.
In Germany now. Awsome:D
Tweet.
 Jag tittade in på Hannahs twitter. Men hon hade twittart någonting. Jag skrev samma sak på facebook och sen åkte vi i väg till hotellet och chekade in.
  Det stod som vanligt massa fans vid hotellt och väntade på mig. Det var fortfarande overkligt för mig, att alla var här för att just jag var här.
- Justin we love you! skrek dem.
Jag gav några stycken en atougraf och gick sedan in till hotellt och chekade in.


Hannah

Jag såg att Justin hade twittar och smsat mig. Och att Jasmine hade twittar. Jävla bitch. Varför hade hon skrivit så? Hade Justin sagt att det var jag? Nej det kunde han väl ändå så inte gjort. Det skulle ju bli kaos. Eller ja det skulle ju för eller senare komma fram att han dejtade eller dejtar mig.

  Jag gick ner i köket. Hällde upp flingor och mjölj i ett glass.

Min mobil ringer. Det var Justin.
- Hej! sa jag glatt som att ingeting hade hänt.
- Hej, är allt bra?
- Jadå, hur är det själv?
- Jo det är bra, saknar dig.
- Saknar dig med. Men jag måste dra nu för skolan börjar snart. 
 
Skolan började i och för sig inte för än 45 minuter. Men jag orkade inte prata med han. Det gjorde bara míg ledsen och jag ville inte att mina kompisar skulle märka det när jag komma till skolan.

Jag gick upp på mitt rum och tog på mig efter jag hade ätit upp. Det fick bli ett par svarta leggings, vitt linne och en svart cardigan. Jag satte upp håret i en tofs sminkade mig. Jag började inte för än om en halvtimme och ville inte bli sed som värsta tönten och komma till skolan tidigt. Jag satte på datan och twittrade.
 School, today. Kill me! Hate it!
Tweet
Why did you do this?
Tweet
Den sista så tänkte jag på Justin och jag hoppades att han skulle fatta det när han läste det. För han och Jasmine´s kyss var överallt på internet. Jag ville verkligen att det skulle bli som det var innan mellan oss. Men just nu kändes det som att det inte riktigt gick.
 Jag trror inte riktigt att jag förstod det. Eller jag förstod det. Men jag ville inte erkänna det för mig själv, utan jag ville bara att allt skulle vara som det hade varit.
  Klockan började att närma sig kvart i så jag stängde av datan tog min väska och körde till skolan.
- Hej Hannah, sa Emma(min kompis)
- Hej, sa jag och log.
Hon stod jämte mitt skåp och log, så där som hon alltid gjorde när hon visste något som hon visste att jag mer än gärna ville veta.
- Emma? vad är det som du nu vet?
- Justin Bieber, han, han...
- Ja, han?
- Han följer mig på twitter!Ah! Kan du fatta det.
- Haha, wow, grattis. Han har typ följt mig i ett halv år nu. Men kul för dig.
Jag gick där ifrån. Jag ville inte prata om Justin mer än vad jag behövde så jag gick till klassrummet.


Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback