Date: 2010-11-10 | Time: 08:00:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
3

The next Mrs. Bieber Episode 22

Han gick in och ducha för han skulle iväg på en intervju för en tyska tvkanal. Justin hade sagt att jag kuden gå på stan eller något så länge. Jag hade ju faktiskt med mig en hel del pengar och att shoppa var ju inget man dirket tackade nej till.
- Jag drar nu, hej då! sa han och gick ut genom dörren til vårat hotellrum.
- Hejdå!
Han gick ut genom dörren, men kom strax där på tillbaka och kysste mig. Sen sprang han ut.

Jag tog det lungt och kände att jag inte orkade att stress. Jag tog en dusch och gjorde mig i ordning och gick sedan ut på stan. Det var verkligen fint i Tyskland. Jag hade aldrig förrut sett att det skulle se ut så här. 
 Jag såg mig omkring när jag kom till ett stort torg. Jag såg Jasmine stå och prata med någon konstigt man. Undrar vad hon gjorde egentligen? Nej det var inegn idé att bry sig. Jag gick vidare till ett stort köpcentrum. Fast allt där inne var så dyrt att jag inte ens ville kolla på vad en ramlös kostade. 
 Mobilen ringer.
Jag tog upp mig telefon. Det var Justin.
- Hallå! sa jag glatt.
- Hej du, jag har precis blivit klar med min interjuv, så ska vi ta en fika er något? jag ska på en till sedan vid tre.
- Ja visst!

Jag sa ett café där vi skulle ses som en halvtimme. Och Justin som en sån gentleman han är så kommer han verkligen på pricken.
  Han hade på sig en mössa och ett par solglassögon nu så att ingen skulle se vem han var. Jag kände igen han med en gång. Men det var nog bara för att jag var jag.
- Hej, darling sa han och puttade med läpparna.
Jag skakade på huvudet och log. Men jag pussade han och han log tillbaka. Han började att små skratta. Fast jag har ingen aning varför, men han pekade efter ett tag på en stor. Eller fet om man nu får säga det? som satt borta i ett hörn utav cafét. Han var så stor att han fick sitta på två stolar. Jag började också att skratta, när jag såg det.
- Haha, Hannah lova mig att aldrig bli så fet, att du måste ha två stolar.
- Du jag ska försöka.
Vi beställde varsin milkshake och satte oss vid ett bord. Vi så pratade lite om interjuvn och vad dem hade snackat om.  Dem hade tydligen snackat mycket om att Justin hade en tjej på G. Men hade duktigt skämtat sig ur det hela så att alla bara skrattade istället. Det var ju tur det.
- Är du klar? frågade han och tittade på.
Jag ville inte att milkshaken skulle ta slut för den var så god.
- Aa.
Vi gick ut på stan och strossade runt lite.
- Kanske en ros för din vackra dam, sa en man i 30årsåldern med brytning på franska.
- Merci, svarade Justin och köpte en rödros till mig. Han var så gulllig.
- Danke, svarade jag lite ironiskt.

Justin

Jag ville helst inte gå på den andra interjvun. Utan jag ville vara med Hannah och bara mysa med henne. Undra om vi skulle få till det snart. Det är ju såklart ett stort ögonblick. Och det är ju något man vill minnas, länge. Men jag ville det så gärna. 
  Jag såg att Hannah nästan blev lite generad när jag gav henne rosen. Hon var så söt. Hennes fina blåögon såg rakt in i mina och vi kysste.  Kyssen var intensiv och jag kände hur folk tittade på oss runt omkring. Inte för att jag brydde mig. Jag kände ju inte dirket någon här.
  Jag lämnade av Hannah vid hotellt och gick åkte sedan iväg till en studio för att göra en interjuv, tyvärre. Klart, jag älskar ju att göra min fans glad och så. Men i bland, fanns det andra saker som jag verkligen ville göra istället. Som nu. Nu ville jag vara med Hannah och inte lära mig tyska. 
  Den som interjuvade mig var en kille på kanske 20år. Han var schysst, men ganska så långtråkig. Han skämtade i stort sätt hela tiden. Det var roligt i början. Men efter ett tag blev det bara tröttsamt.
På väg hem ifrån interjuv, loggade jag in på twitter.
  Jag hade fått säkert 10 000 tweets från fans, som var uppröda. För vad? Jag fattade ingeting. Jag kollade runt lite på internet och såg till min stora förvåning mig och Hannah på flera bilder, när vi stor och hånglar. När jag tänker efter, borde jag nog inte ha gjort det.
- Hannah? ropade jag som en galning när jag kom innaför hotellrummetdör.
- Ja? sa hon häpet tillbaka.
- Vi är överallt på internet. Våran kyss. Och det är värsta kaos. Vem fan har gjort detta?

Jag kom på det samtidigt som jag sa det. Det var Jasmine. Hon hade sms:at mig i går ocg sagt. Om inte du vill ha mig ska inte jag vara snäll heller.
Jag ångrade djupt att jag inte hade brytt mig om det sms:et. Nu var det värsta katastrof och i varenda interjuv jag skulle på nu, skulle snacka om detta. Mamma som, som vanligt visste allt, när det precis hände. Hade även fått reda på det. Hon hade redan avbokat två stycken av morgon dagens interjuver. Men mer kunde hon inte göra.
- Asså, jag är verkligen ledsen Hannah.
Hannah vände sig om och tittade på mig.
- Det är ingen fara. Det skulle ju ändå så komma ut någon gång. Så det finns inte så mycket vi kan göra.
- Nä det har du rätt i.

Det började att bli sent. Jag och Hannah låg i sängen och tittade på tv.
- Du jag går in och tar en snabb dusch, sa hon och pussade mig snabbt på munnen.
Jag hörde vattnet sättas på. Hon kom ut några minuter senare med en vit handduk invirad om sig. Jag var så när att gå fram och slita av den från henne och bara, kysssen sönder henne. Men jag hejdade mig själv. Vi hade ju själva sagt att det skulle vara speciellet försat gången.
Hon släppt handduken på golvet och....

Eftersom jag idag har haft både besöksrekord och fått en massa söta kommentar, tog jag mig tid att skriva detta inlägg. När jag kommer hem ifrån skolan, skriver jag ett till, så ni kan vara lugna:D Peace!!♥

Comments
Written by: Emma

JAAA !!!! :D

2010-11-10 @ 15:05:58 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: Anonym

bra skrivet :) skriv meer ! :DD

2010-11-10 @ 16:26:43 -



Written by: Anonym

när kmr nästa del ! <3

2010-11-10 @ 17:30:42 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback