Date: 2010-11-12 | Time: 08:35:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
3

The next Mrs. Bieber Episode 26

Flyget skulle lyfta klockan 10. Så det blev att gå upp tidigt. Jag var trött som tusan och orkade knappt hålla uppe ögonen i duschen. Jag såg fortfarande Hannah framför mig i sina turkosaunderkläder. Det hade nog varit det vackratse jag hade sett i hela mitt liv.
- Jag la ner din Ipod i din resväska, sa mamma till mig.
- Okej, tack mamma!
Jag tog min Ipad och twittrade.
Byebye Germany, and hello New York!:D
Tweet
Nu var det bara tre dagar kvar tills jag skulle få träffa Hannah igen...

Planet laddade efter några timmar och det var bara att åka till nästan hotell igen. Hotell, hotell och ännnu mer hotell. Jag bodde ju på hotelll mer än vad jag bodde hemma. Mem en sak som var postivt var att hotellschampoo och balsam är så himla bra. Det var abslout det bästa.
  Jag skulle på en interjuv om två timmar, så jag hoppade in i duschen och gjorde mig sedan i ordning. New York var absolut en av mina favorit städer. Det fanns in stort sätt allt här. Förrutom Hannah.
Hej bby! Har landat i New York nu för ett tag sedan. Kan inte vänta tills jag får träffa dig igen! xx Justin
Skicka
Jag drog på mig ett par svarta Jeans en lilla t-shirt. Det ficka väl funka. Ett par lilla sneakers också. Min favorit skor.
- Justin är du klar? frågade mamma.
- Ja strax.
Jag tittade på mobil. Men Hannah hade inte svarat.

Hannah

När jag kom hem, kunde jag knappt vänta tills balen skulle vara. Jag längtade som bara den. Jag ville att den skulle vara i morgon och att jag och Justin vann prom, king and quéen. Fast jag hade ju inte ens frågat han än om han ville gå med mig. Men jag vågade inte riktigt. Jag visste att jag kunde prata med Justin om allt. Och att han inte brydde sig om vad jag än sa. Men detta gick bara inte att fråga. För detta var något specillet på något sätt.
  Jag gjorde mina läxor och tänkte på Justin, för tillfället var mitt liv likadant varje dag. Det var tråkigt med andra ord. Jag ville att det skulle var roligt.
Jag tog upp min mobil. Justin hade sms:at.
Kan inte vänta tills jag får träffa dig heller, xx Hannah
Skicka
Jag loggade in på min data och tittade runt lite. Men va? VAd var det som Jasmine ljög om nu då? På henne stwitter stod det: What happend in Germany stays in Germany...;)
Vad hade hon och Justin gjort nu? Nej dem kunde inte ha gjort någonting, för Justin hade lovat mig att aldirg göra någonting sånt igen. Och jah litade på honom.

5 dagar senare

Jag och Justin hade precis varit ute och tagit en promenad i Central Park. Jag hade saknat New York så sjukt mycket sen jag flyttade till Atlanta. Jag hade egnetligen adlrig verlat flytta till det, men jag hade varit tvungen.
 Var vi en gick nu så var det pappariz verkligen över allt. Dem gömde sig i buskarna och ja på alla ställen man kan tänka sig. Jag förstår inte att kändisar dör. Eller ja en del blir ju ganska vilda när dem är lite väl på. Och jag förstår dem så himla väl nu. Och jag har ändå så bara varit i "rampljuset" i en vecka ungefär och jag tyckte redan det var jobbigt. Jag förstod inte hur Justin stod ut.
- Hannah?
- Ja Justin?
Jag tittade upp på han ifrån min kafé.
- Jag, ska på en interjuv nu, igen. Men jag har fått frågan om du vill följa på.
Wow! Jag på en interjuv? Så himla coolt. Det hade varit väldigt roligt.
- Ja, varför inte? men jag vet inte riktigt hur jag ska svara.
- Äh, det spelar inte så stor roll, bara gör det hela ironiskt, så blir det alltid bra.
- Okej.

På interjuvn

Vi var i en stor tvstudio, där det till och med var publik. Jag kände hur mitt hjärta bultade och hur jag nästan kallsvettades.
 Han som skulle inte interjuva oss sa Justin namn och "baby" börjdes att spela och han dansade in. Publiken jubblade och han vinkade åt dem. Han var lika charmig som vanligt. Han och interjuvaren som tydligen hette Joe, pratade lite om allt möjligt. Lite om hans nya album som snart skulle släppas och efter ett tag kom det in på kärlek och. MIG!
Jag gick in som jag hade blivit tillsagd.
- Hannah Smith! sa Joe.
Justin resde sig upp ur soffan som han satt i och pussade på kinden.
- Så Hannah, du och Justin är alltså tillsammans?
Jag tittade på Justin och han nickade som att jag skulle säga ja.
- Japp!
- Men jag antar att alla, precis som jag ville veta hur ni träffades?
- Det var faktiskt rena slumpen. Jag var på stan och skulle träffa en vän och så krokade vi och sen bjöd han på fika och efter det blev det en dejt. Och nu, ja nu är vi här.
- Ja, det låter ju som att dú hade renda turen, Hannah?
- Nej det var jag som hade tur, svarade Justin.
Jag tänkte på alla belibers som satt bakom mig i publiken. Dem hade nog mig nu. Mer än någon annat. Jag tänkte på alla tweets jag skulle få nu, när jag hade varit med här. Med Justin!
- Så Hannah, bedrätta. Är Justin lika bra på att kyssas som han säger att han är?
- Haha, ja självklart! Han är bättre han vad han säger!
Justin vände sig om och kysste mig på munnen. Jag tror alla människor som var i hela rummet blev lika förvånade som jag blev. Men jag blev nog det mest.
- Wow! det där var oväntat, sa Joe  och tittade med stora ögon på Justin.
- Detta är, asså verkligen seriöst.
- Ja?!

Interjuvien avslutades med att Justin fick sjöng "baby". När vi kom utanför studion, stod det säkert 20 stycken paprazzi utanför med sina kameror och mickrofoner.
- Hannah? Justin?
Vi bara gick igenom dem och till bilen. Justin höll i min hand och puttade bara till dem som stod ivägen. Jag förstod han, jag gjorde samma sak.
- Justin, wow!
- Vaddå? svarade han när vi satte oss i bilen och åkte iväg till hotellet.
- Jag trodde fan aldrig, att du skulle kyssa mig i en interjuv.
- Inte jag heller. Jag vet inte riktigt vad det var som flög in i mig.
- Okej?
- Ä skit i det!
Han pussade mig och sträckte sen upp armarna i luften och la sig ner i sättet. Han såg nästan ut som en "liten" docka som låg och sov. Eller jag tror att han sov för han typ, snarkade lite. Han var så söt, att jag knappt kunde sitta still.

Comments
Written by: manal & Isabell- a blog about jb

är du ett justin bieber fan?! isf kan du gå in på vår jb blogg! allt står om han . vi uppdaterar dagligen!. kika in på den och om du gillar den , varför inte följa den?! :) massor AV kramar från manal& Isabell:) www.thisisaboutjb.blogg.s

2010-11-12 @ 17:39:48 - URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/



Written by: Anonym

more more more more more more more

2010-11-12 @ 20:13:08 -



Written by: alejandra

shiiit vad mer ska hända skit bra fortsätt!!

ni vet väl att om ni inte får mkt kommentarer betyder nte det att många nte läser er blogg? snälla sluta nte skriv! ni gör så bra ifrån er! :)

2010-11-12 @ 20:59:51 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback