Date: 2010-11-13 | Time: 00:05:14

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
4

The next Mrs. Bieber episode 28

Han kysste mig en sista gång och gjorde en släng puss innan han stängde dörren...

Jag gick tillbaka till datan och kollade en skvallersida. Det stod om mig och Justin. Som vanligt. Nu började jag i och för sig bli van vid det. Men det var på något sätt fortfarande ovant. Det kändes liksom konstigt att flera stycken i världen visste vem jag var. För bara två månader sen. Var jag en vanlig tjej, som hade en dröm. Och ja nu är jag här liksom.
Justin kom hem vid fem tiden. Vi bytte om båda två och gick ut och åt. Vi gick till en fransk resturang, där alla pratade franska. Tur att Justin kunde flytande franska. Justin satt mitt i mot mig och höll min hand. Det var precis som i romantiska filmer. Fast bättre.
- Så, hur var signeringen? frågade jag han och tog en klunk av min cola.
- Jo det var ganska okej. Det hade ju såklart varit bättre om du var där..
Jag kände att jag blev lite röd om kinderna och tittade ner i bordet.
Justin

Hannah hade på sig en riktigt snygg och sexig klänning som gjorde henne nästan lite för snygg, för att det skulle kunna vara sant. Hon hade satt upp håret fint och såg ut som en lite docka nästan. Skör och fin, och om man rörde vid henne skulle hon gå sönder. Men det hoppades jag verkligen inte att hon skulle göra.
- Hm, Hannah?
Hon tittade upp ifrån menyn och log.
- Ja?
Hon lät nästan lite orolig. De var inte bra.
- Vad ska du ha och äta? vi måste beställa.
- Hm, jag tar en kyckling någonting...? kan inte snacka franska, så du får beställa åt mig.
- Okej, du är så söt.
Jag beställde, på franska. Jag har ju hört att varje tjej kallar franska kärlekens språk. Även fast jag är kille så kan jag hålla med om att det låter väldigt romantiskt.
Hannah

Efter några underbara dagar i New York var det även nu dags att åka hem. Men nu även med Justin, som skulle hem i en vecka och sen typ till Japan i tre dagar. Jag tyckte nästan synd om han som var tvungen att resa så mycket. Han var ju aldrig hemma.
Jag och Justin satte brevid varandra och Jasmine satt brevid Pattie. Varje gång våra blickar möttes blängde hon surt. Hon hatade mig verkligen.
När vi landade hemma i Atlanta igen, var vi alla så trötta att vi knappt orkade gå av planet.
- Hannah, jag ringer dig i morgon, sa Justin när han följde mig ändå till dörren för att säga hejdå.
- Ja gör det, kommer att sakna dig.
- Du, jag slår vad om att jag kommer att sakna dig mer.
Det kom en regndroppe på min kind, efter några sekunder öste regnet ner.
- Men, jag måste verkligen dra nu. Älskar dig.
- Älskar dig med.
Han kysste mig passionerat på munnen och gick sedan tillbaka till limon som stod parkerad på andra sidan gatan.
Varken jag eller han sa hejdå. Vi vinkade istället. Det kändes på något sätt mycket bättre.
- Hallå? jag är hemma.
- Hej!
Min föräldrar kom i mot mig. Och det var inte med glad minner. Utan verkligen tvärtom. Mamma gav mig en tidning med mig och Justin på utsidan. Ajdå, nu var det kört. Skit också.
- Hannah? vad är det här? du skulle ju till New York med Lilly, inte sant?
- Nä, inte direkt. Justin har varit hemifrån i typ två veckor nu och så bad han mig att komma och hälsa på. Och jag ville så gärna träffa han så jag åkte dit. Och så fick jag ju ljuga för jag visste att jag aldrig skulle få åka annars.
- Det kanske du hade fått om du frågat. I morgon går du och lämnar tillbaka balklänningen för en bal blir det ingen för dig unga dam.
- Men pappa! Jag ska ju fråga Justin nu i kväll.
- Jag har läst att han ska till Japan, så det blir nog lite svårt.
- Men jag har ju en mobil.
- Nej inte under denna veckan och du har utegångsförbud också, fram till efter balen.
- Men är ni helt jävla dumma i huvudet. Det är ju typ en månad!
- Ja, du har inget val. Det hade aldrig hänt om du inte hade ljugit för oss från första början.
Jag sprang upp på mitt rum och slängde mig i sängen. Nej nu skulle jag ju inte kunna prata med Justin. Fan också.
Justin

Varför svara inte Hannah egentligen? Hade jag gjort något fel?
Jag ringde upp igen. Men inget svar. Jag ringde hem.
- Hej det är Zara!
Det var Hannahs mamma.
- Hej det är Justin, är Hannah där?
- Nej, hon ville inte prata med dig just nu.
- Ursäkta?
- Hejdå Justin.
Hon la på.
Vad hade jag gjort egentligen? Vad jag kunde minnas hade jag inte gjort något fel.

Comments
Written by: leila

börja skriv nästa episode äger!

2010-11-13 @ 00:17:06 -



Written by: Emma

omg , jag tycker så synd om justin :'( förtsätt !!! :D <33

2010-11-13 @ 00:49:31 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: Caroline<3

hej, gu vad bra!

ja läste ALLA avsnitten på 1h och jag skojjar inte!:D

2010-11-13 @ 02:11:28 -



Written by: Emma<3

Hannah är så lyckligt lottad i denna historien asså!

2010-11-13 @ 02:12:08 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback