Date: 2010-11-13 | Time: 20:08:47

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
6

The next Mrs. Bieber Episode 32

Justin fortsatte att ringa och ringa. Men jag tryckte på upptaget hela tiden. Jag ville inte prata med han. Även fast jag ville ju prata med han. Det var så svårt. Jag förstår inte varför livet skulle vara så jävla komplicerat. Kunde det inte bara var lätt? Nej klart det inte kunde.
  Vi åt under tystnad. Och jag pillade bara i maten för jag hade ingen matlust.
- Är det något fel på maten? sa mormor irriterat.
- Nej, jag har bara ingen matlust.
Hon skakade på huvudet och tittade på mig lite surt.


Jag antog att jag nu engentligen borde åka tillbaka till Atlanta efter två dagar här. Jag behövde komma tillbaka till skolan och plugga. Jag ville ju inte missa balen heller. Mamma och pappa, har nu bestämt sig att jag fick gå efter en lång dissktion över telefon.
  Jag låg kvar i sängen. Justin, han skulle komma hem ifrån Japan i morgon. Men nej, jag ska glömma han nu. Han sårar bara mig hela tiden så det är ingen idé att fortsätta.
Sms
Hej, Hannah! Kan inte du komma tillbaka till Atlanta snart, xoxo Lilly
Jag läst igenom sms:et än gång till.
Hej Lilly! Jag kommer nog tillbaka i slutet av veckan så på fredag eller något! xoxo Hannah
Skicka 

Dagen sniglade sig fram. Det regnade ut och var grått och tråkigt. Det fanns inget att göra här. Jag hade inga kompisar här. Internet hade slutat att fungera och jag hade inga gratis sms. Mitt liv var över kändes det som.
Jag tog fram en tidning som låg i tvrummet och läst lite i den.

Justin

Sista dagen i Japan, yes! Nu skulle jag få träffa Hannah och prata med henne.

Jag satt i limon på väg till en studion där jag skulle spela in en interjuv och sen uppträda för några fans. Mamma satt jämte mig.
- Mamma?
- Ja gubben, sa hon milt.
- Kan inte vå åka i natt istället. Jag måste verkligen träffa Hannah.
- Jag vet inte om biljetterna går att avboka. Jag tror inte det. Men jag kan rinag Scooter och fråga.
- Okej.

Hon ringde Scooter under tiden som jag var inne på interjuvn. Jag fattade inte ett skit vad dem sa. Så jag var tvungen att ha en tolk. De lät bara, bla bla bla i mina öron. Publiken bestod till 99% av tjejer i 12-16 års åldern. Dem skrek som vanligt. Det är fan ett under att jag inte har fått tinnitus än. 
  Efter intervjun åkte vi till en arena där dagens show skulle vara. Jag gjorde soundcheck. Några tjejer var redan inne i arena som dem såg. Jag sjöng lite och dansade. Sen gick jag backsatge och gjorde mig i ordning. Mina vanliga tour kläder och skor, var inne i min loge och väntade på mig. Mamma satt där under tiden och pratade med mig.
- Jaha, gick det att åka i kväll.
- Du kan göra det. Men vi andra kan inte det.
- Okej, då ses vi i Atlanta i morgon då.
- Ja det gör vi, sa han och pussade mig på panna och gick sedan ut ur rummet.
Jag skade lite på armar och ben och sa sedan till teamt att jag var redo att gå upp på scén. I denna show skulle jag åka upp ur golvet och sjöng love me. När jag åkte upp ur golevt tänkte jag på Hannah. Och alla underbara stunder vi hade haft tillsammans. Först då kom jag på huir grym hon var på att kyssas.
  Musiken började och ja började att sjöng.
- My friend think....
Sen tog det stop. Jag fick totalt hjärnsläpp och kom inte ihåg någonting.

Hannah

Jag var inte trött och klocka var bara 22.00. Men jag gick och la mig ändå. Jag hade ändå så inget att göra. Jag tänkte på balen och min klänning. Och vem jag skulle gå med. För några dagar sedan hade det vart självklart att jag skulle gå med Justin. Men nu hade jag ingen aning? skulle jag gå med Jack? Nä han var ju dum i huvudet. Han var ju bara ute efter sex. Daniel i min klass då? nej han var ju värsta tönten.
  Jag somnade någon gång när jag hade gått igenom hälften av klassens killar.
Jag vaknade nästa morgon tidigit. Jag orkade inte gå upp utan låg kvar. Det regnade fortfarande ute. Jag kom på att jag var tvungen att gå ut och ge hästarnas deras morgon hö. Jag tog på mig en regnjacka och ett par gummistövlar.
 Stallet luktade lika gått som det brukade. Jag kände mig så hemma här.
- Knack knack.
Jag vände mig om. Där stod han, alldelse blöt och sexig. Det var Justin. Hur hade han kommit hit? Hur visste han att jag var här?
- Vad fan gör du här? sa jag surt och klappade CeCe.
Han kliade sig i hårt och gick några steg framåt.
- Jag åkte hem i går natt efter showen till Atlanta. Sen åkte jag till dig, men du var inte hemma. Men dina föräldrar sa att du var här. Så jag åkte hitt.
- Okej, men varför?
- Jag ville träffa dig? vad annars? vi måste prata.
- Det...
Jag hann inte prata klart innan våra läppar mötes...

Comments
Written by: Coolizzz

Snälla lägg upp nytt idag igen! SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

2010-11-13 @ 20:15:33 - URL: http://coolizzz.blogg.se/



Written by: Emma

aaaw såå bra snäääääääällaa en till idag? SNÄÄÄÄLLA??!!

2010-11-13 @ 20:28:32 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: Liann

Naaaaaaaaaaaw!! Skitbra! Snälla Meeeer! O de får inte börja bråka!!

2010-11-13 @ 20:35:49 -



Written by: Coolizzz

Lägg upp fleeera varje dag snälla!!!!!!



om det slutar med att hon drömmt allt så kommer jag grina haha :D önskar jag var Hannah...

2010-11-13 @ 20:42:26 - URL: http://coolizzz.blogg.se/



Written by: Anonym

åååhhh, snälla skriv en till episod ikv!!!!!

2010-11-13 @ 21:14:14 -



Written by: Anonym

en tillllll snällaaa har skitt tråkkk vill ba läsa o läsa o läsa

2010-11-13 @ 21:54:46 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback