Date: 2010-11-16 | Time: 22:59:53

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
2

The next Mrs. Bieber episode 43

Justin

Varför skulle min mamma allid förstöra allting. Jag tyckte synd om Hannah. Hon hade legat i bara trosor. Hon låg nu under täckte. Jag såg att hon frös.
Jag kröp ner brevid henne och värmde henne.
- Tack, sa hon mjukt och låg.
Jag pussade henne på munnen. Hon såg ut som en liten ängel i min famn.

Jag hade varit vaken en lång stund när hon vaknade nästa morgon. Hon låg fortfarande utan bh.
- Hej, babe! sa jag när hon vaknade.
- Hej älskling.
Hon sträckte på sig för att kyssa mig. Kyssen var så där perfekt på morgonen som gjorde att man verkligen vaknade till.
- Sovit gott? frågade jag.
- Ja, man kan ju inte sova dåligt när du håller om än direkt.
Jag svarade med en puss.
- Här! sa jag och slängde hennes tröja till henne.
- Tack!
Hon slog på sig den och vi gick ner i köket för att äta frukost. Mamma var där nere och läste tidningen. Pinsamt! Det blev såndär pinsamtystnad, där ingen hade något att säga. Med tanke på vad som hade hänt i går kväll kunde jag förstå det. Jag gjorde en macka och åt den.
- Så vad ska vi hitta på i dag? frågade jag.
- Hm? jag vet inte? kan vi inte typ bara ta det lungt. Jag är så trött från i går ändå, svarade hon med en frågande blick.
- Jo visst varför inte, vi kan åka och köpa massa godis och sånt sen.
- Ja, och så kan vi hyra film! Den nya twilight filmen finns på dvd nu!
Jag log bara. Jag brydde mig inte dirket vad det var för film mer om att Hannah var där.
  Efter frukosten gick vi upp på mitt rum igen.
- Du Justin?
- Ja, älskling?
- Vad tror du att din mamma tycker om oss egentligen?
Jag funderrade en lång stund under tystnad. Jag visste ju att hon i och för sig tyckte att det var okej att vi gjorde det. Men sen om hon verkligen tyckte det inerst inne har jag ingen aning om.
- Ja vet ärligt talat inne. Jag kan prata med mamma om allt och hon sa att det var okej att vi hade det. Men sen om hon verkligen tycker det. Det vet jag inte. Men jag tror det.
- Okej, hon hatar inte mig eller så va?
- Nej då. Det är klart att hon inte gör. Varför skulle hon göra det?
- Ja vet inte, jag bara fick den känslan i dag vid frukosten. Hon sa inte ett ord till mig.
- Det sa hon inte till mig heller. Men jag tror det är för att hon fortfarnade tycker det är pinsamt sen igår.
- Ja det är klart, svarade hon och tittade ner i golvet.
- Du behöver inte oroa dig. Det kommer att gå bra. Jag lovar dig.
Jag gick fram i mot henne och kysste henne. Jag hade mina händer på hennes midja. Hon log och var så snygg så att det inte fanns några ord för att beskriva det.

Hannah

Justin höll om mig och jag log. Jag var nog den lyckligaste personen i hela världen ändå. Jag hade allt en tjej kunde önska sig. Eller jag hade i alla fall världens bästa pojkevän och det var allt som betydde något. Jag behövde inget annat än han. Han hade allt.
- Justin, jag älskar verkligen dig, sa jag. Jag var tvungen att titta upp för han var nästan tio cm längre än mig.
- Du jag älskar dig med!
Jag ställde mig på tå och kysste han. Han lyfte upp mig i hans famn så där som dem alltid gör på filmer när någon har gift sig. Han snurrade ett varv och la mig sedan i sängen. Han kysste mig till att börja med på munnen och gick sedan neråt halsen och sen ner till brösten. Jag låg bara där och små stönade lite.
  Efter ett tag började han kyssa mig på munnen igen och jag rufsade till hans hår. Han var snygg som vanligt och blinkade med ena ögat när han började att gå ner i mot halsen igen. Jag satte mig upp och tog av mig min tröja. Jag såg hur han höjde ögonbrynen snabbt och tittade sedan på mig. Efter att ha kysst mig lite till. Drog han sexigt av sig sin tröja snabbt slängde iväg den och började att dra ner mina byxor jag drog ner hans shorts och snart låg vi där i bara trosor och kalsonger.
Jag drog mina händer på hans rygg. Jag vände på han så att jag låg på han. Han stönade lite lågt när jag började att kyssa han på halsen. Han var så söt när han låg där. Han såg så oskyldig ut.
  Han började att dra ner mina trosor. Men i samma ögonblick ringer han mobil. Varför var det alltid något som hindrade oss från att ha det. Antigen var det Pattie som kom in. Eller så var det någon som ringde.
- Hallå, svarade han lite flåsande.
- Tjena, Justin det är Scooter. Jag kommer till dig i morgon så att vi kan diskutera lite  om veckans konsérter.
- Okej.
Han la på och tittade på mig. Jag hade redan börjat att ta på mig. Han skakade på huvudet.
- Varför? ärligt talat. Varför?!
- Jag vet vad du menar...

Comments
Written by: amanda

OMG läste precis klart episode 42 och utbrast NEEEEEEEEEEEj, och så uppdaterade jag och såg att du precis hade skrivit ett inlägg! tack :D

2010-11-16 @ 23:02:13 - URL: http://aamandaolivia.devote.se



Written by: Anna

hahaha , otur ;) haha , jag började läsa igår och har läst alla nu. asbra ! :D

2010-11-17 @ 11:53:32 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback