Date: 2010-11-18 | Time: 19:36:46

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
5

The next Mrs. Bieber Episode 46

Lilly lös som en sol. Hon tog Christians arm och gick därifrån. Hon var inte dirket blyg om man säger så.
- Justin, är det okej om  jag lånar en tröja av dig jag spillde lite på min, sa Caitlin.
- Annars kan du låna en av mig om du vill? jag har flera stycken här.
- Ja gärna, vad snällt!
Vi gick upp på Justin's rum. Hon fick låna ett vitt snyggt linne. Som jag älskade.

Vet att bilden inte är så passande till episoden. Men han är så snygg på den:p
Festen började nu att komma i gång. Folk dansade och hoppade runt. En del hade blivit fulla och gjorde saker jag visste att dem skulle ångra i morgon. Jag och Justin dansade lite lätt med varsin dricka i handen. Jag kände att jag började att bli lite yr och satte mig ner i soffan. Såg jag rätt, eller vad det där Lilly och Christian som satt och hångla. OMB det var det!
- Justin! sa jag och pekade på dem.
- Haha, go Christian, sa Justin lite retsamt och jag såg att Christian pekade finger åt han.
Jag skrattade. Och åter gick sedan till att ta det lite lungt. Justin tog min hand och drog upp mig på dans golvet igen. Han kysste mig passionerat på munnen och jag kysste han tillbaka. Jag log till åt tanken på att alla tjejer som var på "festen" nu såg mig hångla med Justin Bieber.

Justin

Hannahs läppar var underbart mjuka. Hon luktade en blandning av hallon och vanlij. Godare än vanligt.
Jag drog min hand ner över hennes rumpa. Jag såg att Ryan kollade på mig för jag öppnade ögonen för en sekund. Han busvissladade.
- Hannah kom vi går upp på mitt rum, sa jag.
- Okej, men fetsen då, tänk om det ballar ut totalt, sa hon oroligt.
- Nej, det tror jag inte. Alla här är värsta schyssta.
Vi gick upp till mitt rum och la oss i minsäng. Eller vi stod upp i min säng och kysstes. Jag började att knäppa upp knapparna på min klänning hennes klänning och ta av den. Han drog av mig min tröja och sen hade vi bara underkläder på oss.
- Justin, kom du måste komma! Wow, oj förlåt, sa Chaz som kom insrpingade i mitt rum.
- Vad är det?
Hannah tog snabbt på sig sina kläder igen.
- Kom!
Jag drog på mig mina byxor men hittade inte tröjan så jag gick i bar överkropp. På golvet i mitten av dansgolvet låg en kille, som hette Mike. Jag hade bara träffat han några gånger och nu låg han där helt död såg det ut som.
- Men vad fan, ring 911, skrek Hannah.
Jag tittade på henne och insåg i samma sekund om det kom en ambulans hit och dem såg att det fanns sprit här skulle dem säga till polisen.
  Hannah tog fram sin mobil och slog in numret .
- Hallå! sa hon.
Hon berättade allt som hänt och tio minuter senare var ambulansen här. Hannah svimnade av. Jag fångade henne i min famn och gick in och la henne i min säng. Jag tog en trasa med vatten på och baddade henens panna med det. Efter en studn vaknade hon.
Hon sprang ner till vardagsrummet. Mike låg fortfarande på golvet och snyftade.
- Nej det gör han inte.
- Dem skulle ju magpumpa han.
- Ja, men det var bara för att han skulle få ut all alkohol ur kroppen.
"BANG BANG"
Det var någon som knackde på dörren. Jag gick ner i bara kalsonger. Jag öppnade dörren.
- Hej vi är från polsin, är du Justin Bieber.
Fan!
- Ja det är jag.
- Efter vad jag har hört, har du haft fest här i kväll och det fanns tydligen alkhol här, är det sant?
Jag suckade tungt. Det var ingen idé att ljuga.
- Ja det fanns det, och jag ångrar det djupt. Jag hade inte en blekaste aning att det skulle bli så här. 
- Vi har inget val än att ta med dig till stationen.
- Jag förstår. Jag ska bara gå upp och klä på mig.
Jag tänkte först att jag skulle kunna pröva att rymma. Men insåg sedan attd et hela skulle bli mycket värre då.
- Hannah, svara bara med att skaka på huvudet och nicka nu. säg inte ett ord.
Hon nickade.
- Polsin är här och måste ta med mig till polsinstaionen..
Jag tog på mig mina jeans.
- ...och stanna här så kommer inte du i trubbel. Jag älskar dig, sa jag och kysste hennen munnen.
Hon sa love you tillbaka men bara läpparna så man hörde inte vad hon sa.
Jag vinkade hejdå och gick sedan ner till polsinera igen. Jag hade aldrig åkt i en polisbil innan. Så det var faktsikt lite läskigt. Det kändes som att man var värsta skurken där bak.
När jag kom fram till polsstaionen, satte dem mig i ett förhör. Där jag fick berätta allt som hänt. Jag fick ett telefon samtal.



Comments
Written by: Ida

omg, mer snälla?!

2010-11-18 @ 19:48:38 -



Written by: Anna

OMG. MER FÖR FAN

2010-11-18 @ 19:51:38 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: alejandra

shiiiiiiiiiiiiiiitttt längtar redan till nästa!!!!!!!!!!!!!:D skit bra

2010-11-18 @ 19:57:06 -



Written by: Coolizzz

kommer det mer ikväll? :)



PS: Justin är snygg på ALLA bilder! <3<3

2010-11-18 @ 20:09:25 - URL: http://coolizzz.blogg.se/



Written by: Desiree

OMB! snälla mera ikväll!

2010-11-18 @ 20:25:47 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback