Date: 2010-11-20 | Time: 22:00:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
6

The next Mrs. Bieber Episode 50

Hon tog på sig och kom sedan till mig. Jag låg i sängen och tittade på tv. Hon kröp ner jämte mig och la huvudet på min bröstkorg. Hon var nästan som en liten bebis som inte orkade någoting. Hon var så skör. Jag ville knappt nudda henne för jag var så rädd att det gjorde ont på henne.
 Hon somnade i min famn. Och jag vågade in rör på mig rädd för att hon skulle bli skadad. Tillslut somnade jag med.

Jag vaknade först nästa morgon. Hannah andades tungt. Hon låg inte längre på min bröstkorg så jag vågade mig upp. Jag gick in på toa och duscha lite snabbt, blåste håret och lite så.
  Hannah sov fortfarande när jag kom tillbaka. Hon såg fortfarnade sliten ut så jag vågade inte röra vid henne.
Ring ring

Shut, jag sprang snabbt till min mobil som låt på bordet jämte sängen och svarade.
- Hej Justin, det är Selena!
- Hej, vänta lite bara.
Jag gick ut ur rummet och ner till köket.
- Så nu kan jag prata, vad är dets om du vill?
- Jag har fixat det du sa att jag skulle fixa nu. Vilken tid och vilken dag var det nu igen?
- Det var den 10 december klockan 19.00.
- Okej, bra, vi ses!
- Japp, hej då!
Jag la på.


Jag gjorde i ordning frukost till Hannah och gick upp. Hon hade nu vaknat.
- Hur mår du? frågade jag.
- Sådär, jag har jätte ont i magen. Han sparkade mig.
Jag fick en bild i ansiktet som inte var vacker.
- Här, är frukost. Klockan är halv åtta så du börjar skolan om en timme. Eller ska du till skolan?
Hon tog en liten försiktig klunk utav teét jag hade gjort.
- Ja det ska jag.
Hon åt upp under tystnad.

Hannah

Jag möte Lilly som vanligt en kvart innan skolan började. Hon undrade vad jag hae gjort på läppen. Jag sa att jag hade ramlat och bitit mig. Jag såg på henne att hon inte trodde på det. Men det brydde jag mig inte om.
  Jag hade sminkt mig i hela ansiktet så att man inte skulle så blåtiran jag hade runt ena ögat. Varje gång jag stött till någon gjorde det ont i hela mig. Min mage värckte så mycket att jag bara ville gråta. Vad skulle jag ta mig till?
- Hur är det med Justin förresten?
Jag låtsades att inte höra, för jag ville inte prata om honom för tillfället.
- Hannah? Hallå?
- Eh, va? svarade jag tillslut?
- Hur är det med Justin?
- Jo det är bra, hurså?
- Jag vet att du har sett bilderna med han och Selena och jag vet att du inte regerade bra på dem. Så hur är det mellan er två egentligen?
Jag tog ett djupt andetag och berättade allt som hade hänt i går kväll.
- Va? men Hannah, du måste gå till polisen.
- Nej jag kan inte göra det. Jag har inga bevis. Så det behövs inte. Jag klarar mig.
- Men Hannah.
- Nej sluta nu.
Vi gick in i klassrummet och hade lektion. Jag tittade mest ut genom fönstret hela lektion och orkade inte bry mig om det läraren sa. Det var ändå så sånt jag inte hade någon nytta av.
  När lektionen var slut gick jag ut på skolgårdenn för att komam bort ifrån dem andra. Det var nästan helt tomy på hela skolgården.
- Om du rör Hannah än gång till, så lovar jag att jag kommer att döda dig!
Jag vände mig om och såg Justin stå och slå Jason. Jag sprang. Men det gick inte för det gjorde så ont.
- Justin, lägg av. Han är inte ens värd det. Jason, dra åt helvete! Jag hatar dig!
Jag pekade fuck you åt han och gick sedan i väg med Justin hand i hand.
- Justin vad fan var det där?
- Jag vill bara skydda dig. Tänk vad som kunde ha hänt? han kunde lika gärna ha dödat dig liksom. Hannah jag älskar dig för mycket för att kunna det låt glida i genom och påverka dig.
Jag fick tårar i ögon. Han tog sin hand på mitt bakhuvud och drog mig intill sig. Han la mitt huvud på sin axel och tröstade mig.
- Hannah det kommer att gå bra, jag lovar.
Det gjorde att jag mådde lite bra i allafall. Men jag hade fortfarnade ont i hela kroppen och ville bara åka hem och lägg mig i sängen och kolla tv.
- Justin, tack! sa jag och kysste han.
- Allt för dig, hjärtat. Jag älskar dig.
Han kramade om mig och jag fick ont i magen. Jag skakade av mig han. Och gick sedan in till skolan igen. Jag såg Justin gick bort till sin bil och körde iväg. Lilly kom fram till mig och kramade mig lätt. Vi gick in på toan. Jag grät. Hon tröstade mig och gav mig ett glasvatten.
- Lilly, jag klara inte av att var klar i skolan. Jag måste hem.
- Okej, jag säger till läraren så ska du gå. Vi ses senare, älskar dig hejdå! sa hon och gick tillbaka till klassrummet.
Jag tog upp min mobil och ringde Justin. Men han svarade inte. Konstigt? tänk om han var med Selena igen? Jag rös vid tanken och beslutade mig för att gå hem istället.
  Jag gick sakta. Det gick inte att gå snabbt för jag hade så ont i magen, så jag kunde knappt gå. Helt plöstligt kom det en och tog sin hand för min munnen. Jag skrek och skrek. Bom, jag fick ett slag i huvudet och allt blev helt svart. Jag kände hur någon drog mig in i skogen. Jag undrade vem det var och vad den skulle göra med mig: Jag vaknade. Men höll ögonen stängda för att den person som gjorde detta inte skulle se. Jag fick fram min mobil hur fickan och slog in en femma. Snabbnumret till Justin.
Det gick fram två signlar sen svarade han.
- Hjälp, hjälp Justin! Justin hjälp!
Jag hörde hur han skrek förtvivlat när killen(hade nu öppnat ögonen) slog mig i magne så mycket att jag skrek lika mycket som när någon föde barn. Han sparkade mig på revbenen och jag hörde hur dem knäcktes till. Jag grät och grät. Killen började dra ner min byxor. Jag kämpade och kämpaed och försökte komma loss. Men det gick inte. Han hade knytit fast min ena hand i ett träd. Jag hörde fortfarande Justin i telefon, skirk föörtvilat och fråga var jag var. Jag skrek och skrek, men kille bara sparkade mig.
När jag skrek för kung och fosterland, skogen! sparkade ha mig hådare än någonsin. Jag skrek och tårnana rann. Jag tämkt på mig och Justin hur underbart allt hade varit med han.

Justin

Jag sa inte ens hejdå till Selena utan bara sprang ut ifrån studion och till min bil. Jag sket i säkerhetsbält och gasade. Jag körd till skogen som var vid Hannah. Jag hörde ett skrik när jag kom sprang ut ur bilen. Det var defentivt Hannah.
  Jag sprang så fort jag kunde ditt ljudet kom ifrån. Jag såg Hannah ligg där och att killen var nära att våldta henne. Jag såg att Hannah såg mig och att ett hopp tändes i hennes öga. Jag gick sakta fram bakom killen. Och slog han på nacken. Han svimade.
Hannah grät. Jag losade repet han hade fäst hennes ena hand med. När jag skulle bära upp henne, vägrade hon. Hon bara skrek.
- Det går inte Justin! Det gör för ont, jag kan inte röra mig.
- Jag ringer ambulans!
Jag ringde. Under tiden som jag väntade på att ambulansen skulle komma hjälpte jag Hannah att få på sig sina kläder och tröstade henne så gott jag kunde. Hon var alldese blek i ansiktet. Jag började också att gråta för det var så hemskt att se henne ligga där. 5 minuter senare var både polis och ambulans där. Dem grep killen som hade försökt våldta Hannah och tog med Hannah till sjukhuset.
- Är det någon anhörig här som ska med till sjukhuset?
- Jag!
Jag gick in i ambulansen och åkte till sjukhuset. Han fick något smärtstillande och somnade sedan. Jag satt i hennes rum under tiden som hon såg.
- Hur är det med henne? frågad Lilly som kom inspringade.
- Det är okej, men hon sover nu.
- De är mitt fel, jag skulle ha följt med henne hem.
- Det är inte alls ditt fel. Det ingens fel. Vi kunde inta ha påverkat det på något sätt.
Jag gick fram och kramade Lilly och gick sedan ut till godisapparaten. Jag ringde henen föräldra och Christian. Alla tre kom på stört. Christian tröstade Lilly. Hennes föräldrar var alldelse förtvivlade. 
- Justin, hur mår du? sa mamma. 
- Jag är okej, är bara lite trött. Men annars är det bra! 
- Okej, ta och sov lite, sa hon.
- Jag kan inte. Jag måste vara vaken när Hannah vaknar. 
Hon bara skakade på huvudet. Jag gick in till Hannahs rum. Hon hade vaknat. 
- Vi ska nog lämna er ifred, sa henen föräldrar när jag kom in. 
Jag nickdee till tack och tog sedan en stol och satte mig jämte henne. 
- Tack, sa hon.
Jag börjadea att gråta.
- Så lite så. 
Jag pussade henne på pannan och sedan somnade hon igen och jag med. Lite då och då kom det en sjuksköterska in och gav Hannah smärtstillande. Jag vaknade då. Men somnade snabbt om igen. 
  Dagen där på sa doktorn att Hannah kunde åka hem igen vid 5 tiden. Hon vägrade att åka hem till sina föräldar utan skulle hem med mig. Det gjorde inte mig något. 
  Jag hjälpt henne upp på vårta rum. Hon la sig i sängen.
- Jag älskar dig Justin! 

   

Comments
Written by: Coolizzz

Ååååhh stackars Hannah!

Snälla skriv mera! 10 inlägg per dag! :D

2010-11-20 @ 22:12:02 - URL: http://coolizzz.blogg.se/



Written by: Coolizzz

En sak bara... det finns ju några fler kända Justin Bieber novellbloggar och hur kommer det sig att http://bieberstorys.blogg.se & http://bieberdream.blogg.se börjar skriva om att tjejen i novellen bli slagen och sånt. Samtidigt. Och efter det så börjar den här novellen också om att hon blir våldtagen os.v måste ni skriva så lika på allt?



PS: Din novell är forfarande JÄTEEBRA men det är jobbigt när alla skriver om samma sak ;)

2010-11-20 @ 22:32:47 - URL: http://coolizzz.blogg.se/



Written by: Anonym

OMMG så bra , grät fan !!!! du måste skriva mer jag är fan besatt :D

2010-11-20 @ 22:50:22 -



Written by: Anna

öhm. hon knäckte revbenen och fick åka hem dagen efter..? haha, annars vare bra! ;)

2010-11-20 @ 22:56:47 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Anonym

hahaha fan va bra!! jävla pedofil!! inte justin såklart! men justin e fan gulligast dööör!!

2010-11-20 @ 23:19:53 -



Written by: Emma

jättebra ju meer !!

2010-11-20 @ 23:28:35 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback