Date: 2010-11-21 | Time: 10:45:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
3

The next Mrs. Bieber Episode 51

Jag pussade henne på pannan och sedan somnade hon igen och jag med. Lite då och då kom det en sjuksköterska in och gav Hannah smärtstillande. Jag vaknade då. Men somnade snabbt om igen. 
  Dagen där på sa doktorn att Hannah kunde åka hem igen vid 5 tiden. Hon vägrade att åka hem till sina föräldar utan skulle hem med mig. Det gjorde inte mig något. 
  Jag hjälpt henne upp på vårta rum. Hon la sig i sängen.
- Jag älskar dig Justin! 

- Jag älskar dig med!
Jag la mig jämte henne. Hon låg i min famn. Hon var varm. Fast hon hakade tänder.
- Fryser du? frågade jag.
- Ja, har du en filt eller något?
Jag tog ett stort duntäcke som låg i sängen och la över henne.
- Tack, sa hon och somnade.
Pling
Hej Justin! allt bra? ska vi till studion i morgon med? Selena
Jag tänkt snabbt. Jag skulel nog antagligen inte kunna åka til studion i morgon, för jag skulle vara tvungen att hjälpa och ta hand om Hannah.

Hey, ja allt är bra med mig! Jag tror inte jag kan. Hör av mig i morgon i så fall, Justin
Skicka

Hannah

Det värkte fortfaranade i magen. Jag vill knäppt röra på mig för att det gjorde så ont. Doktorn hade sagt att jag hade två stycken brytna revben plus att hela magen var ett stort ändå blåmärke. Så fort jag röde mig och snuddde magen ville jag bara skrika. Men jag hindrade mig själv varje gång. 
  Justin, sov när jag vaknade. Jag ville inte väcka han. För jag visste att han behövde sova. Jag reste mig på skade ben och en mage som gjorde så ont att jag ville dö, upp ur sängen och gick ner till köket.
Pattie satt där.
- Hannah lilla guman, hur är det med dig? frågade Pattie och tittade oroligt på mig.
- Okej, jag har ju mått bättre.
- Här ta den här, din läkare sa att du skulle ta en morgon och kväll.
Hon gav mig en tablett och ett glasvatten. Jag svalade den. Jag var nära på att spy för att den var så äcklig. Men höll det inne.
- Hannah var är du? Hannah?
Justin kom ner springade snabbt som ögat för trappan.
- Hannah, du får inte skräma mig sådär. Jag trodde faktiskt att det hade hänt dig något igen.
- Men Justin, älskling, hur ser du ut? sa Pattie.
Han tittade ner på sig själv och sedan in i speglen som hängde i hallen. Hans år var som en stor rishög och han var svart under ögonen av sömnbrist.
- Förlåt, men jag vill inte väcka dig. Du behöver sova, sa jag och hällde upp en skål med jordgubbsyoghurt.
Han gick fram i mot mig och kysste mig på munnen.

Pattie

Dem passade verkligen bra tillsammans. Justin var en helt annan person runt omkring henne. Han betede sig mer vuxet. Han var på något sätt som en gentelman.
  Han tog verkligen väl hand om henne.
Jag hoppas verkligen gör hans egen skulle att detta skulle hålla. Jag vet att han skulle bli förkrossade om det slutade illa mellan han och Hannah. Han älskade ju verkligen henne. Och jag förstod varför. Hon var en underbar tjej. Hon var söt och snäll. Hon kunde till och med sjönga. Undra om Justin har berätta det där för henne en? Det kanske han inte vill. För det är så mycket som har hänt nu.

Justin

Hannah log som en sol när jag kysste henne. Hon drog upp min tröja.
- Tycker ni detta är snyggt eller? frågade hon och visade oss hennes mage.
Den var helt blå röd av alla sparkar och slag. Jag fick tårar i ögonen bara jag tänkte på det. Om jag hade kommit ditt 30 sekunder senare hade han våldtagit henne. 
  Jag åt en macka och gick sedan upp och duschade.
- Vet ni vad, jag ska på ett möte nu. Men jag åker och köper lite godis och sånt till er. Hyr film och köper mat ni kan gör till lunch, sa mamma.
- Okej, tack Pattie, sa Hannah och försökt ställa in sin skål i diskmaskinen med fick så ont att hon skrek till.
- Här jag gör det där, sa jag och hjälpt henne.
Mamma åkt iväg och kom tillbaka en halvtimme senare. Hon hade hyrt fem filmer, så vi skulle ju inte dirket inte ha något att göra i dag.
- Justin kan du hjälpa mig upp. Jag måste gå på toa.
- Självklart!
Jag reste mig upp ur sängen tog hennes händer och drog henne förskitigt upp. Och hjälpt henne till toan.
- Tack, jag klara mig själv nu, sa hon och blinkade med ena ögat.
- Synd, sa jag.
- Tönt! sa hon och räkte ut tungan till mig.

Hannah

Jag gick in på toan. Jag tänkte efter vilket datum det var. 20/11. Då skulle mensen kom när som helst. Men den hade inte kommit en i allafall. Det orkade jag inte med nu. Det var redan jobbigt som det var med att knappt kunna gå.
  Jag gick fram till handfatet och tittade mig själv i speglen. Jag hade tivsår på båda kinderna som det var plåster på och så hade jag blåmärke på armana.
Jag hade i stort sätt ont överallt. Tänk om Justin inte hade kommt när han kom? då hade han våldtagit mig. Det hade varit sjukt svårt att komma över. Eller det var i allafall vad jag hade hört.
Jag knakade på dörren och Justin kom och hjälpt mig. Han hjälpte mig ner i sängen.
- Tur att jag har dig, sa jag och kysste han.
Han kysste mig tillbaka och utan att tänka sig för ta mig på magen.
- Aj!
- Förlåt, förlåt! det var inte mening. Jag kunde bara inte mot stå dig.
Jag pussade han på munnen och tryckte sedan på play på fjärlkontrolen så att filmen började. Det var någon komedi. Men jag kunde i skratta för det gjorde så ont i magen. Jag åt lite godis  och chips.
- Justin, kan jag få smaka?
Han drack redbull. Han var så där super söt som han hade varit i videon när han och Christian dricker redbull. Jag älskade den videon.
- Sure!
Jag tog en klunk och fick ny energi. Han satt upp i mot säng gavlen. Jag la mig på nederdelen av hans mage och tittade rakt upp på han. Han böjde sig ner och kysste mig.
- Jag är verkligen glad att jag har dig Justin. Du har förändrat hela mitt liv, och jag är verkligen tacksam för det. Om jag inte hade träffat dig, hade jag nog vid det här laget varit värsta horan. Tack!
- Det tror jag inte att du hade varit. Men varse, sa han och log.
Vi fortsatte att kolla på film. Och efter ett tag kurrade både min och Justin's mage jätte högt. 
Vi gick ner och lagade mat. Det blev kycklingsallad. Det blev faktiskt riktigt god. Vi åt och pratade. Vi bestämde oss för att när jag blev återställd och mådde bra till 100% så skulle vi åka iväg någonstans. Vi skulle åka på semster bara vi två och ha det toppen. Jag längtade redan!


Detta inlägg är tidsinställt. Jag är bort halv dagen i dag. Men när jag kommer tillbaka lovar jag att skriva mer!

Comments
Written by: Karin

Skit bra skrivet!

2010-11-21 @ 13:11:11 - URL: http://kaaaarinn.blogg.se/



Written by: anna

skitbra och spännande, skriv mycket när du kommer hem :D

2010-11-21 @ 13:33:15 -



Written by: Anna

omg :o meeeeer! :D

2010-11-21 @ 13:34:20 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback