Date: 2010-11-21 | Time: 15:01:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
6

The next Mrs. Bieber Episode 52

Vi fortsatte att kolla på film. Och efter ett tag kurrade både min och Justin's mage jätte högt. 
Vi gick ner och lagade mat. Det blev kycklingsallad. Det blev faktiskt riktigt god. Vi åt och pratade. Vi bestämde oss för att när jag blev återställd och mådde bra till 100% så skulle vi åka iväg någonstans. Vi skulle åka på semster bara vi två och ha det toppen. Jag längtade redan!

Jag och Justin hjälptes sedan åt att göra i ordning i köket. Men återvände sedan till vårt sovrum och tittade film. Jag hade inte tänkt på det innan. Men jag bodde ju typ hos Justin. Jag var nöstan bara hemma när jag behövde hämta kläder. Men annars var jag jär 24:7.

Vi var i hasn rum hela dagen och bara tittade på film. Vi kom inte på något annat att göra. Vi somnade tidigt båda två den kvällen.

När det hade gått kanske lite mer än två veckor sedan "olyckan" eller vad man ska kalla det. Började allt bli som vanlig igen. Jag kunde fortfarnade inte ligga på mage. Men jag kunde skratta och gå och så precis som vanligt. 
  
- Hannah? sa Justin.
Jag vaknade hur mitt tänkade och tittade på Justin som låg i sängen jämte mig.
- Eh va?
- Jag sticker nu, jag kommer tillbaka senare. Jag ska på en interjuv hos ellen.
- Okej, love you!
- Love you more, sa han och kysste mig.

Jag gick ner i köket och gjorde i ordning en liten sallad och åt den. Jag tog sedan min bil och körde in till stan. Det var ganska så dött. Det var ju trots måndag och alla var i skolan. Jag har nu fått mina föräldra att gå med på hemundervinsning med Justin. Så jag slapp gå upp tidgigt varje morgon. Justin óch jag pluggade varje dag tillsammans. Och det var faktistk riktigt mysigt.
  Jag gick in i affären där jag hade köpt min bal kläning. Jag hittade en dödligt snygg kläning. Som jag bara var tvungen att köpa.
- Åh hej är du här igen!
Jag tittade på tjejen som stod bakom kassan och såg att det var hon som hade hjälpt mig med min balkläning.
- Nämen, hej! ja det är jag.
Vi pratade en liten stund, sen gick jag och köpt mig en kafé och stack sedan hem.

Justin

Ellen var lika schysst rolig som vanligt. Vi pratade om min bok. Och såklart mig och Hannah.
- Så Justin! hur är det med dig och Hannah, enligt internet går det vilt till.
Jag började att skratta.
- Haha, det är ett seriöst förhålland och just nu känns det som att det kommer att vara vi för alltid.
Hela publiken sa aaaaaaww!
- Okej det här med vildheten då? jag ser att du har ett sugmärke där på halsen.
Oh shit, jag hade glömt att sminka över det innan jag stack hem ifrån.
- Ja, vad ska man säga. Vi är 16.
Publiken började att skratta lika så jag. Det var bättre att skämta bort allt. Än att hela världen skulle veta hur jag och Hannah hade det. 
- Ja, det är ju en förklarning. Så har ni flyttat ihop?
- Asså, hon bor typ hos mig. Hon sover hemma ibland. Men det är inte ofta. Hon har ju hoppat av skolan nu så vi pluggar tillsammans. Hon ska ju även vara med på min tour nu, så det kommer bli grymt!
- Ja just det, hon är ju jätte duktig på att sjöng och har till och med börjat lite på ett eget album, eller har jag hört fel.
- Ja hon är ritkigt duktig på att sjönga.
Jag sa inget om albumet. För det var inget som var klar riktigt än. Efter interjuv. Åkte jag rakt hem.
- Hallå? någon hemma?
Jag la i från mig mina nycklar på byrån hängde av mig min munkjacka på stolen i hallen och drog av mig mina skor.
- Här är jag! sa Hannah och kom ner springade i från trappan i en klänning jag inte sett förrut.
- Hej sexii! sa jag och kysste henne passionerat.
- Hej älskling! hur var interjuvn?
- Jo det var bra. Vi snackade mycket om oss. Och jag har ett tips till dig.
- Vadå?
- Gör sugmärkerna längre ner, hedan efter, sa jag och pekade på sugmärket som var på min hals.
- Okej, jag ska komma ihåg det till nästa gång, sa hon.
- Vad sägs som att nästa gång är nu? sa jag och tittade på henne.
Hon gick fram till mig och kysste mig. Jag bar upp henen i min famn och gick in på toaletten. Satte på duschen. Vi stod där inne med kläder på och kysstes.
- Justin vänta. Jag har en sak jag måste berätta.
Jag slutade att kyssa henne och stängde av duschen.
- Eh, jag tror att jag kanske kan vara...
- Hallå är det någon hemma? ropade Pattie ifrån hallen.
Vi gick ut ur duschen och låtsades som ingenting.
- Japp! sa jag och gick fram till henne och gav henne en kram. Hur har din dag varit mamma?
- Toppen, vi har bokat biljetter till Hawii nu. Vi åker om två veckor.
- Nice! sa Hannah och tittade på mig.

Jag funderade på vad det var Hannah hade tänkt att hon skulle berätta för mig. Jag ville veta. Men jag kunde inte med att fråga när mamma var där.

Pling
Hej Justin! du det är ju bara en vecka kvar nu. Har du sagt något till henne än? Selena
Jag tänkte en stund på vad jag skulle svara.
Nej, det har jag inte. Jag ska göra det i kväll! Justin
Skicka

Hannah kom fram till mig.
- Vem sms:ar du med?
- Det du?
Hon tittade på mig med frågade min.
- Det är ingen, jag lovar. Kom så går vi upp.
Vi gick upp på vårat rum och satte oss i sängen.
- Du fyller, ju år om en vecka! vad önskar du dig? frågade jag Hannah.
- Hm, jag vet inte? Jag önskar mig bara dyra saker.
- Men det gör inget, vad önskar du dig?
- Jag önskar mig ett jätte fint halsband. Det är en dimant på och så står det mitt namn på den.
- Okej, det låter nice! Jag har redan fixat en present åt dig. Så du vet. Och du, du får inte planera att göra något på din föddelsedag för då är du min. Bara min.
- Men det är jag ju alltid älskling, sa hon och kysstemig mjukt.

Hannah

Jag hade inte tänkt på det innan. Jag fyllde ju fan år om en vecka. Undrar vad det var vi skulle göra? Jag som verkligen hatade överraskningar. Aja, det får gå som det går.

  Lilly och jag satt i Lillys säng och pratade. Justin var i studion och jag orkade inte hänga med.
- Du Lilly? sa jag lite nervöst.
- Ja?
- Vet du vad det är som Justin har planerat för mig?
- Ja det vet jag, hurså?
- Är det något stort?
- Allt jag kan säga är att du kommer att älska det.
- Okej.

Det var nu bara en dag kvar som 16åring och jag kunde inte fatta jag skulle fylla 17. Jag låg i sängen med Justin jämte mig. Mys!
- Justin, vad är det vi ska göra i morgon egentligen? Jag vill veta!
- Och en ledtråd. Jag kommer hit i morgon klockan 7 och hämtar dig. Då ska du ha på dig något fint.
- Okej, sa jag och kysste han.

Jag somnade den natten. När jag vaknade nästa morgon, så låg det en ask på Justin's kudde.

Till min älskade Hannah, xx Justin
Jag öppnade asken och såg att det låg en liten nyckel där i. Det låg även en till liten papperslapp där i.
Ta med den här i kväll. Du kommer at stor nytta för den.

När klockan började närma sig fem. Började jag göra mig i odring. Jag sminkade mig gjorde i ordning mig i håret och så. Justin kom vid sju som han sa och hämtade mig. Vi åkte till ett ställe där jag aldrig varit förrut.
- Grattis på föddelsedagen!
Justin drog i ett rep och ett stort täcke åkte ner och jag såg massa människor som skrek grattis. Selena var en av dem. Hon kom fram til mig och kramade mig. Jag hade aldrig träffat henne innan.
- Grattis Hannah!
- Selena har hjälpt mig med allt. Hon är grymt på sånt här! sa Justin.
Jag kudne inte hjälp mig själv. Men jag började att gråta.
- Tack, så mycket Justin.
Jag kysste han på munnen. Han la sin hand på min rumpa och jag rös till.
- Hej Lilly, sa jag när jag hade kommit ner på dansgolvet!
- Hej, grattis gumman. Får det lov att var en drink?
- Är det alkhol i? sa jag och tittade på drinken hon höll upp.
- Ja klart!
- Då vill jag inte ha!
- Vadå är du gravid eller vad?
Hela mitt ansiktet sjönk från glad till ledsen.
- Nej det är inte sant, lägg av!
Vi gick in på toan.
- Hannah seriöst? du är väl inte gravid? du är för fan bara 17.
- Jag vet inte, mensen är sen och ja.
- Har du sagt något till Justin?
- Jag var nära. Men Pattie avbröt mig.
- Du måste säga det till han!
- Ja ska! I kväll.

Efter ett super duper kul kväll med alla min vänner. Fick jag ett sms.
Jag hoppas verkligen inte att du glömde nycklen hemma. För då skiter sig allt. Nu vill jag att du ska gå ut och så är Kenny där. Han komer köra dig till ett ställe. Jag är där, så du kan vara lugn! Vi ses där, xx Justin
Jag tittade igenom min väska och såg den lilla asken med nyckeln. Och gick sedan ut. Kenny var där och vi åkte iväg. Vi kom till ett stort hotell. Kenny sa åt mig att åka högst upp på hotellt och låsa upp dörren, 412, med hjälp utav nyckeln. Jag gjorde som han sa.
 Jag låste upp. Det låg röda rosen blad i sängem och en till ask, fast den här gången lite större. Jag öppnade den.
- Var det rätt?
Jag vände mig om. Där stod Justin. I kostym. Jag fick inte fram ett ord. Det var halsbandet jag hade önskat mig.
- Ja! tack så mycket, sa jag och sprang fram till han och kysste han.
Kyssen blev mer och mer passionerad. Vi la oss ner i sängen. Han drog av mig min klänning och jag hans byxor. Jag drog sedan av hans hans kavaj och skjorta så att han bara hade kalsonger på sig.
Han drog sin hand på min rygg och knäppt upp min bh. Han smekte min bröst lite lätt och drog sedan av mig mina trosor. Han tog på sig en kondom och satte sedan in den i mig. Det gick sakta men säkert i början. Men efter ett tag ganska så fort.
  Justin stönade lika så. När vi höllt på i kanske en kvart, var vi både så svettiga att vi inte orkade mer. Vi la oss ner i sängen och andades ut!
- Justin?!
- Ja, älskling?
- Jag tror jag är gravid...

Tror ni att Hanah är gravid eller inte...jag tror********************


Comments
Written by: NY BIEBER NOVELL

Ny justin bieber novell! Det handlar om en tjej vid namn Audrina hennes pappa är alkholist och det som händer trodde hon aldrig skulle hända. Både gott och ont. Värt att besöka,

2010-11-21 @ 21:34:18 - URL: http://downtoearth.blogg.se/



Written by: Anna

omg.......... det MÅSTE komma en till nu!!!!! :o

2010-11-21 @ 21:55:15 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: NY BIEBER NOVELL

Ny bieber novell! Faktiskt sjukt bra om jag får säga det själv. Tycker att alla borde ta en titt! beroendeframkallande jag lovar!

jag som skriver den är inte ett bieberfan heller så det är lite kul! hoppas att ni besöker den och säger vad ni tycker!



kram

2010-11-21 @ 23:23:47 - URL: http://downtoearth.blogg.se/



Written by: Ida

Omg, Hon kan väl ändå inte va gravid!? :O

2010-11-22 @ 07:37:12 -



Written by: Anonym

MER MER MER MEEEERR!! :D

2010-11-22 @ 17:48:12 -



Written by: Anna

meeeeeeeeeeer!

2010-11-22 @ 18:21:44 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback