Date: 2010-11-23 | Time: 12:37:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
6

The next Mrs. Bieber Episode 54

Jag fick tårnar i ögonen och la mig med ryggen mot Justin.
- Jo det är min stora syster, Ellen. Men hon dog i en bilolycka för två år sedan. Och det var därför jag böev värsta cp barnet ett tag.
- Varför har du aldrig sagt det?
- Det är ju inte driket det första jag kommer att tänka på när jag ska säga något, sa jag. Det rann en tår ner för min kind. Jag vände mig om mot Justin igen och tittade han in i ögonen. Han tårkade bort tåren.
- Jag finns här för dig, och du vet att du kan prata med mig om allting.
- Ja jag vet...



Han kramade om mig och pussade mig på pannan.
- Dax för middag, sa Jazmyn och kom in i rummet.
- Vi kommer med än gång, sa jag.
Vi gick till köket. Det blev kyckling med ris och någon sås till. Det var riktigt gott.
- Är det du som har lagt det? frågade Justin, sin pappa.
- Ja, faktiskt!
- Du gör framgångar, sa han skämtsamt och skrattade.
Efter middagen tog vi alla det lungt fram för tv:n. Jaxon satt i Justin's knä och Jazmyn i mitt. Jag som i vanlig fall hade det skit svårt att bli kompisar med små barn, hade lyckats bra med Jazmyn. Hon var så söt.
- Ska vi ta och ringa, Chaz, Ryan, Christian och Caitlin? frågade Justin och tittade på mig.
- Ja varför inte?
Justin gick i väg och ringde. Han kom tillbaka efter en liten stund med ett leende på läpparna.
- Vi ska träffa dem vid min gammla skola om en kvart.
- Okej, nice! sa jag och gick fram till Justin.
- Pappa, kan jag låna din bil?
- Sure, sa han och kastade nycklarna till Justin.
Vi gick ut genom dörren och satte oss i bilen. Vi körde iväg till Justin's gammla skola. Den såg verkligen inte ut som jag hade tänkt mig. Inte i närheten.
Chaz, Ryan, Christian och Caitlin kom gångde i mot oss. Justin kramade om Chaz, Ryan och Christian hårt. Caitlin tittade han bara på och log. Konstigt? varför kramade han inte henne. Det är inte dirket så att jag blev avundsjuk.
- Hej, Hannah! vad roligt att se dig igen, sa Caitlin till mig.
- Tjo, ja det samma. Allt bra?
- Super bra!
Justin och killarna stod och snackade för sig om typiska kill saker. Jag och Caitlin satte oss vid ett bord och snackade om tjej saker isället. Tusen gånger roligare.
- Så, hur är det med dig och Justin då?
- Jo det är kanon!
- Vad bra, han är verkligen en super bra kille. Så ta väl hand om han.
- Det gör jag. Tro mig, sa jag och blinkade med ena ögat.
Caitlin skrattade lite och log mot mig. Hon var inte alls som jag hade trott att hon skulle vara. Jag hade mer föreställt mig henne som värsta bitchen. Jag har ingen aning varför, för hon var ju super snäll.
- Kom, så drar vi, Chaz.
- Okej, sa jag och Caitlin i kör. Våra blickar mötes och vi log mot varandra.

Vi gick runt lite. Jag hade ingen aning vad vi skulle så jag bara hängde med. Jag hade inte ens varit här förrut.
- Vad ska vi hitta på egentligen? frågade Ryan och tittade på oss andra.
- Vad sägs om typ..? Eh, vi kan..? nej jag kommer inte på något, sa Caitlin.
- Vi drar, hem till oss, så kommer vi säkert på något, sa Christian.
Vi alla trängde oss in i Justin's bil och körde i väg. När vi väl hade kommit fram. Gick jag fram till Justin. Jag kramade han och kysste han på munnen. Han kramade om mig med och log. Jag såg att Caitlin tittade konstigt på mig. Vad var det med henne nu då? tänkte jag.
- Vad ska vi hitta på egentligen? frågade Chaz.
- Jag vet, jag har ett spel jag fick när jag fyllde år. Det är typ saker man ska göra och säga och sånt. Skit pinsmat men skoj, sa Caitlin. Hon tittade runt på oss alla med en frågadeblick.
- Ja, vi har ju ändå så inte något annat för oss så varför inte, sa Justin.
Caitlin gick upp på sitt rum och hämtade spelet. Under tiden gick vi andra till tv rummet och satte oss i en ring.
- Och reglerna är enkla. Det är bara ta upp ett kort och gör det som står på det. Och alla måste lova att göra allt, okej?
Alla nickade till ja. Justin började med att ta upp ett kort.
- Okej, jag ska...Men vad fan, seriöst. Det här är ju helt sjukt.
- Vad står det? frågade jag.
- Jag ska kyssa min mamma, tur att hon inte är här.
- Haha, jävla lyckoost,sa Chaz. Nu får du välja någon annan att kyssa.

Justin

Svårt val? Jag kröp fram till Hannah och kysste henne passionerat. Jag kände hur våra tungor typ flätades samman.
- Okej, okej, det räcker, sa Christian efter en minut.
- Haha, sa Ryan.
Jag höjde högbrynt mot Hannah. Hon log tillbaka.
- Okej, din tur Caitlin, sa jag.
Hon tog upp ett kort.
- Yes, jag fick det lättaste. Jag ska bara ringa till mamma och säga att hon ska köpa kondomer.
Är det de lättaste så kände jag på mig att detta skulle bli en jobbig kväll. Hon tog upp sin telefon och ringde sin mamma.
  Efter samtalet var det Ryan's tur. Han tog upp ett kort.
- Åh, fy fan sa han. Han kliade sig i håret med en oroligblick. Jag ska kyssa, den som är på min högra sida.
- Haha, oh!
Jag la ner på golvet av skratta. Christian satt och skakade på huvudet.
- Asså, seriöst! vad fan är det här? frågde dem båda två.
- Ni har lovat, sa jag retsamt.
Ryan vände sig mot Christian och kysste han. Jag skrattade så mycket att jag var nära att kissa ner mig.
- Haha! Din tur nu Hannah.
Han fick en blick jag aldrig sett förrut. Orolig men glad på samma gång. Och tog ett djupt andetag och tog sedan kort högst upp i högen.
- Kyss, den första tjenen du ser när du har läst klart detta, läste hon klart och tydligt.
- Jaa, tjejer det är bara och börja, sa jag och blinkade åt Hannah.
Hon pekae fuck you åt mig. Jag bara skrattade och gjorde en släng kyss åt hon. Caitlin gick fram till hon. Hannah kysste henne. Det var riktigt sexigt. Efter kyssen drog bord handen över munnen och skakade på huvudet.
- Chaz, din tur.
- Har du porrsurfat någon gång? läste han.
Han blev röd i ansiktet och tittade på mig.
- Eh, eh, ja.
Alla vi andra skrattade lite åt han.
- Christian, sa Caitlin.
- Vem är snyggast i rummet och varför?
- Eh, jag, dah! Jag är ju bara så perfekt, dah! sa han.
Alla la sig ner på golvet och skrattade han var så jävla skön, Christian var. Alla visste att han inte skulle på svara på frågan seriöst, så vi fortsatte. Caitlin's tur.
- Kyss killen jämte dig. Christian, varför satte du dig där?
Hon kysste han snabbt.
- Fy fan! sa hon och tittade på mig.
Jag tog upp ett kort.
- Asså, jag är fan grym. Jag ska kyssa den som är mitt i mot mig, Hannah. Kom hit bby!
Hannah kom i mot mig och kysste mig. Jag la mig ner på golvet och hon la sig på mig...

Kort episode. Men kommer inte på något mer just nu är skit trött(tidsinställt)
Skriver mer efter skolan!

Comments
Written by: Okänd person! ;D

-Vad vill vi ha???

-Ett till inlägg!!

-Jag hör er inte!

-Ett till inlägg!

-HÖGRE!

-ETT TILL INLÄGG!!

-Jaaaa!



Haha!

Men serriöst kan inte vänta på nästa inlägg!

och varför var hon tvungen att inte vara gravid!?! :/

':D

2010-11-23 @ 14:55:11 -



Written by: Anonym

SUPERBRA, MER!! :D

2010-11-23 @ 14:57:59 -



Written by: Karro ;)

ny episode är nu ute ! ;)



btw: bra skriver :)

2010-11-23 @ 15:46:28 - URL: http://bejber.blogg.se/



Written by: Anna

omg, mer!!! :D

2010-11-23 @ 16:10:30 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: mmoaaa (a)

meeeeeeeeeeeeeeeeer! :DDd

2010-11-23 @ 16:26:24 -



Written by: Coolizzz

Haha bäst, men skriv mera! >.<

2010-11-23 @ 16:29:42 - URL: http://coolizzz.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback