Date: 2010-11-23 | Time: 18:56:24

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
9

The next Mrs. Bieber Episode 55

Jag tog upp ett kort.
- Asså, jag är fan grym. Jag ska kyssa den som är mitt i mot mig, Hannah. Kom hit bby!
Hannah kom i mot mig och kysste mig. Jag la mig ner på golvet och hon la sig på mig...

- Okej, vi behöver inte se mer än så...sa Caitlin och tittade ut genom fönstret.
Vi satte oss upp både två.
- Jag tror vi måste dra nu, sa jag och tittade runt på alla.
- Okej.
Jag reste mig upp och hjälpte sedan Hannah. Hon luktade så där gott igen. Det var obeskrivligt. Jag och Hannah skjutsade hem, Ryan och Chaz och åkte sedan hem till pappa igen. 
  När vi gick ur ur bilen gick jag bort mot dörren. Jag märkte att Hannah inte var med mig, så jag vände mig om.
- Men lilla gumman, hur är det med dig?
Hon torkade sig runt munnen. Hon hade spytt.
- Sådär, jag tror jag behöver sova.
- Kom så går vi in.
Vi gick dirket till mitt rum. Hannah la sig ner i sängen och höll sig om magen. Jag såg att hon inte mådde bra. Jag satte mig på sängkanten och störk henne över pannan. Hon kallsvettades.
- Tänk, om jag är gravid Justin? frågade hon mig med en oroligblick i ögonen.
- Men, du sa ju att du inte vara det.
- Testet vissade det. Men det är ju inte säkert att de hade rätt, sa hon. Hennes ögon blev fyllda av tårar. Jag klaraade inte av att se henne ledsen. Jag la mig bakom henne och höll om henne hårt, men mjukt på samma gång.
- Jag ringer och bokar tid oss min läkare i morgon, så åker vi ditt direkt efter att vi har landat, okej?
- Okej, sa hon.

Jag låg vaken i stort sätt hela natten och tänkte. På ett sätt skulle det faktiskt var lite skoj om Hannah faktiskt skuelle vara gravid, varför vet jag inte? men ändå. Men på ett sätt sjukt jobbigt. Då skulle jag och Hannah i stort sätt få ge upp våran framtid.
  När jag vaknade nästa morgon, var Hannah bort. Jag gick ner till köket. Hon satt på golvet och lekte med Jazmyn. Hon var super gullig med barn. Så hon skulle i alla fall bli en super bra mamma. Jag gick fram till henne och kysste henne lätt på munnen. Ja just det ja, Jason fyllde ju år i morgon. Och jag hade inte köpt något. Undra vad han kan undra sig egentligen?
  Jag gjorde i ordning mig frukost. Och åkte sedan iväg för att leta efter en present till Jaxon.

Hannah

Jaznym gav mig en barbie att leka med. Hon bestämde helt och hållet hur vi skulle göra. Jag tyckte på ett sätt att det var roligt. Hon var så söt när hon satt ibland alla barbie kläder och pratade för sig själv. Jág och min syster hade alltid lekt med barbie när vi var små. Jag saknade det.
- När kommer Justin tillbaka? frågade Jazmyn.
- Jag vet faktiskt inte.? Snart tror jag. Men jag är inte säker.
Hon fortsatte att leka och brydde sig inte om att svara. Jag reste mig upp. Jag tog ett äpple som låg i en korg och gick sedan och satte mig i soffan och tittade på tv. Justin kom hem en timme senare med en bukét blommor till mig.
- Naaw, tack! Vad gulligt av dig, sa jag och kysste han.
- Vad gör man inte för en man älskar?
Jag log till svar och kysste han igen.
- Jag ringde, min doktor innna. Vi fick tid klockan tio.
- Okej, du är med va? jag vill inte vara där själv.
- Klart, jag ställer in alla min konserter om det skulle behövs. Jag finns alltid här för dig, sa han och drog mig intill sig. Jag älskar dig.
- Jag älskar dig med, sa jag och kysste han.
Jeremy kom ner ifrån trappan och bussvislade lite retsamt när han såg oss.
- Pappa, ge dig!

Dagen fortsatte med att vi bara var hemma och tog det lungt. Jag var för trött för att göra något. Och jag ville lära känna Justin's pappa och hans syskon. 
 
Dagen där på gick vi upp ganska så tidigt för att gratta Jaxon. Justin hade köpt en enorm nallebjörn till han. Nallebjörnen hade på sig en babyblå tröja där det stod, the best brother in the world på. Justin var så snäll och gullig.
- Vi åker nu! sa Justin vårat plan lyfter vid sju, så vi måste dra.
Justin kramade han en sista gång. Sen tog vi en limo till flygplatsen.
Justin och jag spelade kort hela tiden på flygplatsen. 
  Vi åkte dirket tog doktor när vi hade landat. Han tog några prover. Vi fick sitta i väär-ntrummet undertiden som han väntade på att proverna skulle bli klara. Doktorn kom ut igen efter en timme. Han tittade med konstig blick på oss.
- Du är....

Mega kort episode jag vet. Men jag hinner inte skriva mer..

Comments
Written by: Anna

omggggggggggg... :o haha , mer !!! :D

2010-11-23 @ 19:04:05 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: victoria

snääälllaaa skriv idag annars kommer jag gråta av ilska du e bäst<3!!

2010-11-23 @ 19:04:42 -



Written by: Anonym

jag ber dig, snälla skriv en till ikv! :D

2010-11-23 @ 19:10:42 -



Written by: Karin

OMG jag måste få reda på om hon är gravid eller inte IDAG!! Skriv mer ! Du är grym

2010-11-23 @ 19:13:49 - URL: http://kaaaarinn.blogg.se/



Written by: Anonym

åhh.. jag måste veta om hon är gravid :P

skriv mer! xD

2010-11-23 @ 19:25:06 -



Written by: ella

EN mer idag snälla!

2010-11-23 @ 19:45:06 -



Written by: amanda

2010-11-23 @ 19:48:26 - URL: http://aamandaolivia.devote.se



Written by: amanda

omg måste veta ikväääääääääääääällll!

2010-11-23 @ 19:48:55 - URL: http://aamandaolivia.devote.se



Written by: Anonym

OOOOOMMMMMMMG!SNÄLLA MER IDAG!

KOMMER DÖ ANNARS

JAG LOVAR



OKEJ, JAG VET ATT HON KOMMER VARA GRAVID.. EFTERSOM ATT HAN KOLLADE KONSTIGT PÅ DOM...MEN ENDÅ!

JAG BER ER,.MER!

2010-11-24 @ 10:21:50 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback