Date: 2010-11-26 | Time: 12:11:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
3

The next Mrs. Bieber Episode 60

Han gick sedan ut ur rummet och jag och Justin fick vara ifred.
- Är du okej Hannah? frågad han mig. Hans blick var orolig. Jag lungade ner han med en puss.
- Ja jag är okej.
- Bra! jag finns här de vet du!


Efter några dagar fick vi åka hem igen. Justin orkade knapppt göra någonting. Han låg bara i sängen hela dagarna och käkade godis.
  Hans fans skickade massa saker till han. Massa, massa godis. Så vi slapp åka och köpa det. Han hade på sig ett par pyjamas byxor med snögubbar på. När jag tänkte efter så var det snart jul. Undra vad jag skulle köpa till Justin i julklapp. Och vad han önskade?
- Justin? vad önskar du dig i julklapp?
Han drog blick från tv:n och tittade på mig.
- Vad jag önskar mig? dig, så klart.
- Men du har ju redan mig, sa jag och kysste han.
Han drog mig till sig så att jag låg uppe på han. Han tog sin hand innanför mig tröja. Vi kysstes mer och mer passionerat. Jag kysste han på halsen och han stönade lite lätt. Han var verkligen svag för mina kyssar på halsen. Han knäppte upp min bh inför tröjan. Han drog av mig mina byxor. Sen vände jag på han. Jag drog av han tröjan och hans byxor. Jag såg att han hade börjat då stånd. 
  Han kysste mig på magen och och tog sina händer på min midja. Drog ner mina trosor. Han tog på sig en kondom. Han stoppade in den. Han red mig till ocg börja med ganska så långsamt. Men sen gick det fortare och fortare.
- Aaah! stönade jag.
Han var svettig i panna. Jag rev han på ryggen. Sen vände jag på han och kysste sönder han. Han stoppade in den i mig igen. Den här gånger tusen gånger snabbare än tidigare. Jag bet mig i läppen. Jag kände hur alla muskler i hela mig spändes, och där kom orgasmen. Justin kom inte så långt efter mig.
  Efter ett tag var vi både så trötta att vi inte orkade fortsätta mer. Justin andades ut och la ena handen under huvudet och tittade rakt upp i taket.
- Jag älskar verkligen dig Hannah! sa han.
- Jag älskar dig med!
- Så varför kan du inte gifta dig med mig?
- Vem har sagt att jag inte kan det?
Han vände huvudet förvånat mot mig och log.
- Va? är du seriös?
- Ja klart.
- Men du sa ju nej för ett tag sedan?
- Vill du gifat dig eller inte? frågade jag han.
Han besvarade mig fråga med en kyss. Han höll sin stora hand på mitt bakhuvud. Jag rös till.

Justin

Efter att ha legat i sängen ett tag och pratat gick vi in och duschade. Jag bärde upp henne i min famn och tryckte upp henne mot väggen, kysste henne på halsen. Vattent rann över oss båda som i ett vattenfall. 
  Jag kysste mjukt på munnne och tittade henne sedan rakt in i ögonen.
- Vet du ärligt talat hur mycket du betyder för mig?
Hon log som en sol och kysste mig.
- Du kan vissa mig om du vill? sa hon retsamt och blinkade med högra ögat.
Jag kysste henne igen. Jag tog en henens ena ben i min hand och stoppade sedan in den.
Jag hörde nycklen vridas om...

Cpkort inlägg. Men måste verkligen sova(tidinställt) och förrseten för vänta er inte att uppdatering kommer vara super denna helg. Jag har mycket att göra nämligen!

Comments
Written by: Anna

haha, ojdå, här gick det vilt till. ;) haha, det gör inget, bara den inte slutar nu! :D

2010-11-26 @ 12:21:18 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Anonym

snälla skriv mer!! :D

2010-11-26 @ 22:58:48 -



Written by: Ida

Jättebra!

Skriiv meer! :D



Läs&kommetentera gärna min!

http://Justindbiebernoveller.blogg.se

2010-11-26 @ 23:10:40 - URL: http://justindbiebernoveller.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback