Date: 2010-11-29 | Time: 10:57:00

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
8

The next Mrs. Bieber Episode 64

Hon ställde ner brickan i sängen. Och satte sig jämte mig. Jag gav henne en lätt puss på kinden och tog sedan ett tugga av min bulle..

Vi satt i sängen och små pratade. Hannah var så söt. Undra vad jag skulle köpa till henne i julklapp? det måste vara någpt specillet.
- Hannah?
- Aa?
Hon tog en tugga av sin bulle och sedan en klunk av sin varma choklade. Hon fick en mustasch av den. Hon var så söt.  Jag böjde mig fram i mot henne och kysste bort den.
- Vad önskar du dig i julklapp? frågade jag henne.
Hon ändrades sitt ansikstutryck till ett frågade uttryck. Hon bet sig i läppen.
- Hm..? jag vet faktiskt inte. Bara dyra saker.
- Ja och? det är inte så att jag inte har pengarna, sa jag och skrattade lite lätt.
- Men jag vet faktiskt inte. Men jag lovar att du kommer att komma på det perfekta.

Hon böjde sig fram och kysste mig. Hennes läppar var perfekt mjuka och fuktiga. Hon drog sina små händer genom mitt hår.
Det knackar på dörren
Hannah's mamma öppnar dörren med ett leende på läpparna.
- Vad är det nu mamma? sa Hannah lite irriterat.
Hon log mot Hannah och mig.
- Jo jag och pappa har funderat lite..
- Jaha...?
- Vi har bestämt oss för att det blir att fira jul i Sverige i år. Och du måste följa med Hannah.
- Men mamma!
- Inga men. Men Justin du får gärna följa med om du vill?!

Jag funderade ett tag. Jag hade ju lovat pappa att jag skulle vara hos han iår. Jag kunde i svika han. Jag träffade han ju inte alls ofta.
- Ah okej. Men jag får återkomma med svar. Måste prata med mina föräldrar.
- Okej, sa hon. Hon hade precis samma underbara leende som Hannah. Man såg tydligt att dem var släkt.

Hannah

Jul i Sverige? Serisöt. Mina kusiner var ju så himla tråkiga. Dem kunde knappt snacka engelska. Och jag sög på svenska.
- Justin? du behöver verkligen inte hänga med. Tro mig. Du kommer vara död efter att ha varit där. Mina kusiner är skit jobbiga.
- Men det spelar ju ingen roll. Jag älskar barn! Men jag vet inte om jag kan.
- Men du behöver inte. Jag lovar.

Jag ville egentligen att Justin skulle åka med. Över allt annat egentligen. Men jag kan verkligen inte med att tvinga han.  Om han skulle följa med så skulle jag i allafall ha möjligheten att överleva.
 Justin satte sig i mot säng gavlen. Jag kröp in i hans famn. Jag hörde hans hjärta slå. Utanför snöade det som tusan.
- Justin, kom!
Jag tog hans hand och sprang ner i hallen. Satte på mig mina skor och en jacka. Justin gjorde det samma. Vi sprang ut i snön. Jag la mig ner på marken och gjorde en snö ängel. Justin hjälpt mig sedan upp och kysste mig. Det var en sån där kyss som filmer brukar sluta med. En sån där super romantisk kyss, som man aldrig vill att den skulle ta slut! Jag kramade om mig och log.
- Gå dit bort så länge så säger jag till när du får komma tillbaka, sa han.
Jag gjorde som han sa. Jag började att göra någta snöbollar som skulle bli en super fin snölykta. Jag och min mamma hade alltid gjort snögrottor när jag var mindre. Men när min syster dog så slutade vi. För hon hade alltid varit med. Men nu kändes det som att det var okej på något sätt. Det senaste halv året, hade alltid förändrats och Justin hade verkligen förrändrat hela mitt liv. Det var verkligen galet om man tänkte eftet. Allt började med att jag sprang in i han.
- Hannah, kom!
Jag sprang bort till Justin. I snön hade han skrivit Hannah vill du gifta dig med mig? Jag fick tårar i ögonen. Han gick ner på ett knä och tittade mig rakt in i ögonen.
- Hannah vill du gifta dig med mig?
Han öppnade en lite ask med ett stor diamant i. Det var den finaste ringen jag någonsin hade sett.
- Ja, klart!
Han satte på mig ringen och kysste mig sedan...

Kort episode vet. Men jag hinner inte skriva mer just nu:p

Comments
Written by: Emma

omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg OMFG MEEER !!! :D :D

2010-11-29 @ 15:31:17 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: Emma

Åhhh! Skit bra!!!

2010-11-29 @ 15:38:25 - URL: http://emmaslivitext.blogg.se/



Written by: Hannah

OMG MEEEEEEEER NUU!!!!!! <3

2010-11-29 @ 16:57:08 -



Written by: Vi!

Hej! Vi har ganska nyligen startat en blogg där vi skriver noveller om JONAS BROTHERS! Vi har bara skrivit några kapitel så kika in och följ våran blogg ifråb början! Komentera gärna!

2010-11-29 @ 17:08:18 - URL: http://jonasbrotherslove.blogg.se/



Written by: Anonym

OMG!!! meeeer!!! när kmr nästa ?

2010-11-29 @ 18:02:44 -



Written by: Anonym

snälla skriv en till episod nu! :D <33

2010-11-29 @ 18:42:31 -



Written by: Anonym

65an idag sen får ni soooooovaaa!! :P:PP

2010-11-29 @ 19:01:15 -



Written by: Anonym

mer mer mer mer please<3

2011-06-14 @ 21:00:10 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback