Date: 2010-11-01 | Time: 16:16:26

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
2

The next Mrs.Bieber episode 4

- Nej inget, du är bara så söt.
- Nej du är, sa han och...

Han satte sina händer vid min midja och började att kittla mig.
- Haha, nej sluta. Sluta!
- Eller inte!
Jag skrattade så mycket som jag aldrig hade gjort förrut.
- Om det är så du vill ha det så kom igen då.
Jag började att kittla honom. Han skrattade lika mycket han.
- Så är du nöjd nu eller? frågade jag han.
- Nä inte riktigt, sa han nästan lite mystiskt.
- Näha, kom hit då.
Han kom emot mig igen. Nästan som i en romantiskfilm. Han tog tag om min midja och böjde sig fram och kysste mig på munnen ännu en gång. Båda två stod på knä i sängen och höll om varandra. Han drog sin arm upp och ner på min rygg. Jag rös till. Hans händer var lena mot huden.
Helt plötsligt öppnade Usher dörren till Justin's sovrum.
- Vad fan Usher! Vad gör du här? Skulle inte var ner i köket med Scooter?
- Jo, men ville bara säga hej då. Men jag ska gå nu. Det var trevligt att träffa dig...?
- Hannah.
- Det var trevligt att träffa dig Hannah. Ha en bra dag.
Efter att han hade gått la jag mig ner på ryggen och tittade upp i taket igen.
- Det där var ju lite pinsamt, sa Justin.
- Eh ja en anning. Men du.
- Ja?
- Jag har en idé på vad vi ska göra.
- Vad då för något?
- Vi ska....?
Han tog en kudde och slog mig rakt i magen. Jag tog en jag med för att försvara mig. Men han var tusen gånger starker än mig så det gick inte. Till slut ramlade jag ner på golvet. Det gjorde lite ont i höften. MEn jag ville inte vissa det för han så jag höll det inom mig.
- Så vad var det som du ville att vi skulle göra? frågade jag. o
- Nej alltså jag ville bara distrahera dig så att jag skulle kunna slå dig i kuddkrig. Visst är jag bra?
- Haha, ja din lilla skit unge, svarade jag och pussade han lite lätt på munnen.
Dagen fortsatte med att jag och Justin låg och tittade på på Smalville. Hela första säsongen. Det var faktiskt rikigt roligt. Men jag hade redan sett den flera gånger eftersom jag hade fått den i julklapp.
- Men du, har du en gitarr här? frågade jag.
- Eh ja, jag är ju fan Justin Bieber.
- Kom då, sa jag. Då får vissa mig var det är.
Vi gick igenom en lång korridor och till slut kom vi till slutet av den. I det rummet fanns det ett piano, massa gitarrer, trummor och lite andra musik saker. Och även en soffa och ett kylskåp med redbull i.
- Vad vill du ha en gitarr till? frågade han när vi kom in.
- Tycker att du ska sjöng líte för mig och så får jag se om du är så bra som alla säger, sa jag och blinkade med ena ögat.
- Haha, ja varför inte. Vad ska jag sjönga då?
- Överrask mig!

Jag satt och väntade i några minuter innan han började att knepa på gitarren. Han började att spela " U smile" jag rös till. När han sa första mening var jag nästan när på att börja gråta.

Efter att låten var klar, släckte han ljuset i hela rummet så att det blev hel kolsvart och...

Comments
Written by: Emma

Skit bra! När kommer Episode 5? Längtar!!!

2010-11-01 @ 17:39:38 - URL: http://emmaslivitext.blogg.se/



Written by: klara

du ganska många stav fel ! kolla igenom det du skriver så går det att se vad det står

2010-12-29 @ 20:33:28 - URL: http://klara.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback