Date: 2010-11-17 | Time: 16:58:52

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
12

The next Mrs.Bieber episode 44

Han la på och tittade på mig. Jag hade redan börjat att ta på mig. Han skakade på huvudet.
- Varför? ärligt talat. Varför?!
- Jag vet vad du menar...

Vi låg kvar i sängen och bara tittade rätt upp i taket. Vi kom inte på något att säga.
- Justin, ska vi dra och hyra film?
- Ja det gör vi.
Vi tog på oss och gjorde oss i ordning.
- Justin?
- Ja älskling? 
- Är du klar?
- Japp!
Han gick fram mot mig och pussade mig. Sen gick vi ner till bilen och åkte till affären. Vi hyrde som jag ville Eclispe och även någon skräckfilm som Justin ville. Jag som hatade skräckfilmer. Det var bland det värsta jag vet.
- Ska vi köp godis? frågade jag.
- Jag har  ju dig, sa han.

Vad han än sa fick mig att smälta totalt. Han var så underbar och perfekt. Han hade allt. Han hade leendet, ögonen kroppen och rösten+ att att han kan spela både gitarr och piano. Vad mer kan en tjej berjära ärligt talat?
- Naaw!
- Men vi kan typ köpa lite godis och Ben&Jerry's glass. Jag älskar det. Säg vilken smak du vill ha så går jag och hämtar det.
- Okej, men det spelar ingen roll jag gillar alla. Ta samma som du tar.
- Sure!
Han gick bort till kylen där dem stod udnertinden som jag plockade godis.
  Justin betalade. Det såg på något sätt så snyggt ut när han gjorde det. Det såg ut som det gör i filmer när typ "rika" gör det. Haha!
Vi satte hos i bilen igen och åkte hem till Justin. Nu var det ingen hemma, skönt. Då kunde vi göra vad vi ville.
  Vi gick upp på Justin's rum och satte på skräckfilmen först. Jag låg i hans famn och skrek i stort sätt hela tiden. Han bara skrattade åt mig. Varje gång han skrattade kände jag hur hans magespändes. Sexigt!
- Ah!Jag dör, åh fy fan vad äckligt.
Jag vände bort blicken från tv:en så att jag inte såg. Justin bara skratta och pussade mig lite lätt på huvudet.
- Sluta, det är inte roligt. Det är fan vidrigt.
På filmen var det blod över allt. Ja var när på att spy hela tiden. Jag hade typ blodförbi. För varje gång jag såg blod var ja när på att spy. Det märkte jag att han inte gjorde där i mot.
Efter tag var vi inne i värsta kuddkriget. Och när jag efter ett tag hade ramlat omkull kom  han och satte sig på mig och tittade mig djupt in i ögonen.
- Du Hannah, vill du typ, eh gifta dig med mig?


Kort episode men hinner inte skriva mer!

Comments
Written by: Emma

GAAAH VAD BRA !!! :D och jag måsta ha nästa del när du avslutar med : Du Hannah, vill du typ, eh gifta dig med mig?

!!!!!!! <33



2010-11-17 @ 17:11:19 - URL: http://fotoemmas.blogg.se/



Written by: Anonym

typ exakt som i bieberstorys... men den är ganska kul ändå!

2010-11-17 @ 17:32:56 -



Written by: Anonym

hahaa

2010-11-17 @ 17:52:24 -



Written by: bella

ALLTSÅ BRAA!?

Försök gärna att skriva ett inlägg innan du går till skolan också;P

BIEBER LOVE<33

2010-11-17 @ 17:53:01 -



Written by: :D

sjukt bra, snälla mermer! :D

2010-11-17 @ 18:56:35 -



Written by: Anonym

så tråkigt att ni typ skriver exakt samma saker som bieberstorys , kom på ngt eget islt

2010-11-17 @ 20:18:03 -



Written by: :D

snäällllaa skriv mycketmycket meeer ikväll!! den är bääst :D

2010-11-17 @ 21:05:28 -



Written by: Anna

omg :o

2010-11-17 @ 21:24:19 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: Anna

uppdatera!!!!!!!

2010-11-18 @ 10:26:34 - URL: http://theannalife.blogg.se/



Written by: alicia

mer

2010-11-18 @ 15:06:18 -



Written by: Sandra

Skulle inte Justin träffa scooter om en kvart men sen så drar dom o hyr film?

2010-11-18 @ 16:10:56 -



Written by: Lalala

KOLLA IN MIN FINFINA NOVELLBLOGG OM TAYLOR LAUTNER, HIHIHIH. :))))

2010-11-18 @ 16:47:34 - URL: http://lautnerstory.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback