Date: 2010-11-02 | Time: 17:28:50

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
1

The next Mrs.Bieber episode 6

Han började att…

…att dra upp min tröja. Vill jag verkligen det här? Jag hade ju aldrig gjort det förut.

- Eh Justin?

Plöstligt stod hans mamma i en fin söt rosa klänning, borta vid dörren.

- Mamma? vad gör du här? skulle inte du vara hemma hos mormor och morfar i dag?

- Jo, men jag skulle bara hem och hämta en sak. Vem är detta? och vad håller ni på med? du vet ju vad jag har sagt om det här Justin?

- Detta är Hannah min flickvän…

Jag blev nästan svimfärdig när han sa flicknvän. Var jag verkligen hans flickvän? Nej det var väl jag ändå inte?

- …och ja. Mamma jag gör vad jag vill. Jag är faktiskt 16!

Pattie vände om och gick sin väg. Jag hade inte direkt fått den bästa starten med henne om man säger så.

- Justin, vi kanske borde snacka om det här? sa jag lite försiktigt för jag såg att han var lite ledsen.

- Jag orkar inte nu, jag ringer dig i morgon. Jag ber min chaufför att köra dig hem.

- Det behövs inte jag kan gå.

- Nej han kör dig hem.

- Okej, svarade jag.

Jag gick fram till han där han stod i bara ett par svart byxor och utan tröja. Hans snygga mage gjorde att man inte kunde slita blicken i från den. Jag satte min hand på hans nacke och pussade han på munnen. Men han vände bort munnen så det blev en puss på kinden istället.

- Är det något fel?

- Nej, jag orkar bara inte nu, jag mår inte så bra.

- Okej…?

- Det är inte ditt fel! Gå nu, jag ringer.

 

Hans chaufför körde mig hem precis som han hade lovat. Ingen var hemma så jag gick upp till mitt rum utan att säga ett knyst. Jag satt där en stund och bara tänkte. På Justin. Undrar vad som skulle hända nu? Var det över? Eller skulle han ringa i morgon som han hade lovat?

Pling

" Förlåt för att jag var en sån idiot innan. Jag ringer senare, xx JB"

" Det är lugnt, xx H"

Jag la ifrån mig mobilen och gick och satte på datan. Justin hade precis twittrat.

 

When U smile I smile. But when she is said I´m said. When you are angry am angry, 3 minutes ago.

Vad menade han med det egentligen? Jag tittade på alla som följde min twitter Justin var nu en av dem. Det var ju faktiskt riktigt coolt att Justin Bieber följde en på twitter. Eller?

- Hallå? är det någon där?

Jag hörde att någon öppnade dörren nere i hallen. Jag tittade på klockan. Klockan var bara fem och mamma och pappa skulle inte komma hem förrän vid sju. Vem var där? Jag blev livrädd. Det hade ju stått i tidningar nu den sista tiden om en massa inbrott i centrum.

Jag tog min mobil och sprang och gömde mig i min garderob. Jag slog in Justin´s numer så fort jag kunde. Det gick tre signaler. Sen svarade han? Eller vem var det som svarade.

- I can see you!

- Aaaaaa.

Jag skrek så högt som jag aldrig hade gjort förut. Var det den person som nyss hade gått in genom min dörr som precis hade snackat med mig? Vem var det egentligen. Jag kände igen rösten. Men ändå inte.

Min mobil ringde, det var Justin. Jag vet inte vad som hände med mig. Men jag svarade.

- Öppna garderoben. Sa rösten vem var det egentligen?

Jag gjorde som rösten sa. Där var han Justin Bieber. Vad gjorde han här?  Var inte han hemma?

- Vad gör du här? frågad jag nervöst. För jag såg på han att det var något som inte stämmande.

- Jag måste berett en sak för dig.

- Vad då?

- Jag åker till Bahamas i morgon. Och jag ville mer än gärna att du ska följa med.

- Ja och vad är problemet?

- Det är så att Christian, Chaz och Christian syrra ska hänga med så vi får inte plats med mer.

- Okej, jag kan väl stanna här så kan vi träffas när du kommer hem igen?

- Jo men det kommer inbet att var på länge. Efter Bahamas åker jag till Japan och sen Tyskland och efter det New York.

- Okej.

Jag kände hur tårarna var när att rinna ner. Men jag höll dem inom mig.

- Hannah jag kan inte gör något åt det och det blir seriöst kaos om jag ska ställa in allt. Men jag lovar när jag kommer hem ska jag göra något alldeles speciellet för dig!

- Så du tror det kommer att funka att ha ett förhållande på flera tusen mils avstånd? Nej det kommer det inte Justin!

- Jo om vi försöker.

Nu hade tårarna gått att stoppa. Dem nästan forsade ner för kinderna.

Justin gick fram i mot mig…..


Comments
Written by: Emma

Jätte bra! Längtar tills Episode 7 kommer... :D

2010-11-02 @ 19:36:48 - URL: http://emmaslivitext.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback