Date: 2010-10-31 | Time: 13:42:49

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
2

The next Mrs. Bieber episode 2

Väl framme vid mitt hus sa vi hej då. Jag hoppade ut ur bilen och gick emot dörren. Plötsligt kände jag hur någon tog tag i min arm och.....

Jag vände mig om och där stod han, Justin Bieber.
- Här du glömde den här, sa han och sträckte fram min mobil. Jag la in mitt numer också, så vi kanske kan ses någon mer gång? Jag har verkligen haft det skoj i dag, Hannah. Hej då beautiful! sa han och pussade mig på kinden.
- Hej då, sa jag och log.
Jag gick in på twitter och tittade på Justin's profil. Han hade twittrat för mindre än en minut sen. This day has been amazing! one minut ago via Übertwitter.
Oh shit, han hade verkligen tyckte att det hade varit en rolig dag. Den natten somnade jag med ett leende på läpparna.
Jag hörde något slags knaster ifrån fönstret och gick ditt och tittade. Klockan var runt åtta på morgonen så jag var fortfarande trött. Jag drog upp min rullgardin och tittade ner på marken. Där stod han, lika snygg som...? Finns inget som är lika snyggt. Han log och pekade på dörren och menade att jag skulle gå ner och öppna.
Jag öppnade försiktigt dörren i mitt rum och gick sagt och ljudlöst ner ifrån trappan för att inte väcka mamma och pappa.
- Hej, vad gör du här? sa jag med en förvånad minn.
- Tänkte att du kanske skulle vilja hänga med ut och ta en frukost?
- Ja gärna. Men jag måste byta om första.
- Okej, kan jag hänga med upp?
- Visst!
Jag satte fingret framför munnen och visade att vi skulle vara tysta. Även den här gången klarade jag att gå upp för trappan helt ljudlöst. Även Justin.
Han satte si på min säng och gungade lite.
- Vad gör du?
- Måste se om det är en skön säng vettu, sa han och blinkade med sitt vänstra öga.
- Hihi.
Jag öppnade min garderob och tog fram ett par leggings och ett linne.
- Vänd dig om nu, sa jag och log.
- Haha, varför?
- Vad tror du?
- Fine, sa han och vände sig motvilligt bort.
Jag visste att han tittade när jag tog av mig mitt linne. Men jag brydde mig faktiskt inne. Jag vände mig om när jag hade tagit på mig.
- Wow, du är verkligen snygg asså!
Jag kände hur mina kinder blev röda och att jag fick gås hud när han kom i mot mig böjde sig fram och....

Comments
Written by: Karro Bieber :)

AAAAASSSÅÅÅÅÅÅ, WANNABE BIEBERSTORYS.BLOGG.SE ELLER VAAAD????

2010-11-01 @ 11:21:19 - URL: http://iindianknas.blogg.se/



Written by: Johanna/Moonlight

Skit bra!!!!:D

2010-12-09 @ 20:24:50 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback