Date: 2010-10-31 | Time: 23:11:44

Filed under: The next Mrs.Bieber (avslutad)
1

The next Mrs.Bieber episode 3

Jag kände hur mina kinder blev röda och att jag fick gås hud när han kom i mot mig böjde sig fram och....

...och pussade mig på kinden.
- Ska vi dra hem till mig och spela Xbox360?
-Ja varför inte, sa jag och tog min väska som stod jämte min säng. Men skulle vi inte äta frukost?
- Ä vi köper det på vägen, sa han och klappade mig på axeln.
Hans bli stod parked några meter ifrån vårt hus, exkat så att man inte kunde se den ifrån huset. Jag satte mig ifram sättet. Han startade bilen fort och körde iväg.
När vi hade åkt i kanske fem minuter så kom vi fram till ett stort otroligt fint hus med stora galler runt omkring så att ingen kunde komma in.
- Det är JB, sa han i en liten mikrofon som satt vid en stor grind.
- Jag öppnar med en gång chefen, sa en man.
Grindarna öppnades och vi körde in. När jag kom innanför dörren till huset blev jag helt stum. Det var så fint där innan att var helt...? Går seriöst inte att förklara.
- Men du Justin, nu glömde vi ju att köpa frukost.
- Ja just det, men jag ringer Usher så får han komma med mat, för han ska ändå så komma hit.
- Okej.
Jag kände hur mitt hjärta började att dunka, när han sa att Usher skulle komma hit. Jag hade velat  träffa han så himla länge.
Justin visade mig vägen till sitt rum med sin vänstra hand. Jag gjorde som han sa. Hans rum var nästa lika stort som hela vårat hus. Han hade en stor säng, som säkert tio personer skulle få plats i.
- Wow, vilket fint rum du har!
-Tack, de hade du med förresten.
Efter en fem minuters tystnad, knackade det på dörren. Jag och Justin gick till dörren. Utan att tänka på det tog han i min hand.
Usher tittade konstigt på oss när vi öppnade dörren.
- Eh Justin?
Han släppte fort min han när han såg hur Usher såg ut.
- Tjena brosan, tog du med frukost, som jag sa?
- Japp, självklart.
Han sträckte fram en brun påse som såg ut att vara propful till med mat i, till oss.
- Tack, sa han och så gick vi tillbaka till hans rum och satte på tv:en.
- Vad vill du kolla på? frågade han. Jag har hela 365 kanaler.
- Haha, skryt lagom va?
- Eh ja, dah!
Jag började att skratta. Jag la mig ner på rygg i sängen och tittade rätt upp i taket och skrattade. Justin satte sig på mig och kysste mig på munnen. Han smakade mint.
Jag log som en sol när det var över. Jag hade kysst Justin Bieber. Jag låg kvar en stund i samma pessition och spelade upp det som hade hänt om och om igen in huvudet.
- Hey du, ska vi kolla på smallville? frågade han och tittade satte sig på mig igen.
- Ja visst varför inte, sa jag som att ingeting hade hänt.
Han la sig ner på sängen med ena arm ut som att han ville att jag skulle ligga med huvudet på den. Det gjorde jag också. Han luktade gott. Nästan lite vanlij. Fast ändå inte.
Han öppnade den påsen med våran frukost i och gav mig en macka med ost på.
- Tack du!
- Varsågod.
Han pussade mig lätt på munnen.
- Hihi, sa jag.
- Vad då? sa han nästan lite rädd att han hade gjort något fel.
- Nej inget, du är bara så söt.
- Nej du är, sa han och....

Comments
Written by: Karro Bieber :)

behövs det verkligen en motevering för det, seriöst?

ex. NAMNET du läser deras blogg..... WANNABE säger jag ba, du behöver inte ta åt dig!

2010-11-01 @ 11:41:44 - URL: http://iindianknas.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback